Marokkatquote:
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik mequote:
Ehwquote:Op zondag 2 februari 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik me
Maaaaaaaisjequote:
Weer sociaal aan het doen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Liever koud en zon dan wat warmer en regen.quote:
Waar gaat het ritje heen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Hoe laat kan ik komen?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer sociaal aan het doen?![]()
Hier wijnkelder opruimen vandaag. Nou ja, ik geef aanwijzingen en gergi gooit de boel om
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Zilvervis-koffiequote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
Geen steile leercurve?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
had beter moeten weten dan hier binnen komen met mn boterhammetje en thee
heb je zo,n hekel aan je vrouw?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Ik heb een Minneola, met pitjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook aan het eten, maar dat mag geen verrassing meer zijn
quote:
Wat gaat er allemaal in vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook aan het eten, maar dat mag geen verrassing meer zijn
Broodje met gesmolten kaas en SPEKquote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal in vandaag?
Je hebt gewandeld met een broodje rookworst?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie weer vandaag![]()
Terug van lange wandeling met de hond en broodje rookworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |