SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lapo-hunt beste huntquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat allemaal na die lapo-hunt, what are the odds?![]()
![]()
had ff discussie erover. ,maar die NAVO top gaat blijkbaar ook een heel ding worden?
iig in Scheveningen.Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Heeft iemand al geklaagd dat het koud is? Ik heb net een 45 min in het bos gelopen met de honden en ik voel me nu echt een ijsblokje![]()
Het is ook koud brrquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heeft iemand al geklaagd dat het koud is? Ik heb net een 45 min in het bos gelopen met de honden en ik voel me nu echt een ijsblokje
Koude wind
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geweldig materiaal vraagt om geweldige coureurs. Dat Louise Jankerstront een jaartje of oneindig nodig heeft om die vaardigheden aan te leren is normaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Derrabbit alles komt goed hoor![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
RustigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Bolkje
Vader blijft nog eventjes in het ziekenhuis. De nieren hebben een probleem.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
een geweldige coureur heeft dat niet nodigquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geweldig materiaal vraagt om geweldige coureurs. Dat Louise Jankerstront een jaartje of oneindig nodig heeft om die vaardigheden aan te leren is normaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer ...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolkje
Vader blijft nog eventjes in het ziekenhuis. De nieren hebben een probleem.
Wel de beste plaats nu voor hem![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gaat zijn gangetje... Niets bijzonders vandaag.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn opa van 96 bijna 97 heeft bronchitis en t gaat nie goed nie
:')![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn opa van 96 bijna 97 heeft bronchitis en t gaat nie goed nie
![]()
![]()
KFCIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
goede genade!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
oeh ik wil ook pannekoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Kan niet wachten op vette hap zaterdag. Eten hier is veel te gezond.quote::')![]()
Zet ns foto in je fobo dan beoordeel ik wel :pquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
Koekiequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zet ns foto in je fobo dan beoordeel ik wel :p![]()
![]()
Waar is hier?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op vette hap zaterdag. Eten hier is veel te gezond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressiequote::')![]()
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressie![]()
![]()
Zit nu lasagna inquote:Magnetron beste tron
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
oh damn. Sterkte manquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek zit ik in ivm ernstige depressie* Grotetijd geeft SKK een knuffel
Well, life can be a riot
Kapsalon!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk kapsalonquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En welke vette hap gaat het zaterdag worden?Wist jij dat nog niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
oh damn. Sterkte man* Grotetijd geeft SKK een knuffel
Knuffel:')![]()
Echt hequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
Koop dan gewoon kant en klare satesaus![]()
Ik las wel wat over GGZ, maar wist niet wat er speeldequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk kapsalon
[..]
Wist jij dat nog niet?
KnuffelWell, life can be a riot
Volgende week pas, ik was een weekend vergeten in mn planningquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gekkiequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende week pas, ik was een weekend vergeten in mn planning![]()
![]()
Dingsequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ben op, ik ga andere dingen doen![]()
![]()
Nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ben op, ik ga andere dingen doen![]()
Goooooooooodver, staat m'n keuken blauw omdat ik die magnetronlasagna moest afdekken![]()
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Pics!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
Goooooooooodver, staat m'n keuken blauw omdat ik die magnetronlasagna moest afdekken![]()
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!:')![]()
Heb je het afgedekt met blauwe kaas of zo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
Dus ik dek het af met iets wat ik voorhanden had, en dacht net al "he.. Wat ruik ik" doe ik m'n magnetron open, staat m'n hele keuken blauw. FUN TIMES!![]()
![]()
Nee met een deksel..quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het afgedekt met blauwe kaas of zo?Maar de bovenkant van die deksel had een stuk plastic... Dat had ik niet gezien
Dus dat is gaan smeulen.
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: