Het is een wat uitgesproken, opvallend lied en valt voor veel mensen de goede kant op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
Ja, hij gaat niet de televote winnen met 400% meer stemmen zoals hier. En ik zeg ook niet dat hij Eurovisie gaat winnen. Maar kan best hoog eindigen, met name in de televote dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?
Absoluut. Op basis daarvan klonken de vocaal wiebelig: vanavond was het primaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Wow, dit klonk ineens wel heel veel beter dan bij die previewvideo. Song wordt ook wel beter als je 'm hoort in de juiste toonsoort. Heel tof gedaan
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supremequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:11 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik keek die eerste versiedie van vanavond klinkt al een stuk beter ja.
Ja dat dacht ik ook bij dat eerste filmpje, dat je dan weer zoiets als vorig jaar krijgt. Vooral zijn stem tijdens de coupletten is dan niet zo prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supreme
Hij deed het vanavond twee keer vlekkeloos. Deze jongen kan zingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe stabiel het in Basel blijft natuurlijk, met die eindeloze repetities kan het zomaar gebeuren dat dit toch ineens vocaal onderuit gaat op het moment supreme
Het probleem bij die Mustii was vooral z'n uitstraling. Hij had iets... ik wil niet zeggen afstotelijks, maar z'n performance was niet prettig om naar te kijken. Vocaal viel het nog wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook bij dat eerste filmpje, dat je dan weer zoiets als vorig jaar krijgt. Vooral zijn stem tijdens de coupletten is dan niet zo prettig om naar te luisteren.
Het doet me wel een beetje aan Nemo denken qua type en stemkleur, vraag me af of zoiets dan twee keer achter elkaar wint, dat gebeurt vrijwel niet. Maar aan de andere kant ligt het natuurlijk ook weer niet heel erg bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij deed het vanavond twee keer vlekkeloos. Deze jongen kan zingen.
En jury's houden van mannelijke falsettostemmen.
Dat is waar ja, dat hielp niet mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem bij die Mustii was vooral z'n uitstraling. Hij had iets... ik wil niet zeggen afstotelijks, maar z'n performance was niet prettig om naar te kijken. Vocaal viel het nog wel mee.
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:31 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het doet me wel een beetje aan Nemo denken qua type en stemkleur, vraag me af of zoiets dan twee keer achter elkaar wint, dat gebeurt vrijwel niet. Maar aan de andere kant ligt het natuurlijk ook weer niet heel erg bij elkaar.
Is ook weer zo. Maar Claude heeft natuurlijk dat winnende lied in pettoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.
Eén ervan trad daar gister live op en zat in de jury.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel dat we de Eurovisie-winnaar hebben gehoord, daar is het nummer toch wel iets te zwak voor. Aan de andere kant, er hebben mindere liedjes gewonnen.
Europapa werd ook al amper gedraaid door Radio2, want het is neit veilige radio2 muziek.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer kan wel eens opgepakt worden door de Nederlandse radio's. Misschien niet Radio 2 maar Qmusic en 538 zie ik hier wel mee weglopen.
Q en 538 zijn meer dance-gericht. Volgens mij heeft Qmusic ook een contract met Tomorrowland. Zodoende zie ik ze dit wel oppakken want het valt prima in het straatje.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Europapa werd ook al amper gedraaid door Radio2, want het is neit veilige radio2 muziek.
Terwijl radio2 wel de eurovisie radiozender is.
Keek ook omdat ik hoorde dat die nr1 bij bookies stond. ik keek 'Eurosong 2025 finale' maar meteen al na 20 seconde kon ik alleen maar denken: maar deze gast klinkt toch totaal niet? 1 grote epilepsy song maar verder is het toch totaal niks voor de massa?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:11 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik keek die eerste versiedie van vanavond klinkt al een stuk beter ja.
Ik vind vooral de tweede helft van het lied wel echt tof. Als hij zo uit gaat halen en dat echt heel goed kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keek ook omdat ik hoorde dat die nr1 bij bookies stond. ik keek 'Eurosong 2025 finale' maar meteen al na 20 seconde kon ik alleen maar denken: maar deze gast klinkt toch totaal niet? 1 grote epilepsy song maar verder is het toch totaal niks voor de massa?
Misschien gaat 't ons ongelijk bewijzen maar vind het echt helemaal niks om op te hypen.
Dat heb ik dus eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind vooral de tweede helft van het lied wel echt tof. Als hij zo uit gaat halen en dat echt heel goed kan.
Het begin vind ik ook niet heel sterkm maar zelf vind ik wel dat hij dat verder in het lied ruimschoots goedmaakt.
Misschien komt het ook een beetje omdat de rest van de nu bekende deelnemende liedjes me echt erg tegenvallen, dat ik dit zo goed vind.Zo van 'he he, eindelijk eens een lekker lied'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |