SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:MOSCOW, Jan. 29 (Xinhua) -- A Ukrainian drone was shot down in Russia's Smolensk region during an attempted attack on a nuclear power facility, regional governor Vasily Anokhin said on Wednesday.
No casualties or damage have been reported, Anokhin said on his Telegram channel.
Multiple civilian sites in the area had come under a large-scale drone assault, he said, adding that one of the drones was downed during an attempt to strike a nuclear energy facility.
Als de aanval succesvol was, was het wellicht de grootste catastrofe van deze eeuw geweest... heel bizar dat dit soort facilities worden aangevallen.quote:
Oh, je gelooft wat de Russen zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als de aanval succesvol was, was het wellicht de grootste catastrofe van deze eeuw geweest... heel bizar dat dit soort facilities worden aangevallen.
Nee, de chinezen in dit geval.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, je gelooft wat de Russen zeggen.
Je vraagt je af wat dit toevoegt. Van die hele oude f16's die enorm complex zijn om te verbergen, te laten landen en opstijgen. En offensief niet zo heel veel kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:43 schreef MaxMark het volgende:
Mooie samenwerking:
[ x ]
Ook worden er dit jaar nog meer NL'se F16's aan Oekrane geleverd.
Een NPP krijg je echt niet warm of koud met een drone.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als de aanval succesvol was, was het wellicht de grootste catastrofe van deze eeuw geweest... heel bizar dat dit soort facilities worden aangevallen.
Tijdje geleden deden ze het zelfs zonder dronequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een NPP krijg je echt niet warm of koud met een drone.
Ja, laten die Russen maar eens weg gaan uit die kerncentrale in Zaporizja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan hoef je je dus nergens zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat dit toevoegt. Van die hele oude f16's die enorm complex zijn om te verbergen, te laten landen en opstijgen. En offensief niet zo heel veel kunnen.
Ik denk dat vanuit tactisch oogpunt er weinig aan de hand is. Symbolisch wel: het blijven provoceren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hoef je je dus nergens zorgen over te maken.
Dus jij vind niet dat Ukraine zich mag verdedigen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit tactisch oogpunt er weinig aan de hand is. Symbolisch wel: het blijven provoceren.
De weg vooruit is de diplomatieke weg. Geen oude jaren 70 toestellen sturen.
Wel mooi dat het de Russen er behoorlijk bang voor lijken te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat dit toevoegt. Van die hele oude f16's die enorm complex zijn om te verbergen, te laten landen en opstijgen. En offensief niet zo heel veel kunnen.
Lastige vraag. Ik wil niet dat geheel Oekraine in Russische handen valt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij vind niet dat Ukraine zich mag verdedigen?
We horen al 3 jaar dat de Russen vechten met museumstukken en oude rommel. Feit is wel dat die ouwe Russische meuk in staat blijkt om al het NAVO materieel te weerstaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, ze zijn perfect om mig21s uit de lucht te halen. Gaat niet lang duren tot die uit de musea getrokken gaan worden.
Welnee. We hadden Ukraine vanaf 2024 vol moeten pompen met wapens, dan was er helemaal geen invasie geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lastige vraag. Ik wil niet dat geheel Oekraine in Russische handen valt.
We moeten Oekrane dus feitelijk steunen tot een punt dat de Russen ook moe worden van de oorlog en concessies willen doen.
Het is balanceren op een koort.
Dus jij wilt Putin belonen voor het schenden van zijn veiligheids garanties aan Ukraine?quote:dat geheel Oekraine
Daar moet Rusland eens mee stoppen ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit tactisch oogpunt er weinig aan de hand is. Symbolisch wel: het blijven provoceren.
Nee, dat zijn alleen mijnen en drones.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Feit is wel dat die ouwe Russische meuk in staat blijkt om al het NAVO materieel te weerstaan.
Ik kom tegemoet aan Poetins grieven dat de NAVO te ver is opgeschoven. Mag je uitleggen als "belonen" maar dat is niet zo. Het hoogst haalbare "morele gelijk" is dat het bloeden van het Oekraiense volk stopt, en dat er geen soldaten meer dood gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. We hadden Ukraine vanaf 2024 vol moeten pompen met wapens, dan was er helemaal geen invasie geweest.
[..]
Dus jij wilt Putin belonen voor het schenden van zijn veiligheids garanties aan Ukraine?
Dat is gewoon bullshit. Landen wilden lid worden van de NATO omdat ze bedreigd werden door Putin. Puitin creerde zijn eigen grieven en misbruikt dat als een excuus voor landjepik. En dat weet jij heel goed, daar hebben we het al 34 keer over gehad en jij hebt daar voor de 35ste keer geen argumenten tegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom tegemoet aan Poetins grieven dat de NAVO te ver is opgeschoven.
Ja prima dat je dat vindt, ik vind van niet. Die discussie is verder ook zinloos.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Landen wilden lid worden van de NATO omdat ze bedreigd werden door Putin. Puitin creerde zijn eigen grieven en misbruikt dat als een excuus voor landjepik. En dat weet jij heel goed, daar hebben we het al 34 keer over gehad en jij hebt daar voor de 35ste keer geen argumenten tegen.
Hoe kan je de focus nou van Putin afhalen terwijl hij Ukraine verkracht?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja prima dat je dat vindt, ik vind van niet. Die discussie is verder ook zinloos.
Je moet vooruit gaan kijken. Jij bent teveel gefocust op Poetin, je wil het hem politiek zo moeilijk mogelijk maken ten koste van al het Oekraense leed!
Ja klopt, die 1000den Russische tanks en pantservoertuigen houden het best aardig tegen die handvol YPRs en Abrams die we gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We horen al 3 jaar dat de Russen vechten met museumstukken en oude rommel. Feit is wel dat die ouwe Russische meuk in staat blijkt om al het NAVO materieel te weerstaan.
Ik geloof er geen reet van dat hun wapens niet deugen en volstrekt verouderd zijn.
Het kost een beetje moeite voordat je ze uit hun schijnvertoning van "ik heb het beste voor voor Oekrane hebt." Binnen 10 posts is weer duidelijk wat er echt gedacht wordtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:40 schreef ExTec het volgende:
Oprukkende NAVO! Al een tijdje niet meer gehoord.
Omdat het lot van het Oekraiense volk vr gaat op het Poetin het politiek zo lastig mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je de focus nou van Putin afhalen terwijl hij Ukraine verkracht?
hebben jullie het hier nou nog steeds overquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom tegemoet aan Poetins grieven dat de NAVO te ver is opgeschoven. Mag je uitleggen als "belonen" maar dat is niet zo. Het hoogst haalbare "morele gelijk" is dat het bloeden van het Oekraiense volk stopt, en dat er geen soldaten meer dood gaan.
Vraag je je dit nog steeds afquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je de focus nou van Putin afhalen terwijl hij Ukraine verkracht?
Oekrans leed is bezetting van Russen toestaan wat technisch gezien in het positieve geval leidt tot onderdrukking en in het slechts geval tot massale genocide. Er zijn weinig landen beter geworden van Ruasische overheersing. Tis niet voor niets dat het enkelingen zijn die voor zijn (Fico, Orban) en massa's tegen (Hongaren en Slowaken).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja prima dat je dat vindt, ik vind van niet. Die discussie is verder ook zinloos.
Je moet vooruit gaan kijken. Jij bent teveel gefocust op Poetin, je wil het hem politiek zo moeilijk mogelijk maken ten koste van al het Oekraense leed!
probeer je ons dit nog steeds wijs te makenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het lot van het Oekraiense volk vr gaat op het Poetin het politiek zo lastig mogelijk te maken.
Putin is diegene die het lot van het Ukrainse volk bepaald, en jij wilt dat loskoppelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het lot van het Oekraiense volk vr gaat op het Poetin het politiek zo lastig mogelijk te maken.
Ja, zo doorzichtig he. Putin owned de libs gewoon. En als oekraine nou verslagen wordt, dan houd die woke onzin vanzelf op. Aldus meneer php.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
probeer je ons dit nog steeds wijs te maken
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef oheng het volgende:
RIA: Noorwegen laat russisch schip weer vrij
Russich spionage cq sabotage schip.
Noors schipquote:De Noorse politie meldde vrijdag dat ze een Noors schip met een Russische bemanning hebben aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij het beschadigen van een kabel in de Oostzee tussen Letland en Zweden.
Ik eh, vertrouw op Google translate en jouw bron. Mijn russisch is niet zo goedquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh ja, ben net thuis en ik kijk alleen russisch nieuws.
Het westen kan de Russen niet genoeg provoceren, treiteren en intimideren, de geschiedenis heeft immers al vaak genoeg bewezen dat met hen onderhandelen of afspraken maken geen enkel nut heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oehhhh de moeite waard om terug te lezen dus als ik mezelf wil irriterenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, weekend, wodka, geneuzel, dadelijk komt er zoon straatcommando voorbij met zunne roze barret en is de boel weer op slot. igenlijk is die flauwekul en desinformatie de energie niet waard.
Heel leuk man. En de Oekraners moeten daar dan maar voor bloeden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het westen kan de Russen niet genoeg provoceren, treiteren en intimideren, de geschiedenis heeft immers al vaak genoeg bewezen dat met hen onderhandelen of afspraken maken geen enkel nut heeft.
Dit maal 1000. Ging net een weekje goed, en het is weer happen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, weekend, wodka, geneuzel, dadelijk komt er zoon straatcommando voorbij met zunne roze barret en is de boel weer op slot. igenlijk is die flauwekul en desinformatie de energie niet waard.
En nu zie ik @Straatcommando. met een roze alpinopet voor me in Parijs.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit maal 1000. Ging net een weekje goed, en het is weer happen.
die act kennen we nu wel hequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel leuk man. En de Oekraners moeten daar dan maar voor bloeden?
Ja dat laatste is een beetje jouw probleem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We horen al 3 jaar dat de Russen vechten met museumstukken en oude rommel. Feit is wel dat die ouwe Russische meuk in staat blijkt om al het NAVO materieel te weerstaan.
Ik geloof er geen reet van dat hun wapens niet deugen en volstrekt verouderd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |