SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.quote:
*kokhalstquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
ja die apekool lees ik niet hoor daagquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
Had even een MI van @kwiwi die meteen bij gerrie op schoot dook voor die popcornquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie hoor. Ik weet prima wat ik doe.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ben nog wel in mijn budgetmaand ook
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
ja las ik ook netquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
hmmquote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.
komt langzaam wel goed denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan haar ook steeds beter even aaien. 🥳
En heeft Poekie al een naam?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het scheelt natuurlijk ook wel dat ze nog zo jong is. Ik denk dat ze al lang blij is dat ze hier gewoon een jong druk katje mag zijn zonder de hele tijd te worden afgestraft en dat ze gewoon altijd rond mag lopen zonder te worden opgesloten. Ze sloopt ook geen spullen namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt langzaam wel goed denk ik.
Mijn neefje had ook een kat van iemand overgenomen. Weet niet meer zo goed het achtergrond verhaal maar was in de vorige woning ook niet echt gelukkig. Begin was de relatie wat stroef maar nu zijn ze onafscheidelijk.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ga je verhuizen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij het inpakken van je spullen kom je er toch achter dat je veel te veel zooi hebt
Yupquote:
Vandaagquote:
Wanneer is verhuisdag?quote:
Beter wel, vandaag is het tenminste nog zondag ipv maandagquote:
Oosterhoutquote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh spannend, wist ik niet. Waar ga je heen?
24 februariquote:
En elke keer toch gewoon weer mee verhuizenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij het inpakken van je spullen kom je er toch achter dat je veel te veel zooi hebt
En mooi weerquote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter wel, vandaag is het tenminste nog zondag ipv maandag
Er gaat nu een hoop wegquote:Op zondag 2 februari 2025 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En elke keer toch gewoon weer mee verhuizen
Tilburg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |