Die laat steeds wat meer van zich horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet zijn muil houden zegt david s
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zegt Jeff he, hij geeft graag de schuld aan een ander.
We hebben het niet gehoord.
En van wat ik begreep heeft Jane "soto-soep" genoemd
Oh sorryquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Geeft niks, zo had je mijn eerdere uitleg ook kunnen lezen, nadeel van tekst-only soms. Heb die oorspronkelijke reactie aangepast om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Nu heb ik het echt in mijn oren geknoopt
Inderdaad dat bb hem aan het testen is door zijn grote mondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet zijn muil houden zegt david s
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Hij gunt Jane niets, daarom hij ook maar niet. Is gewoon spot on tactiek van den Jeff!
Zou helemaal fantastisch zijn als ze zijn lievelingseten zouden krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Ow goede vraagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
Jeff gaat aardappelen schillen, mochten ze dat wel eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde BB duidelijk zeggen, alleen Slob en niets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |