Die laat steeds wat meer van zich horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet zijn muil houden zegt david s
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zegt Jeff he, hij geeft graag de schuld aan een ander.
We hebben het niet gehoord.
En van wat ik begreep heeft Jane "soto-soep" genoemd
Oh sorryquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Geeft niks, zo had je mijn eerdere uitleg ook kunnen lezen, nadeel van tekst-only soms. Heb die oorspronkelijke reactie aangepast om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Nu heb ik het echt in mijn oren geknoopt
Inderdaad dat bb hem aan het testen is door zijn grote mondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet zijn muil houden zegt david s
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Hij gunt Jane niets, daarom hij ook maar niet. Is gewoon spot on tactiek van den Jeff!
Zou helemaal fantastisch zijn als ze zijn lievelingseten zouden krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach voor de show moeten er toch 2 slob eten dan is Jeff wel de mooiste keuze
Ow goede vraagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
Jeff gaat aardappelen schillen, mochten ze dat wel eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde BB duidelijk zeggen, alleen Slob en niets anders
dit wordt een tussendoortjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde BB duidelijk zeggen, alleen Slob en niets anders
zijn eigen favoriete eten moest hij benoemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft bij het oefenen soto-soep genoemd, naast Aziatisch eten. Dus Jeffrey had bij BB de keuze tussen Aziatisch eten en soto soep, maar noemde sushi.
Ja geen idee.. er zijn nog over en ook nog genoeg boerenkool zag ik .. Maar we gaan het horen .. Maakt ie voor hem en Jane of alleen voor hem?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
Jeff gaat aardappelen schillen, mochten ze dat wel eten?
Bb zei bordje slobquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zijn nog over en ook nog genoeg boerenkool zag ik .. Maar we gaan het horen .. Maakt ie voor hem en Jane of alleen voor hem?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:50 schreef Droopie het volgende:
Jane is toch soort Surinaams?
Die heeft gewoon een lekker surinaams gerecht bij BB ingediend en dacht, succes sushi Jeff.
Ik hoop echt zo enorm dat BB ingrijpt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Hij krijgt van iedereen appels de ziele poot. Hij zegt zijn nietsgevers, hij wil bezig zijn. Hij staat op ontploffen
blijf het bizar vinden, het is altijd de schuld van een anderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
ZO verdien je natuurlijk geen gunfactor.
Ik hoop t want Jef die steeds maar zegt dat BB hem niks gunt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef chufi het volgende:
BB zal er op deze manier sws iets van zeggen ..
Zelfs mijn kleinkinderen van 5 en 8 zijn volwassener dan jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
blijf het bizar vinden, het is altijd de schuld van een ander
dat geloof ik gelijk!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelfs mijn kleinkinderen van 5 en 8 zijn volwassener dan jeff
Ik hoop het hij gedraagt zich zo stemmingbepalendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop t want Jef die steeds maar zegt dat BB hem niks gunt.
Kwal....
BB gooi t er maar in : als je het niet bevalt pak je koffers weekendtas maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |