SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lapo-hunt beste huntquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat allemaal na die lapo-hunt, what are the odds?![]()
![]()
had ff discussie erover. ,maar die NAVO top gaat blijkbaar ook een heel ding worden?
iig in Scheveningen.Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Heeft iemand al geklaagd dat het koud is? Ik heb net een 45 min in het bos gelopen met de honden en ik voel me nu echt een ijsblokje![]()
Het is ook koud brrquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heeft iemand al geklaagd dat het koud is? Ik heb net een 45 min in het bos gelopen met de honden en ik voel me nu echt een ijsblokje
Koude wind
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geweldig materiaal vraagt om geweldige coureurs. Dat Louise Jankerstront een jaartje of oneindig nodig heeft om die vaardigheden aan te leren is normaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Derrabbit alles komt goed hoor![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
RustigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolkje
Vader blijft nog eventjes in het ziekenhuis. De nieren hebben een probleem.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
een geweldige coureur heeft dat niet nodigquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geweldig materiaal vraagt om geweldige coureurs. Dat Louise Jankerstront een jaartje of oneindig nodig heeft om die vaardigheden aan te leren is normaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer ...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolkje
Vader blijft nog eventjes in het ziekenhuis. De nieren hebben een probleem.
Wel de beste plaats nu voor hem![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gaat zijn gangetje... Niets bijzonders vandaag.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn opa van 96 bijna 97 heeft bronchitis en t gaat nie goed nie
:')![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn opa van 96 bijna 97 heeft bronchitis en t gaat nie goed nie
![]()
![]()
KFCIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
goede genade!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
oeh ik wil ook pannekoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Kan niet wachten op vette hap zaterdag. Eten hier is veel te gezond.quote::')![]()
Zet ns foto in je fobo dan beoordeel ik wel :pquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
Koekiequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zet ns foto in je fobo dan beoordeel ik wel :p![]()
![]()
Waar is hier?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op vette hap zaterdag. Eten hier is veel te gezond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressiequote::')![]()
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressie![]()
![]()
Zit nu lasagna inquote:Magnetron beste tron
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
oh damn. Sterkte manquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressie* Grotetijd geeft SKK een knuffel
Well, life can be a riot
Kapsalon!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk kapsalonquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?Wist jij dat nog niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
oh damn. Sterkte man* Grotetijd geeft SKK een knuffel
Knuffel:')![]()
Echt hequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
Koop dan gewoon kant en klare satesaus![]()
Ik las wel wat over GGZ, maar wist niet wat er speeldequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk kapsalon
[..]
Wist jij dat nog niet?
KnuffelWell, life can be a riot
Volgende week pas, ik was een weekend vergeten in mn planningquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gekkiequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende week pas, ik was een weekend vergeten in mn planning![]()
![]()
Dingsequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ben op, ik ga andere dingen doen![]()
![]()
Nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ben op, ik ga andere dingen doen![]()
Goooooooooodver, staat m'n keuken blauw omdat ik die magnetronlasagna moest afdekken![]()
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Pics!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
Goooooooooodver, staat m'n keuken blauw omdat ik die magnetronlasagna moest afdekken![]()
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!:')![]()
Heb je het afgedekt met blauwe kaas of zo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!![]()
![]()
Nee met een deksel..quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het afgedekt met blauwe kaas of zo?Maar de bovenkant van die deksel had een stuk plastic... Dat had ik niet gezien
Dus dat is gaan smeulen.
Well, life can be a riot
En gelukkig heb je geen last van je longenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!
O wacht![]()
![]()
Ja was niet zo handig. Maar het sloeg niet op m'n longen verder, en heb meteen gelucht dus het is met een sisser afgelopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
En gelukkig heb je geen last van je longen
O wacht
Well, life can be a riot
vor ongefähr en ur was dit topmoment in brasilhuis,alle in panik
https://x.com/UpdatesVitoriaS/status/1884990250100859364![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja mee eensquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:38 schreef mario390 het volgende:
https://x.com/UpdatesVitoriaS/status/1884990250100859364Well, life can be a riot
Gekkenhuisquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:38 schreef mario390 het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat gebeurde daar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat een achterlijk geschreeuw
Well, life can be a riot
echt heDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
toe maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoeveel jaar had Schumacher nodig in een Ferrari voor zijn reeks van 5? Hoeveel jaar had Vettel nodig in een RB wagen voor zijn reeks van 4? Hoeveel jaar had Verstappen nodig in een RBR voor een reeks van 4?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een geweldige coureur heeft dat niet nodig
Dus dat zijn allemaal prutsers en Louise is de ultieme GOAT?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel jaar had Schumacher nodig in een Ferrari voor zijn reeks van 5? Hoeveel jaar had Vettel nodig in een RB wagen voor zijn reeks van 4? Hoeveel jaar had Verstappen nodig in een RBR voor een reeks van 4?
Dus dat zijn allemaal prutsers en Louise is de ultieme GOAT?![]()
![]()
![]()
![]()
zit je in vergadering?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel jaar had Schumacher nodig in een Ferrari voor zijn reeks van 5? Hoeveel jaar had Vettel nodig in een RB wagen voor zijn reeks van 4? Hoeveel jaar had Verstappen nodig in een RBR voor een reeks van 4?
Dus dat zijn allemaal prutsers en Louise is de ultieme GOAT?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben nu op mute, want schijnbaar worden er pics van zusjes gedeeldquote:
Ik heb liever pics van drakenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu op mute, want schijnbaar worden er pics van zusjes gedeeldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wow. Dat zet zoden aan de dijk zeg, 1 jaar deodorant.....quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was alarm,licht ging uit, en ze hebben 1 jaar rexona-deo gewonnen
Bij de Action 3.95 ofzo? En hoelang doe je wel niet met een bus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je broek brandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Openen op eigen risico.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lijkt er niet eens op, brugklassertje
Gewoon elke dag je prijs verzilveren en doorverkopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow. Dat zet zoden aan de dijk zeg, 1 jaar deodorant.....
Bij de Action 3.95 ofzo? En hoelang doe je wel niet met een bus.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, een handeltje beginnen....quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon elke dag je prijs verzilveren en doorverkopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rexona deoquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was alarm,licht ging uit, en ze hebben 1 jaar rexona-deo gewonnenIk eet nog liever een pritt-stift.
Well, life can be a riot
rexona deo, bb brasil heeft vele sponsor, nestle, amstel, pantene,downy,quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij de Action 3.95 ofzo? En hoelang doe je wel niet met een bus.![]()
Ze hebben omgerekend voor 15 euro p/p gewonnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij de Action 3.95 ofzo? En hoelang doe je wel niet met een bus.
Well, life can be a riot
Welk merk?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gisteren nog 12 cans deo gekocht voor 15 euro bij Bol![]()
Wat voor deo heb jij dan? 8x4?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rexona deoIk eet nog liever een pritt-stift.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik gebruikte veel axe. Maar sinds die op is gebruik ik de laatste tijd vooral iets wat geen eigen geur heeft. En vind dat dingen als Rexona en Nivea en die goedkope huismerken van AH/LIDL etc allemaal een geurtje hebben die niet lekker blenden met zowel m'n Boss Bottled als Millions van Paco Robanne. Dus dan maar iets zonder geurtjequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat voor deo heb jij dan? 8x4?Well, life can be a riot
Niks moet maar mag welquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Moet wel lekker ruiken voor Liev
Ik heb mannen badbombsquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
Wat ik lekker vind ruiken is mannen badschuim :![]()
![]()
![]()
Niet 2 van deze onder je armen hebben hangenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dit gebruiken als deokost maar 0,85
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet 2 van deze onder je armen hebben hangen
[ afbeelding ]
Komt er ook iets leuks uit?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, die zijn voor mannen
Ben visueel ingesteld, shit. Nu zie ik iemand buitenlopen zonder shirt met deze dingen geklemd om z'n bovenarmen
Well, life can be a riot
Zoiets had @Rob nog gephotoshopt met wc bolkjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet 2 van deze onder je armen hebben hangen
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb gisteren hachee opquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
Niet gewoon van jezelf lekker ruiken![]()
![]()
Dan is mijn luchtverfrisser toch wat praktischerquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
Ben visueel ingesteld, shit. Nu zie ik iemand buitenlopen zonder shirt met deze dingen geklemd om z'n bovenarmenUw ADH vitamine Worst
En dan onder de dekens een "PFFFRRTTT" laten en 'm opsnuiven en jezelf verrassen met wat voor zult je lijf produceertquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hachee op
Well, life can be a riot
Dan ruik je lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hachee op![]()
![]()
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eensquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is mijn luchtverfrisser toch wat praktischer
Well, life can be a riot
Ik houd van de geur van koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een verse bak koffie in de ochtendquote:
Well, life can be a riot
![]()
Die wil ik welquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb ook noten. En een banaan
De geur van vers gemalen koffiebonen van mijn handmaler
Uw ADH vitamine Worst
Koop je dat vaker?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een tijdje terug voor t eerst gekocht.. en dat was lekkerquote:
Oke, ik ga het dan ook eens proberen. Ik wil wel eens wat anders.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een tijdje terug voor t eerst gekocht.. en dat was lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat lekker?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo een banaan in de airfryer stoppen
Ik had er toen tonijn, rode ui en met bbq saus en een plakje kaas er tussen en dan even in de contactgrillquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke, ik ga het dan ook eens proberen. Ik wil wel eens wat anders."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelf maken van zelfrijzend bakmeel, griekse yoghurt en een beetje zout is ook heel makkelijk! Bakken in de pan gewoon.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een tijdje terug voor t eerst gekocht.. en dat was lekkerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik neem een kop theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Een banaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo een banaan in de airfryer stoppen
Ik schenk net een kop koffie inquote:Well, life can be a riot
Ah ja dat is misschien ook wel een idee idd..quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelf maken van zelfrijzend bakmeel, griekse yoghurt en een beetje zout is ook heel makkelijk! Bakken in de pan gewoon.
Ja, ik stop er namelijk stukjes chocolade in die dan smeltenquote:
Oeeh lekkahquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik stop er namelijk stukjes chocolade in die dan smelten
Lekkeerrrrrquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik stop er namelijk stukjes chocolade in die dan smeltenWell, life can be a riot
Viel dunkel daquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:38 schreef mario390 het volgende:
![]()
Ach so. Sterktequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressieIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen![]()
Juichenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef mario390 het volgende:
en de oplossing was,dat de bewohner 1 jaar rexona-deodorant gewonnen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
Dan neem ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sta te stuiteren van de koffiemaar dat kan daar zeker niet
Uw ADH vitamine Worst
Dan even lekker stuiteren..
Hoeveel heb je dan wel niet gedronken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Nee is verboden zelfs in het weekend thuis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan neem ikmaar dat kan daar zeker niet
Later op de middag 2 koppen en na het avondeten 1 kop. Eigenlijk te veel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Dan even lekker stuiteren..
Hoeveel heb je dan wel niet gedronken?:')![]()
Ah misschien idd teveel achter elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee is verboden zelfs in het weekend thuis.
[..]
Later op de middag 2 koppen en na het avondeten 1 kop. Eigenlijk te veel.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan neem ikmaar dat kan daar zeker niet
Hij was al gesnapt dat hij afgelopen weekend bier had gehad!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe gaan ze controleren thuis?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee is verboden zelfs in het weekend thuis.
[..]
Later op de middag 2 koppen en na het avondeten 1 kop. Eigenlijk te veel.
Niet dat ik jou wil stimuleren om dat doen heUw ADH vitamine Worst
eten maken maar
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah misschien idd teveel achter elkaarMet een plastest. Goede motivator om het niet te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe gaan ze controleren thuis?
Niet dat ik jou wil stimuleren om dat doen he:')sinterklaaskapoentje
![]()
Veel te duurquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Leuke sneakers, alleen een beetje prijzig
https://www.schuurman-sch(...)w/6000066160c81.html:')![]()
Moet jij ook zo lekker groene thee met citroen?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat een geld.
Then again.. Ik heb in 2022 een set Nikes gekocht van 200 euro en die lopen nog steeds heerlijk en zien er na een goede wasbeurt ook echt nog uit om door een ringetje te halen
Well, life can be a riot
Tja als ze echt goed zitten en lekker lopen dan misschienquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een geld.
Then again.. Ik heb in 2022 een set Nikes gekocht van 200 euro en die lopen nog steeds heerlijk en zien er na een goede wasbeurt ook echt nog uit om door een ringetje te halen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar ik ga eerst nog etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet jij ook zo lekker groene thee met citroen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je moet ook meeberekenen hoelang je ermee doet hè. Maar zoveel zou ik niet aan schoenen uitgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een geld.
Then again.. Ik heb in 2022 een set Nikes gekocht van 200 euro en die lopen nog steeds heerlijk en zien er na een goede wasbeurt ook echt nog uit om door een ringetje te halenMaarja tegenwoordig is de helft van de schoenen zo duur.quote::')![]()
Klopt, en goedkope schoenen krijg ik last van mijn voetenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet ook meeberekenen hoelang je ermee doet hè. Maar zoveel zou ik niet aan schoenen uitgeven.
[..]
Maarja tegenwoordig is de helft van de schoenen zo duur."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hou altijd in 't achterhoofd hoelang ik ergens mee wil gaan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet ook meeberekenen hoelang je ermee doet hè. Maar zoveel zou ik niet aan schoenen uitgeven.
[..]
Maarja tegenwoordig is de helft van de schoenen zo duur.
Mijn huidige auto was 3k. Wil daar mi-ni-maal 3 jaar mee doen, of ik moet in de tussentijd problemen krijgen met dat karretje. Maar op wat hoger olieverbruik dan ik normaal vind na is er niks aan de hand.Well, life can be a riot
![]()
Schoenen is ook het enige wat ik altijd van a-merk haalquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, en goedkope schoenen krijg ik last van mijn voeten:')![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Meneer glas. Lekker bakkie thnxquote:hey Klaasjequote:Hey Jussiequote:
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tekenenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen![]()
* gebrokenglas schenkt heerlijke koffie in voor Dottekequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meneer glas. Lekker bakkie thnx
[..]
hey Klaasje
[..]
Hey Jussie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gebrokenglasgodquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar staat GGG nou eigenlijk voor?![]()
![]()
Thnxquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt heerlijke koffie in voor Dotteke
Grote Geweldige @grotetijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar staat GGG nou eigenlijk voor?Well, life can be a riot
GebrokenGlasGodquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar staat GGG nou eigenlijk voor?
O ik dacht wat andersquote:
quote:![]()
![]()
kapoentje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O maar GGG komt toch wel vaker voorbij?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is schunnig? Ik zie het als iets gezondsquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht jij weer aan iets schunnigs?
Is de eerste keer dat ik het ziequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar GGG komt toch wel vaker voorbij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee waar je aan denktquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is schunnig? Ik zie het als iets gezonds
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je aan denkt
Het komt geregeld voorbij. En dat vind ik natuurlijk wel leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik het zie![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja, ik dacht aan iets met seks, maar kan zo niets bedenken met GGGquote:
Groot Geil Geslachtsorgaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht aan iets met seks, maar kan zo niets bedenken met GGGWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: