Het commentaar is om van te kotsen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nu wil ik ook eerlijk commentaar. Of ik haal Rybak persoonlijk op uit Noorwegen!
Nou dit dus!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nu wil ik ook eerlijk commentaar. Of ik haal Rybak persoonlijk op uit Noorwegen!
Gezellig.. doe hem de groetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
* Stapt op het vliegtuig naar Noorwegen om Alexander Rybak op te halen
Om daarna op de braderie te staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:58 schreef usagi414 het volgende:
Lenn mag samen met Le Manou op zangles
Ik stem op u!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dit dus!
Maar het is misschien wel fijn dat ze zo lief zijn. Want best kwetsbaar lijkt mij het om daar te staan.
Maar als dit het niveau is, geef ik mij ook op voor over 2 jaar
Dan is de artiest dus ongeschikt en moet men niet meedoen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dit dus!
Maar het is misschien wel fijn dat ze zo lief zijn. Want best kwetsbaar lijkt mij het om daar te staan.
Maar als dit het niveau is, geef ik mij ook op voor over 2 jaar
Ik heb hem te pakken. Maar hij stribbelt tegen. Hij houdt er niet van om meegesmokkeld te worden.quote:
zo veel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou op een ESF van het publiek in totaal 5 punten krijgen ofzo.
* In de halve finalequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou op een ESF van het publiek in totaal 5 punten krijgen ofzo.
Ja, fascinerend om te zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze gaat er volledig in op!
Nederland heeft geen smaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlanders met hun burenstemmen.
Nou idd waar is die gebleven? Mis haar niet hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Maakt Selah Sue tegenwoordig nog muziek?
De Fishermen’s Friends zijn daarna niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze zou zo een duet kunnen doen met Cornelia Jacobs.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Fishermen’s Friends zijn daarna niet aan te slepen.
Ik vind het ook niet zo bijzonder. Ik had nog niet opgekeken van m'n laptop in elk geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:14 schreef Sableheart het volgende:
Ah, dit is waar het enthousiasme vandaan komt.
Maar ik ben niet echt onder de indruk, eerlijk gezegd.
Charisma heeft ie niet echt nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Greys het volgende:
Tis een echt nogal lekker lied maar z'n vocalen en charisma en energie gaan geen douze points in Basel regelen ben ik bang.
Mwah dat laatste kan gewoon zijn dat 'ie een beetje awkward is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp echt niet waarom iedereen hiermee wegloopt.
Het is een heerlijke beat, je kan niet stil blijven zitten, maar de zanger komt bij mij niet heel sympathiek over. Hij lijkt een beetje op een roodharige Pugsley en hij kijkt ook te vaak een beetje awkward naar de zijkant.
Iets minder heftige beledigingen kunnen ook welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
Het was wel het beste van de avond ja. Verder vind ik de hele show nogal Zweeds.
De meeste nummers (5 van de 8 geloof ik) zijn van dezelfde componist. Er veel afwisseling zat er niet in.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
Het was wel het beste van de avond ja. Verder vind ik de hele show nogal Zweeds.
Owja, dat ben ik ook wel. In dat geval vind ik het ook al okay als hij naar Basel mag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah dat laatste kan gewoon zijn dat 'ie een beetje awkward is.
Verslik je niet in je knäckebrödquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iets minder heftige beledigingen kunnen ook wel
Wat is er niet sympatiek aan hem dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp echt niet waarom iedereen hiermee wegloopt.
Het is een heerlijke beat, je kan niet stil blijven zitten, maar de zanger komt bij mij niet heel sympathiek over. Hij lijkt een beetje op een roodharige Pugsley en hij kijkt ook te vaak een beetje awkward naar de zijkant.
Dat zoiets niet verboden is, is echt onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De meeste nummers (5 van de 8 geloof ik) zijn van dezelfde componist. Er veel afwisseling zat er niet in.
Ze zijn in de aanbieding bij Ikea Belgiëquote:
In Spanje dachten ze het is weekend. Laten we maar vroeg beginnenquote:
Wat zijn dit voor Nederlandse tijden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes. We hebben net de openingsact van Chanel gemist.
Niks gemist dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes. We hebben net de openingsact van Chanel gemist.
Nou ja wel logisch want nu kunnen mensen om middernacht beginnen met het voordrinken zodat ze rond een uur of 2 eens langzaam aan de stad in kunnen gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Spanje dachten ze het is weekend. Laten we maar vroeg beginnen
Oh sorry hier baseerde ik me op dat Chanel er was maar je bedoelde een kopiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef Sableheart het volgende:
De Chanel die nu bij Spanje staat is beter dan dit (en ook niet goed)
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Hij lijkt nu op een kruising van Nielson en Duncan
Ja, dat zijn wel echt pluspunten voor die twee!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef PinkLow het volgende:
Je ziet Red Sebastian en Leez als enige echt heel enthousiast meezingen. De rest zit erbij van.... pfoeh als een soort van verwaand ofzo?
Ze hadden 1 echt goede optie, en die hebben ze niet gekozen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
We hebben alvast een kleine meltdown in Slovenie
Want?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
We hebben alvast een kleine meltdown in Slovenie
Hopelijk kopieert België dat verhaal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze hadden 1 echt goede optie, en die hebben ze niet gekozen.
2013 was ook een flopjaar. Anders was het Azerbeidzjan geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef NailQueen het volgende:
In 2013 was dit een terechte winnaar maar daarna werd het al snel erg saai.
Hahaha, ik zie het voor mequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De Cornald Maas van Slovenie wint EMA.
Fixed.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2013 was ook een flopjaar. Anders was het Azerbeidzjan geweest.
Al had Noorwegen Italië natuurlijk het beste liedje.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:39 schreef Nexum het volgende:
Dit was een kutlied in 2013 en het is nog steeds een kutlied.
Italië kan geen Eurovisiesongfestival organiseren, dus mogen wel eeuwige 2de blijvenquote:
Madness of Love was 2011. En dat had zeker moeten winnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Italië, was dat toen Madness of Love? Dat was echt heel goed en had moeten winnen.
Ja, toen won Azerbeidzjan dus wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Madness of Love was 2011. En dat had zeker moeten winnen
2011 is nog altijd slechtste winnaar everquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mee eens, jammer van haar generieke liedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:41 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind wel Leez wel echt heel spontaan en een leuk mensch
Owja. Wat was dat in 2013 dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Owja. Marco Mengoni. Geil.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja. Wat was dat in 2013 dan?
Marco Mengoniquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moest het ook even opzoeken: L'essenziale van Marco Mengoniquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest het ook even opzoeken: L'essenziale van Marco Mengoni
Ik kijk op teeveequote:
585quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef NailQueen het volgende:
535 punten uit te delen. Ik heb de rekenmachine bij
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow. Er zijn echt heel veel punten over toch?
Het is een wat uitgesproken, opvallend lied en valt voor veel mensen de goede kant op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
Ja, hij gaat niet de televote winnen met 400% meer stemmen zoals hier. En ik zeg ook niet dat hij Eurovisie gaat winnen. Maar kan best hoog eindigen, met name in de televote dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?
Absoluut. Op basis daarvan klonken de vocaal wiebelig: vanavond was het primaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Wow, dit klonk ineens wel heel veel beter dan bij die previewvideo. Song wordt ook wel beter als je 'm hoort in de juiste toonsoort. Heel tof gedaan
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supremequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:11 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik keek die eerste versiedie van vanavond klinkt al een stuk beter ja.
Ja dat dacht ik ook bij dat eerste filmpje, dat je dan weer zoiets als vorig jaar krijgt. Vooral zijn stem tijdens de coupletten is dan niet zo prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supreme
Hij deed het vanavond twee keer vlekkeloos. Deze jongen kan zingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supreme
Het probleem bij die Mustii was vooral z'n uitstraling. Hij had iets... ik wil niet zeggen afstotelijks, maar z'n performance was niet prettig om naar te kijken. Vocaal viel het nog wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook bij dat eerste filmpje, dat je dan weer zoiets als vorig jaar krijgt. Vooral zijn stem tijdens de coupletten is dan niet zo prettig om naar te luisteren.
Het doet me wel een beetje aan Nemo denken qua type en stemkleur, vraag me af of zoiets dan twee keer achter elkaar wint, dat gebeurt vrijwel niet. Maar aan de andere kant ligt het natuurlijk ook weer niet heel erg bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij deed het vanavond twee keer vlekkeloos. Deze jongen kan zingen.
En jury's houden van mannelijke falsettostemmen.
Dat is waar ja, dat hielp niet mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem bij die Mustii was vooral z'n uitstraling. Hij had iets... ik wil niet zeggen afstotelijks, maar z'n performance was niet prettig om naar te kijken. Vocaal viel het nog wel mee.
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:31 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het doet me wel een beetje aan Nemo denken qua type en stemkleur, vraag me af of zoiets dan twee keer achter elkaar wint, dat gebeurt vrijwel niet. Maar aan de andere kant ligt het natuurlijk ook weer niet heel erg bij elkaar.
Is ook weer zo. Maar Claude heeft natuurlijk dat winnende lied in pettoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.
Eén ervan trad daar gister live op en zat in de jury.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.
Europapa werd ook al amper gedraaid door Radio2, want het is neit veilige radio2 muziek.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer kan wel eens opgepakt worden door de Nederlandse radio's. Misschien niet Radio 2 maar Qmusic en 538 zie ik hier wel mee weglopen.
Q en 538 zijn meer dance-gericht. Volgens mij heeft Qmusic ook een contract met Tomorrowland. Zodoende zie ik ze dit wel oppakken want het valt prima in het straatje.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Europapa werd ook al amper gedraaid door Radio2, want het is neit veilige radio2 muziek.
Terwijl radio2 wel de eurovisie radiozender is.
Keek ook omdat ik hoorde dat die nr1 bij bookies stond. ik keek 'Eurosong 2025 finale' maar meteen al na 20 seconde kon ik alleen maar denken: maar deze gast klinkt toch totaal niet? 1 grote epilepsy song maar verder is het toch totaal niks voor de massa?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:11 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik keek die eerste versiedie van vanavond klinkt al een stuk beter ja.
Ik vind vooral de tweede helft van het lied wel echt tof. Als hij zo uit gaat halen en dat echt heel goed kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keek ook omdat ik hoorde dat die nr1 bij bookies stond. ik keek 'Eurosong 2025 finale' maar meteen al na 20 seconde kon ik alleen maar denken: maar deze gast klinkt toch totaal niet? 1 grote epilepsy song maar verder is het toch totaal niks voor de massa?
Misschien gaat 't ons ongelijk bewijzen maar vind het echt helemaal niks om op te hypen.
Dat heb ik dus eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind vooral de tweede helft van het lied wel echt tof. Als hij zo uit gaat halen en dat echt heel goed kan.
Het begin vind ik ook niet heel sterkm maar zelf vind ik wel dat hij dat verder in het lied ruimschoots goedmaakt.
Misschien komt het ook een beetje omdat de rest van de nu bekende deelnemende liedjes me echt erg tegenvallen, dat ik dit zo goed vind.Zo van 'he he, eindelijk eens een lekker lied'.
Kan evengoed in Gent, Brussel, Mechelen, Puurs of Hasselt doorgaanquote:
Meer op Songfestival.be en de Vlaamse Kijkcijfersite.quote:Finale ‘Eurosong 2025’ lokt 683.547 kijkers naar VRT1
De finale van de Vlaamse preselectie voor het Songfestival 2025 klokte op zaterdag 1 februari af op nog geen 700.000 kijkers. Dat meldt het CIM. De kijkcijfers namen dit jaar een flinke duik tegenover eerdere Eurosong-edities.
Beginnen met het goede nieuws: na het zevenuurjournaal was de show waarin Red Sebastian zegevierde het meest bekeken programma van de dag op de Vlaamse televisie. Er was opnieuw geen concurrentie van andere zenders. VTM eindigde tweede op primetime met de film The Hitman’s Bodyguard, die slechts 170.542 kijkers haalde.
Maar het cijfer van de finale van Eurosong 2025, 683.547 om precies te zijn, staat in schril contrast met dat van eerdere finales van de Vlaamse Songfestivalvoorronde. Twee jaar geleden zagen nog bijna 900.000 Vlamingen Gustaph de overwinning wegkapen.
De finale van Eurosong 2014, gewonnen door Axel Hirsoux, lokte ruim dubbel zoveel kijkers als die van elf jaar later. Begin deze eeuw flirtten de kijkcijfers zelfs met de magische kaap van twee miljoen, maar dat tijdperk lijkt definitief voorbij.
Weet ik niet... het is in België zelf niet eens een grote hit. Dat zou je van een potentieel Eurovisiewinnaar dan toch wel verwachten.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
We zijn halverwege het speelveld en ik denk dat dit lied tot nu toe de meeste kans maakt om het te winnen
Maar Basel is nog ver
https://songfestival.be/l(...)erug-in-ultratop-50/quote:Red Sebastian valt na één week terug in ‘Ultratop 50’
Vorige week schreven we nog dat onze Belgische kandidaat voor het Songfestival in Bazel als enige van de Eurosong 2025-deelnemers de Ultratop 50 binnenkwam. Dat was op plaats 9. Nu moeten we schrijven dat hij al 6 plaatsen verloren heeft. Hij staat nu op 15.
Andere kandidaten van de lichting van Eurosong dit jaar komen ondertussen nog niet de Ultratop binnen. In de Waalse versie van de hitlijst is nog steeds geen spoor van kandidaten uit Eurosong 2025.
De reden dat de Eurosong 2025-liedjes geen potten breken, is niet ver te zoeken. Ze worden namelijk heel weinig gedraaid. Zelfs het lied van de winnaar wordt meer op Ketnet Hits gespeeld dan op andere radiozenders. Strobe Lights werd tot hiertoe 374 keer gespeeld.
Air Balloon van Lenn bijvoorbeeld wordt dan weer meer gespeeld op de grotere radiozenders, 15 keer in totaal. Zo is het lied al meerdere keren gedraaid op Radio 2 en MNM.
Zelfs het nummer twee uit Eurosong 2025, Perfectly Imperfect, werd sinds de release amper 14 keer op de radio’s gespeeld.
Het lied van Mentissa is 161 keer gespeeld, maar ook vooral op Ketnet Hits. Dat van Jelle Van Dael is 7 keer gespeeld, van Stefanie Callebaut 4 keer, van Grace 12 keer en het lied van Le Manou 8 keer.
Bij Ultratop kijkt men uiteraard naar meer dan deze cijfers alleen, maar blijkbaar zijn de verkoop- en streamingcijfers niet van die aard om een van de andere kandidaten in de hitlijst te krijgen.
Zou wel kunnen hoor. Ik denk dan ergens rond 7-10, maar een plek buiten de top 10 zou mij ook zeker niet verbazen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:18 schreef RipCity het volgende:
Denkt niemand meer een top 10 voor onze zuiderburen?
Ja. zang was zwaar onder de maat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg jammer, beetje onverdiend in mijn ogen. Heb het helaas niet gezien. Was de optreden dan zo "slecht" vergeleken met anders?
Ja dat nekte hem. Edgy nummer is leuk maar dan moet je wel knallen met kwaliteit.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Winst lijkt me ook sterk, maar linker rijtje in de finale moet er wel inzitten gok ik zo.
En zangtechnisch echt een stuk beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:48 schreef blackswangreen het volgende:
België nu twee jaar op rij de shock non qualifier. Twee keer met een artiest die een wat onprettige uitstraling heeft en dito stem. De staging was gewoon goed, maar het is eigenlijk het tegenovergestelde van Nederland: wij hebben een ok staging maar een zanger met heel sympathieke uitstraling.
Die mening delen de Belgen nietquote:
quote:Hij heeft er alles aan gedaan, maar helaas: het feestje zit erop voor België. Red Sebastian is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de finale van het Eurovisiesongfestival. Onze landgenoot werd in de eerste halve finale uitgeschakeld en zal zaterdag dus niet te zien zijn tijdens de grote finale.
De verwachtingen waren nochtans hooggespannen. Red Sebastian, die tijdens de eerste halve finale als negende aan de beurt kwam, leverde een krachtig en energiek optreden af. Zijn act zat strak in elkaar, hij haalde moeiteloos alle hoge noten en het publiek in de zaal reageerde bijzonder enthousiast. Ook de bookmakers hadden er alle vertrouwen in: zij schatten zijn kans op een finaleplaats op maar liefst 88 procent. Toch mocht het niet baten.
Met 10 van de 15 landen die doorgaan is dat niet echt iets wat je pech kan noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Het zou best kunnen dat Belgie 11de is geworden. En dus het net niet gehaald heeft.
Jup, precies dat. Met een sympathieke Gustaph halen ze de top 10. Met een resting bitch face Mustii of een Red Sebastian is het een ander verhaal. Hij zong ook gewoon niet goed en dan kan je er zomaar uit liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:48 schreef blackswangreen het volgende:
België nu twee jaar op rij de shock non qualifier. Twee keer met een artiest die een wat onprettige uitstraling heeft en dito stem. De staging was gewoon goed, maar het is eigenlijk het tegenovergestelde van Nederland: wij hebben een ok staging maar een zanger met heel sympathieke uitstraling.
Met alle respect voor Gabe maar hij is ook nog steeds van overtuigd dat Erika Vikman kan winnen. Ik ben dol op Erika maar daar zit hooguit een top 10 notering in.quote:
Eens, maar ik heb veel respect voor mensen die gewoon hun 'verkeerde' inschattingen keihard toegeven en erom lachen ipv smoezen bedenken enzo en altijd maar De Alwetende uithangen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met alle respect voor Gabe maar hij is ook nog steeds van overtuigd dat Erika Vikman kan winnen. Ik ben dol op Erika maar daar zit hooguit een top 10 notering in.
Denk dat Finland en Malta ook zo goed in de community liggen dat mensen een beetje blind zijn van wat Henk en Ingrid er van zouden vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met alle respect voor Gabe maar hij is ook nog steeds van overtuigd dat Erika Vikman kan winnen. Ik ben dol op Erika maar daar zit hooguit een top 10 notering in.
Nouja, Belgie als NQ zag ook niemand aankomen. Dus het is hem vergeven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb veel respect voor mensen die gewoon hun 'verkeerde' inschattingen keihard toegeven en erom lachen ipv smoezen bedenken enzo en altijd maar De Alwetende uithangen.
Ik denk dat het voor de mensen thuis misschien te koud en afstandelijk was net als bij Cyprus?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Net terug in het hotel en gelukkig weer m'n internetbundel terug maar dat dit niet door is was wel een sensatie in de zaal. Het dak ging er af....
Ja dat zal het wel zijn, vond Cyprus vanuit de zaal ook niet geweldig overkomen, te moeilijk. Lied was sowieso ook al matig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de mensen thuis misschien te koud en afstandelijk was net als bij Cyprus?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:51 schreef Cosima het volgende:
Ik geniet er altijd wel van als België niet doorgaat of het slecht doet. Ze gunnen ons ook nooit wat. En het is ook bijna nooit mijn smaak, vind het vaak zo saai. Behalve die act met die zanger en supergoede dansers volledig in het wit. Kom even niet op de artiest maar die heb ik nog heel vaak terug geluisterd en gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |