SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die naam heb ik al lang niet meer gehoord zeg
Is Greda ook een fan van Frans Bauer ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je Greda kwijt bent, Strani?
We are doomed.
Jaaa, Frans Bauer…. en Ed Sheeran. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is Greda ook een fan van Frans Bauer ?
Bruh je hebt te weinig Rizz en je bent Mid, verre van Slay.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Ik kijk momenteel Kinderen voor Kinderen om te zien wat te kinderen van Nederland tegenwoordig zoal bezighoudt. Ben benieuwd.
2 Vandaag?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net een stukje bij 2 Vandaag over die vader wiens dochter 11 jaar geleden zich aan heeft gesloten bij het Kalifaat in Syrië. Die zag voor het eerst sindsdien zijn dochter en kleinkinderen. Lijkt mij bizar en verschrikkelijk dat je eigen kind zoiets doet.
Eenvandaag dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2 Vandaag?Dat is nog langer weg dan die dochter.
Zo doe ff niet zo basicquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bruh je hebt te weinig Rizz en je bent Mid, verre van Slay.
The Good Life toch wel de beste serie die ik de laatst tien? jaar gezien heb denk. En dat het einde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jaa. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond mensen en Mendy in het bijzonder, leuk dat je er weer benten leuk dat je carrière hebt gemaakt als kattenpersoneel
'Tof' denk ik. Verder kan ik het mij eigenlijk niet herinneren dat we toen echt hele afwijkende dingen zeiden. Al komt dat veel van die woorden inmiddels wel gebruikelijk zijn geworden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat woorden van onze generatie zijn. @:arizona weet jij dit? Xennials?
Bij ons was alles vet en wreedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat woorden van onze generatie zijn. @:arizona weet jij dit? Xennials?
Het heeft gewoon zo moeten zijn!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jaa. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk hoor.
En eerlijk is eerlijk, ze is een betere waakhond dan Benji.![]()
Hoe is het daar?
Op de Veluwe gebruiken we gewoon nog steeds "godse".quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan me ook helemaal niet herinneren dat wij woorden gebruikten die onze ouders absoluut niet zouden gebruiken verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Tof' denk ik. Verder kan ik het mij eigenlijk niet herinneren dat we toen echt hele afwijkende dingen zeiden. Al komt dat veel van die woorden inmiddels wel gebruikelijk zijn geworden.
Jawel, en ja wreed is wel een goede. Vet was misschien al iets ouder? Weet niet zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons was alles vet en wreed![]()
Of bedoel je dat niet?
Oh jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op de Veluwe gebruiken we gewoon nog steeds "godse".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |