Basic bitch hond.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n tof nieuws ook al snap ik 'em wel.
Misschien 1x omdat er toen in Corona sportles werd gegeven, maar daar houdt het ook mee opquote:
Wat voorn bollen heppie?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag eens bloembollen planten, lijkt me een goed moment.
Heb van die pokon compacte potgrond. Een blok van 20 x 20 x 3 cm. Moet je 3 liter water bij doen en dan krijg je 10 liter potgrond blijkbaar. We gaan het meemaken.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is een Borzoi vind je niet?
Hmmmquote:Barzoi of borzoi (van het Russisch borzoj) is een oud Russisch hondenras, behorende tot de windhonden. Hij is hoogbenig en langharig.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds de Remix versie van Teams
Echt een lekkere remix vind ik dat
![]()
![]()
Heb jij ook nog de remix versie of al aangepast ?quote:
Ja, een betere keuzequote:
De remix. Schrik me nog iedere keer kapot als iemand me beltquote:Op zondag 2 februari 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook nog de remix versie of al aangepast ?
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De remix. Schrik me nog iedere keer kapot als iemand me belt
Toet!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef mschol het volgende:
turkentokkies hier hoor, gaat er weer 1 trouwen
Zo’n Russische langneusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is een Borzoi vind je niet?
Langharig of stokharig?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n Russische langneus![]()
Ben meer een Duitse herder
nee zie jou ook als een borzoiquote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben een Samoyed, blij in de sneeuwquote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy als ze in haar cabrio stapt
[ afbeelding ]
Adellijk, hautain, sierlijk, absoluut niet lelijk maar wel een klein hoofdje.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy als ze in haar cabrio stapt
[ afbeelding ]
Barzoi of borzoi (van het Russisch borzoj) is een oud Russisch hondenras, behorende tot de windhonden. Hij is hoogbenig en langharig.quote:
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te langquote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmie op bezoek bij haar ouders in de zomer
[ afbeelding ]
nou nou nou doen we bij jou toch ook nietquote:Op zondag 2 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te lang
Ik heb ook niet zo'n neusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou doen we bij jou toch ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmie op bezoek bij haar ouders in de zomer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |