quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op die zure kop van Jeff vanavond als de rest lekker eten krijgt en hij een bak Slob
En een Uber enthousiaste Jolien die om de nek van Axel hangtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op die zure kop van Jeff vanavond als de rest lekker eten krijgt en hij een bak Slob
Sneu voor Jane, maar verder helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijke domper wanneer ze vanavond gewoon het nieuwe weekmenu mogen uitkiezen
Ow daar heb ik nu ook trek in...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Elsa en Milene hebben het goed
Surinaamse of Javaanse bami
En dan visquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijke domper wanneer ze vanavond gewoon het nieuwe weekmenu mogen uitkiezen
jeff had toch zelf ook kunnen doorvragen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:08 schreef Kinga het volgende:
Maar het is toch raar als Jane "aziatisch eten" heeft gezegd, en dat BB dan een per se een gerecht wil horen van Jeff. Dat is al bezeikte boel. Dus dat is echt wel goedgekeurd.
Die praat dan ook als een bebaarde kut.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Kinga het volgende:
Uhh... ik versta geen kut van wat Pootje zegt? hahahahaha
heel eerlijk bij mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar sushi valt bij mij ook onder aziatisch eten.
Nee maar Jane heeft tegen BB dus alleen 'Aziatisch eten' genoemd. Waarom BB dus vroeg, geen specifiek gerecht? Waarop Jane antwoordde, nee gewoon aziatisch eten. Ja dan moet je aziatisch eten/sushi gewoon goedkeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff had toch zelf ook kunnen doorvragen?
aziatisch eten is een heel breed begrip, hij had zelf wel kunnen bedenken dat je dan misschien wel bonuspunten kunt verdienen als je echt het lievelingsgerecht weet
Ik denk eik echt dat aziatisch eten een te ruim begrip is geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar sushi valt bij mij ook onder aziatisch eten.
dat is niet aziatischquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krieltjes met broccoli en een cordon blue
Ze bedacht zich dat ze -bij het oefenen- niet alleen Aziatisch eten tegen Jeff had gezegd, maar ook soto soep.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk eik echt dat aziatisch eten een te ruim begrip is geweest.
Ik heb alleen hun gesprek niet gehoord en weet ook niet of Jane daarin specifieker is geweeest
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef Ireth het volgende:
Boeit me niks dat sushi onder "Aziatisch eten" valt, ik wil gewoon dat Jeff aan de slob moet
dat wilt zij juist maar dat krijgt ze dus nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. ze gaat er aan kapot zegt ze. Nou dan zou ik dat gesprek met die psycholoog maar met beide handen aanpakken
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze bedacht zich dat ze niet alleen Aziatisch eten tegen Jeff had gezegd, maar ook soto soep.
Des te grappiger eigenlijk dat ie dan met sushi kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |