quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op die zure kop van Jeff vanavond als de rest lekker eten krijgt en hij een bak Slob
En een Uber enthousiaste Jolien die om de nek van Axel hangtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op die zure kop van Jeff vanavond als de rest lekker eten krijgt en hij een bak Slob
Sneu voor Jane, maar verder helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijke domper wanneer ze vanavond gewoon het nieuwe weekmenu mogen uitkiezen
Ow daar heb ik nu ook trek in...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Elsa en Milene hebben het goed
Surinaamse of Javaanse bami
En dan visquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijke domper wanneer ze vanavond gewoon het nieuwe weekmenu mogen uitkiezen
jeff had toch zelf ook kunnen doorvragen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:08 schreef Kinga het volgende:
Maar het is toch raar als Jane "aziatisch eten" heeft gezegd, en dat BB dan een per se een gerecht wil horen van Jeff. Dat is al bezeikte boel. Dus dat is echt wel goedgekeurd.
Die praat dan ook als een bebaarde kut.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Kinga het volgende:
Uhh... ik versta geen kut van wat Pootje zegt? hahahahaha
heel eerlijk bij mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar sushi valt bij mij ook onder aziatisch eten.
Nee maar Jane heeft tegen BB dus alleen 'Aziatisch eten' genoemd. Waarom BB dus vroeg, geen specifiek gerecht? Waarop Jane antwoordde, nee gewoon aziatisch eten. Ja dan moet je aziatisch eten/sushi gewoon goedkeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff had toch zelf ook kunnen doorvragen?
aziatisch eten is een heel breed begrip, hij had zelf wel kunnen bedenken dat je dan misschien wel bonuspunten kunt verdienen als je echt het lievelingsgerecht weet
Ik denk eik echt dat aziatisch eten een te ruim begrip is geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar sushi valt bij mij ook onder aziatisch eten.
dat is niet aziatischquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krieltjes met broccoli en een cordon blue
Ze bedacht zich dat ze -bij het oefenen- niet alleen Aziatisch eten tegen Jeff had gezegd, maar ook soto soep.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk eik echt dat aziatisch eten een te ruim begrip is geweest.
Ik heb alleen hun gesprek niet gehoord en weet ook niet of Jane daarin specifieker is geweeest
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef Ireth het volgende:
Boeit me niks dat sushi onder "Aziatisch eten" valt, ik wil gewoon dat Jeff aan de slob moet
dat wilt zij juist maar dat krijgt ze dus nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. ze gaat er aan kapot zegt ze. Nou dan zou ik dat gesprek met die psycholoog maar met beide handen aanpakken
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze bedacht zich dat ze niet alleen Aziatisch eten tegen Jeff had gezegd, maar ook soto soep.
Des te grappiger eigenlijk dat ie dan met sushi kwam
Jawel dat kan ze wel krijgen, maar ze wil in gesprek met matti.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat wilt zij juist maar dat krijgt ze dus niet
ja vind het ook heel erg raarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:08 schreef Kinga het volgende:
Maar het is toch raar als Jane "aziatisch eten" heeft gezegd, en dat BB dan een per se een gerecht wil horen van Jeff. Dat is al bezeikte boel. Dus dat is echt wel goedgekeurd.
Ik twijfel of ze zulke antwoorden zouden accepteren als ze weten dat het in een spel gebruikt zou worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee maar Jane heeft tegen BB dus alleen 'Aziatisch eten' genoemd. Waarom BB dus vroeg, geen specifiek gerecht? Waarop Jane antwoordde, nee gewoon aziatisch eten. Ja dan moet je aziatisch eten/sushi gewoon goedkeuren.
de andere zeggen ook pasta en word ook niet doorgevraagdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff had toch zelf ook kunnen doorvragen?
aziatisch eten is een heel breed begrip, hij had zelf wel kunnen bedenken dat je dan misschien wel bonuspunten kunt verdienen als je echt het lievelingsgerecht weet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
met de kipfilets die daar zijn gebruikt als vulling, kun je een redelijke avondmaaltijd maken
desnoods Aziatische slob van vermalen noodlesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef Ireth het volgende:
Boeit me niks dat sushi onder "Aziatisch eten" valt, ik wil gewoon dat Jeff aan de slob moet
ik zie alleen die championkapselkop van keanu steeds in beeldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:16 schreef Verity het volgende:
Gezicht van Jeffrey wordt erger en erger, wanneer er een koppel het wel goed heeft
met een freezequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden ze weer de families hebben laten koken
oja lees het nu, had er even overheen gelezen sjorryquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel dat kan ze wel krijgen, maar ze wil in gesprek met matti.
Ik ben driftig aantekeningen aan het makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hele weekmenu wordt zo wel gevuld
ken je geen keuze maken hahaquote:
* Ireth noteert champignonnensoep...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie alleen die championkapselkop van keanu steeds in beeld
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth noteert champignonnensoep...
laat me raden daar heb je nu trek inquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laat me raden daar heb je nu trek in![]()
nee maar denk dat we het zo nog wel een keer horenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:21 schreef Ireth het volgende:
Wisten jullie al dat jane Aziatisch eten had gezegd en Jeff Aziatisch eten of sushi??
De champignonnen waren in de bonusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth noteert champignonnensoep...
Sushi is aziatisch eten, maar aziatisch eten is niet sushi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:21 schreef Ireth het volgende:
Wisten jullie al dat jane Aziatisch eten had gezegd en Jeff Aziatisch eten of sushi??
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:22 schreef happyme28 het volgende:
Jeff maakt er gewoon een mooi verhaal van.
Jeff: Asiatisch eten of beter Sushi
BB: Welke van de 2?
Jeff: Sushi
Fout!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:21 schreef odie22 het volgende:
elsa kouseband als favoriete eten ????
dacht dat ik dat haar dat net hoorde zeggen, maar dat zegt niet zoveel want dat roept ze de hele dag doorquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy strooit nog wat zout in de wond door te zeggen Slob is ook Lekker
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:25 schreef Ireth het volgende:
Matti heeft alleen pasta gezegd, hoefde niet specifiek.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Hangen de kleren van Eva nu eigenlijk in de gesloten kast waar eerst de spullen van Niels in zaten?
vreemd en bij Jeff wel en bij de rest niet nodigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:25 schreef Ireth het volgende:
Matti heeft alleen pasta gezegd, hoefde niet specifiek.
Er moet toch 1 duo slob etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vreemd en bij Jeff wel en bij de rest niet nodig
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]hingen ze gisteren avond na de exit al
wil je al carbonara?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:26 schreef Ireth het volgende:
Het boeit me niet welke draai ze er aan geven... zolang Jeff maar aan de slob moet
Nee Jeff noemde 2 dingen..aziatisch eten en sushiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vreemd en bij Jeff wel en bij de rest niet nodig
Slob eten en dan ober moeten spelen bij de anderen zou het ideale scenario zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Slob eten en dan ober moeten spelen bij de anderen zou het ideale scenario zijn.
Kan zomaar, is al eerder gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Slob eten en dan ober moeten spelen bij de anderen zou het ideale scenario zijn.
Was vorig jaar toch ook? Dat de ene groep voor de andere moesten koken en bedienen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
nee want bb is altijd tegen jeffreyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Jockari het volgende:
BB zal het dadelijk wel goedkeuren die sushi, kwestie van dat gespeculaas af te zijn.
Ik heb hem al zachter gezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze snel met de uitslag komen, kippenhok wordt vervelend!
lust ik die?quote:
beetje jammer hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil allesbehalve die karnemelkmeuk
En dan hebben ze hiermee gewoon punten verdiend voor de competitie en mogen ze vanavond weer aan de aardappelen en boerenkoolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Vila kakelbont, wat een geharrewar over dat lievelings eten
Het kwekt en kwekt al meer dan een uur over eten
+1quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:32 schreef ledn81 het volgende:
ik krijg een error in mijn hoofd van al dat gekakel
is dit serieus? sorry heb geen geluid aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:18 schreef Ireth het volgende:
"Beste bewoners, iedereen die het goed heeft krijgt zijn kledingkast... sorry jeff. "
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
is dit serieus? sorry heb geen geluid aan
Is dit serieus? BB : omdat alleen jeffrey het verkeerd had, laat ik hem toch maar mee eten met het diner vanavond
was een mopje, en wishful thinkingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
is dit serieus? sorry heb geen geluid aan
Is dit serieus? BB : omdat alleen jeffrey het verkeerd had, laat ik hem toch maar mee eten met het diner vanavond
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB: Sommigen krijgen een diner, sommigen zullen zich tevreden moeten stellen met een bord slob
Koppels voor diner:
* Keanu en David
* Jolien en Axel
* Pootje en Wicky
* Elsa en Milena
* Eva en Sharice
* Jordy en Mattheus
Slob:
* Jane en Jeffrey
voetje voetje onder tafel !quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
Whahahaha…Jolien in haar mooiste jurk met Axel dineren
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
die zwarte die ze niet aanmochtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
Nee Jeffrey noemde 2 dingen en uiteindelijk zei hij Sushi. Jane had gezegd Aziatisch etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane en Jeffrey slob ik vind het wel belachelijk hoor
pasta is ook erg ruim genomen
patatje hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff vraagt aan de groep of ze het goed vinden dat ze alle aardappelen pakken.
Krijg je van al dat zeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
Geweldig,
Voor Jane sowieso niet zo erg, die heeft al pannenkoeken gehad en gisteren van allerlei lekkere hapjes
maar het voor Jeff wel heel erg zuur.......
hij zei als eerste Aziatisch en toen vroeg BB doorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff vraagt of iedereen oke is met alle aardappels opeten en zegt BB doet belachelijk. Hij heeft zelf verkeerd gezegd
Neuh, lees even terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei als eerste Aziatisch en toen vroeg BB door
Zegt Jeff he, hij geeft graag de schuld aan een ander.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee hij zei Aziatisch eten en Sushi.. toen vroeg BB welke van de 2.. En toen zei Jeff Sushiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oh zo ook nogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee hij zei Aziatisch eten en Sushi.. toen vroeg BB welke van de 2.. En toen zei Jeff Sushi
Volgens Jeff wel denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Flory- het volgende:
BB zal dit toch niet expres zo hebben gevraagd hè?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet zijn muil houden zegt david s
ja ok das waarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee hij zei Aziatisch eten en Sushi.. toen vroeg BB welke van de 2.. En toen zei Jeff Sushi
Die laat steeds wat meer van zich horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zegt Jeff he, hij geeft graag de schuld aan een ander.
We hebben het niet gehoord.
En van wat ik begreep heeft Jane "soto-soep" genoemd
Oh sorryquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Geeft niks, zo had je mijn eerdere uitleg ook kunnen lezen, nadeel van tekst-only soms. Heb die oorspronkelijke reactie aangepast om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Nu heb ik het echt in mijn oren geknoopt
Inderdaad dat bb hem aan het testen is door zijn grote mondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Hij gunt Jane niets, daarom hij ook maar niet. Is gewoon spot on tactiek van den Jeff!
Zou helemaal fantastisch zijn als ze zijn lievelingseten zouden krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Ow goede vraagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
Jeff gaat aardappelen schillen, mochten ze dat wel eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde BB duidelijk zeggen, alleen Slob en niets anders
dit wordt een tussendoortjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde BB duidelijk zeggen, alleen Slob en niets anders
zijn eigen favoriete eten moest hij benoemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.
Ja geen idee.. er zijn nog over en ook nog genoeg boerenkool zag ik .. Maar we gaan het horen .. Maakt ie voor hem en Jane of alleen voor hem?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
Jeff gaat aardappelen schillen, mochten ze dat wel eten?
Bb zei bordje slobquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zijn nog over en ook nog genoeg boerenkool zag ik .. Maar we gaan het horen .. Maakt ie voor hem en Jane of alleen voor hem?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:50 schreef Droopie het volgende:
Jane is toch soort Surinaams?
Die heeft gewoon een lekker surinaams gerecht bij BB ingediend en dacht, succes sushi Jeff.
Ik hoop echt zo enorm dat BB ingrijpt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hij krijgt van iedereen appels de ziele poot. Hij zegt zijn nietsgevers, hij wil bezig zijn. Hij staat op ontploffen
blijf het bizar vinden, het is altijd de schuld van een anderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
ZO verdien je natuurlijk geen gunfactor.
Ik hoop t want Jef die steeds maar zegt dat BB hem niks gunt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef chufi het volgende:
BB zal er op deze manier sws iets van zeggen ..
Zelfs mijn kleinkinderen van 5 en 8 zijn volwassener dan jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
blijf het bizar vinden, het is altijd de schuld van een ander
dat geloof ik gelijk!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelfs mijn kleinkinderen van 5 en 8 zijn volwassener dan jeff
Ik hoop het hij gedraagt zich zo stemmingbepalendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop t want Jef die steeds maar zegt dat BB hem niks gunt.
Kwal....
BB gooi t er maar in : als je het niet bevalt pak je koffers weekendtas maar.
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo enorm dat BB ingrijpt.
En zegt: Dat is geen slob Jeff
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep dat viel me ook op. Viespeukquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:01 schreef Verity het volgende:
Veegt Jeffrey nu echt de spullen schoon met de theedoek om vervolgens het op te bergen?
dacht ik ook maar toch echt natte plekken op bedquote:
ja een 80 cm lager dan haar gezichtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht ik ook maar toch echt natte plekken op bed
nee ze heeft echt natte plekken op bed, maar Axel laat der lachenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:04 schreef odie22 het volgende:
ongelooflijk dit weer , wat een actrice
Ik denk dat t best even tegenvalt voor haar, gekoppeld aan die ene persoon waar ze t minst mee heeft in het huis en nu geen etentje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Ow ik dacht echt dat ze dit gemakkelijk zou oppakken.
Maar toch even niet
Waarom moet zij ook met dat stuk verdriet. Ik vind het zielig, had 1 van die mannen erbij gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |