Het is een kat, wat denk je zelfquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En luistert ze ook naar die naam?
Er zit op 5 minuten lopen van het huis een leuke lunchroomquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Koen66 het volgende:
Oosterhout, leuke plaats wel, keer wezen eten ook
Goed bezigquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er gaat nu een hoop weg
Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een kat, wat denk je zelf
Weet niet of komt omdat ik haar naam zeg of omdat ik haar überhaupt roep maar ze kijkt wel vaak om als ik Hedwig roep.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En luistert ze ook naar die naam?
Ik was er kort voor corona een keer in een AYCE. Zaten we daar in de Katjeskelderquote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit op 5 minuten lopen van het huis een leuke lunchroom
Mocht je er wel uit?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er kort voor corona een keer in een AYCE. Zaten we daar in de Katjeskelder
Marokkatquote:
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik mequote:
Ehwquote:Op zondag 2 februari 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik me
Maaaaaaaisjequote:
Weer sociaal aan het doen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Liever koud en zon dan wat warmer en regen.quote:
Waar gaat het ritje heen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Hoe laat kan ik komen?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer sociaal aan het doen?![]()
Hier wijnkelder opruimen vandaag. Nou ja, ik geef aanwijzingen en gergi gooit de boel om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |