Het commentaar is om van te kotsen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nu wil ik ook eerlijk commentaar. Of ik haal Rybak persoonlijk op uit Noorwegen!
Nou dit dus!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nu wil ik ook eerlijk commentaar. Of ik haal Rybak persoonlijk op uit Noorwegen!
Gezellig.. doe hem de groetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
* Stapt op het vliegtuig naar Noorwegen om Alexander Rybak op te halen
Om daarna op de braderie te staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:58 schreef usagi414 het volgende:
Lenn mag samen met Le Manou op zangles
Ik stem op u!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dit dus!
Maar het is misschien wel fijn dat ze zo lief zijn. Want best kwetsbaar lijkt mij het om daar te staan.
Maar als dit het niveau is, geef ik mij ook op voor over 2 jaar
Dan is de artiest dus ongeschikt en moet men niet meedoen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dit dus!
Maar het is misschien wel fijn dat ze zo lief zijn. Want best kwetsbaar lijkt mij het om daar te staan.
Maar als dit het niveau is, geef ik mij ook op voor over 2 jaar
Ik heb hem te pakken. Maar hij stribbelt tegen. Hij houdt er niet van om meegesmokkeld te worden.quote:
zo veel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou op een ESF van het publiek in totaal 5 punten krijgen ofzo.
* In de halve finalequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou op een ESF van het publiek in totaal 5 punten krijgen ofzo.
Ja, fascinerend om te zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze gaat er volledig in op!
Nederland heeft geen smaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlanders met hun burenstemmen.
Nou idd waar is die gebleven? Mis haar niet hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Maakt Selah Sue tegenwoordig nog muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |