SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is mannelijk.. Dus ja, en met al die genders wil ik hem ook niet in de war brengenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:07 schreef sp3c het volgende:
Door de poes had een betere tt geweest
Nu denk ik gewoon lolllllll @:_username_Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Katten worden in de war geborenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Anyways dag 2 van 4!
Bijna weekend, bijna hockey
Amsterdam vs Leeuwarden
Amsterdam MOET winnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vrijdag vrij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
Anyways dag 2 van 4!
Bijna weekend, bijna hockey
Amsterdam vs Leeuwarden
Amsterdam MOET winnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jaquote:
ER ZIJN GEEN FOUTE MOMENTEN IN DTSquote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:40 schreef mario390 het volgende:
JULIE MOETEN ALTIJD IN FOUTE MOMENT STORENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik draai me weer om
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kies ervoor om het zo te bekijken vanaf nuquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
of alleen maar, het is maar hoe je het bekijktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Woohooquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
ik zal je zeggen he, ik heb er zin in vandaag![]()
![]()
dat mag, Nederland is een vrij landquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om het zo te bekijken vanaf nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is enigszins positiefquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Naar laatste berichten redelijk.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3941 / +19 / +9 / 12006 / 13016
2. _UserName_ / 1845 / +62 / +92 / 1787 / 2327
3. Harrie / 1249 / +3 / +6 / 3272 / 3756
4. Dr.Mikey / 829 / +72 / +81 / 1229 / 1579
5. KillemWieft / 678 / +13 / +82 / 950 / 1270
6. kree / 542 / +118 / +0 / 2962 / 3359
7. drakin / 531 / +28 / +2 / 1801 / 2111
8. ToT / 487 / +40 / +0 / 4276 / 4614
9. Lovely / 455 / +7 / +0 / 2974 / 3373
10. hemarookworst / 381 / +28 / +0 / 1576 / 1862
11. sinterklaaskapoentje / 361 / +22 / +0 / 2587 / 2923
12. HappyCharly / 346 / +3 / +0 / 2132 / 2386
13. gebrokenglas / 315 / +27 / +0 / 2216 / 2509
14. maily / 294 / +21 / +2 / 2563 / 2834
15. MizzezAmy / 294 / +6 / +0 / 2594 / 2878
16. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
17. AardappelSchotel / 276 / +1 / +0 / 1901 / 2171
18. sp3c / 247 / +10 / +11 / 1191 / 1364
19. devzero / 220 / +4 / +4 / 572 / 666
20. Fogel / 184 / +31 / +0 / 787 / 943SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Waar is de koffie juffrouw?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je bent wel geen juffrouw, maar de koffie is primaquote:
JuffrouwKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JustineKquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent wel geen juffrouw, maar de koffie is prima![]()
![]()
quote:quote:
Zeg dat! Ik ben al een uur wakkerquote:
BumpOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:
Sintquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen. Dag iedereen![]()
![]()
Morguh Jussiequote:![]()
Morguh Klaasje
O je mag gewoon gaan werken als je daar zit?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanmiddag werken bij de kringloop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er weer!Hoe zit dat dan eigenlijk met die kliniek?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanmiddag werken bij de kringloop.Da's geen probleem dan?
![]()
Wel vreemd eigenlijk. Maar goed ze zullen wel weten wat ze doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toen ik in een herstellingsoord zat mocht je wel in de omgeving rondlopen enzo, maar het was juist de bedoeling dat je zo veel mogelijk een break kreeg van je oude omgeving en oude routines die je problemen veroorzaakt zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk. Maar goed ze zullen wel weten wat ze doen.
Ik geloof zelfs dat je de eerste 2 weken zelfs met niemand mocht bellen.
Niet dat daar tegen opgetreden werd, maar het was een belangrijk deel van de behandeling om geen contact met je thuisomgeving te hebben, omdat die ook een deel van het probleem zouden kunnen zijn.
Stel dat je bijvoorbeeld drugsverslaafd zou zijn en je beste kameraad zou je steeds voorzien in je behoeften, dan is het niet handig om in dat herstellingsoord nog contact met hem te hebben.
Of als je een burn-out had door je familie, dan moet je daar ook niet met hen aan de telefoon gaan zitten hangen.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gaan ze nu overleggen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag gewoon gaan werken als je daar zit?:')![]()
Oke, tijden zijn veranderd zo te lezen. En je ziet wel waarom het beter is om mensen even binnen te houden in het beging. Even thuis en dan toch snel weer aan het bier/drugs ondanks dat het niet mag. De veleiding is natuurlijk veel groter als je niet lekker in je vel zit om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik in een herstellingsoord zat mocht je wel in de omgeving rondlopen enzo, maar het was juist de bedoeling dat je zo veel mogelijk een break kreeg van je oude omgeving en oude routines die je problemen veroorzaakt zouden kunnen hebben.
Niet dat daar tegen opgetreden werd, maar het was een belangrijk deel van de behandeling om geen contact met je thuisomgeving te hebben, omdat die ook een deel van het probleem zouden kunnen zijn.
Stel dat je bijvoorbeeld drugsverslaafd zou zijn en je beste kameraad zou je steeds voorzien in je behoeften, dan is het niet handig om in dat herstellingsoord nog contact met hem te hebben.
Of als je een burn-out had door je familie, dan moet je daar ook niet met hen aan de telefoon gaan zitten hangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Kringloop is, denk ik, wel goed voor me. Ik zou het ook fijn vinden. De psych bij de intake zag het zelfs als iets wat moest doorgaan. Maar dat zijn ze zo dus overleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik in een herstellingsoord zat mocht je wel in de omgeving rondlopen enzo, maar het was juist de bedoeling dat je zo veel mogelijk een break kreeg van je oude omgeving en oude routines die je problemen veroorzaakt zouden kunnen hebben.
Of als je een burn-out had door je familie, dan moet je daar ook niet met hen aan de telefoon gaan zitten hangen.:')![]()
Hoe kan je behandelingen krijgen als je een hele dag weg bent?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaan ze nu overleggen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okee dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kringloop is, denk ik, wel goed voor me. Ik zou het ook fijn vinden. De psych bij de intake zag het zelfs als iets wat moest doorgaan. Maar dat zijn ze zo dus overleggen.
Maar er is daar toch vaak ook geen ene fuck te doen? Dat triggert je dan weer, is hier te merken.![]()
Ja dat vroeg ik me dus idd ook af. Wordt een flink op-en-neer geklep?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je behandelingen krijgen als je een hele dag weg bent?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben maar 3 uur weg. Dan idd geen behandeling.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je behandelingen krijgen als je een hele dag weg bent?Er is crea en sport maar eigenlijk geen therapie. Dat mis ik wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee dan!
Maar er is daar toch vaak ook geen ene fuck te doen? Dat triggert je dan weer, is hier te merken.:')![]()
Succes Klaasje!
* Sally zo in de trein, weer een cursus geven ochtend.
En er dan weer een ruime dag zoet mee zijn....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jij ook succesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:05 schreef Sally het volgende:
Succes Klaasje!
En er dan weer een ruime dag zoet mee zijn....![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja het is iets minder leuk maar in elk geval genoeg te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook prima toch. Wel bij de boeken?Dank jequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:05 schreef Sally het volgende:
Succes Klaasje!
En er dan weer een ruime dag zoet mee zijn....
:')![]()
![]()
![]()
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Dat jij zoveel puntjes hebt gescoord!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er een reden om zo blij te zijn?![]()
![]()
De zon schijnt een beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er een reden om zo blij te zijn?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga nog even liggen.quote:
Ze gaan nog met de psychiater overleggen. Grote kans dat kringloop toch niet doorgaat. Dat kan dan pas na 2/3 weken:')![]()
Owquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga nog even liggen.
Ze gaan nog met de psychiater overleggen. Grote kans dat kringloop toch niet doorgaat. Dat kan dan pas na 2/3 weken![]()
![]()
Geen andere activiteit die je moet of mag doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga nog even liggen.
Ze gaan nog met de psychiater overleggen. Grote kans dat kringloop toch niet doorgaat. Dat kan dan pas na 2/3 weken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Jawel creatief en sport...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen andere activiteit die je moet of mag doen?
Zou liever iets willen als groepsgesprek:')![]()
Ja ik begrijp dat de kringloop je prettige afleiding geeft als er genoeg te doen is, maar ik snap wel dat het belangrijk is dat je zo veel mogelijk intern blijft; je bent er voor observatie en ze moeten wel een goed beeld van je krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga nog even liggen.
Ze gaan nog met de psychiater overleggen. Grote kans dat kringloop toch niet doorgaat. Dat kan dan pas na 2/3 weken
Dat werken bij de kringloop zou dus 3 uur zijn. Zou je dat dagelijks gaan doen? Of 1x per week of zo?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou het 2x per week 3 uur doen. Vandaag en morgen dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat de kringloop je prettige afleiding geeft als er genoeg te doen is, maar ik snap wel dat het belangrijk is dat je zo veel mogelijk intern blijft; je bent er voor observatie en ze moeten wel een goed beeld van je krijgen.
Dat werken bij de kringloop zou dus 3 uur zijn. Zou je dat dagelijks gaan doen? Of 1x per week of zo?:')![]()
Waar is Assie eigenlijk gebleven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kan je dat aankaarten? En dat ze dat misschien dan wel willen doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel creatief en sport...
Zou liever iets willen als groepsgesprek"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat lijkt me ook absoluut veel nuttiger ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel creatief en sport...
Zou liever iets willen als groepsgesprek![]()
Dat lijken me geen onoverkomelijk grote onderbrekingen van je verblijf daar dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het 2x per week 3 uur doen. Vandaag en morgen dus.
Zeker ook als je in het weekend maar 1 dagje weg mag blijven.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja er is gewoon het programma maar das echt sport en bezigheid. Kan wel elk moment in gesprek met een verpleegkundige maar daar heb ik gek genoeg niet heel veel behoefte aan..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan je dat aankaarten? En dat ze dat misschien dan wel willen doenEr is niet echt therapie behalve bezigheid. Maar wel genoeg op een dag om bezig te blijven. Dat was bij mijn eerdere opname elders wel anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook absoluut veel nuttiger ja!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Mij ook niet maar het is nu aan de psychiater om daar wat over te zeggen. Vermoed dat ze me hier willen houden voor nu.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat lijken me geen onoverkomelijk grote onderbrekingen van je verblijf daar dan.
Zeker ook als je in het weekend maar 1 dagje weg mag blijven.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Beter; verveling is alles behalve goed voor je herstel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja er is gewoon het programma maar das echt sport en bezigheid. Kan wel elk moment in gesprek met een verpleegkundige maar daar heb ik gek genoeg niet heel veel behoefte aan..
[..]
Er is niet echt therapie behalve bezigheid. Maar wel genoeg op een dag om bezig te blijven. Dat was bij mijn eerdere opname elders wel anders.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Er is best wat verveling. programma is max 3 uur per dag...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter; verveling is alles behalve goed voor je herstel!:')![]()
Maar je zei net dat er genoeg op een dag was om bezig te blijven?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is best wat verveling. programma is max 3 uur per dag...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja meer dan bij mijn vorige kliniek m daar was soms maar 1 ding per dag. Dus in die zin ben ik niet ontevredenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je zei net dat er genoeg op een dag was om bezig te blijven?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nu toch geen kringloop vandaag ... Toch jammer. Pas over een week of die week erna.:')![]()
Oh jammer, hopelijk dan wel volgende weekquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu toch geen kringloop vandaag ... Toch jammer. Pas over een week of die week erna.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Koekoek
Ontstoken tiet antibiotica en morgen echo.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik haalde altijd afleiding aan het werk. Nu vanmiddag in plaats daarvan naar creatief wat me minder voldoening geeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
Sterkte Mutske![]()
Dat is wel jammer @:sinterklaaskapoentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
Denk het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh jammer, hopelijk dan wel volgende week:')![]()
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol ja. Ben nu bezig met een tekening.![]()
Nja,je bent ieder geval wel met iets bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik haalde altijd afleiding aan het werk. Nu vanmiddag in plaats daarvan naar creatief wat me minder voldoening geeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto maken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Truequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja,je bent ieder geval wel met iets bezig:')![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bariella noem ik hem en zij is kontje rayreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die lelijkerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nu mee bezig![]()
![]()
Hartfilmpje van se kleine, moet om de dag ter controle maar zag er goed uitquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hartfilmpje van se kleine, moet om de dag ter controle maar zag er goed uit![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nu mee bezig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Dus de powernap is weer voorbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zo de vergaderingen zitten er weer op![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hallo aapjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bijna klaarquote:
Dus niet alles
Wel bijna
Mooi tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeg beginnen is vroeg stoppenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooie instelling dat zonnendaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Laten jullie zomaar allemaal kutgatjes vallen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jullie laten Justieminimuts ook gewoon lopen he?
Trotste mama van Ambar
Daar zou de regering eens iets aan moeten doenTrotste mama van Ambar
![]()
quote:quote:
Beetje last van niezen en snotteren, hooikoorts denk ik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook een harde woeiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier grijze lucht nu.. en ern harde woei![]()
![]()
Laatik maar niet zeggen waar ik last van hebquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
Beetje last van niezen en snotteren, hooikoorts denk ik
Had vannacht bijna de HA gebeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds benauwd enz?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatik maar niet zeggen waar ik last van heb
Had vannacht bijna de HA gebeld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja was vannacht echt niet meer leuk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Kan wel een massage gebruiken, alles spieren zijn kapot gehoest
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was vannacht echt niet meer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mwa is zwaar kut en klote als je zo'n hoestbui hebt tot kokhalzen aan toe"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]Het idee dat ik het bed uit moest, naar beneden moest heeft mji tegen gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de longarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was vrijdag in het ziekenhuis en ben gelijk even langs de longarts gegaan om een afspraak te maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Bel de dokter Dot. Dit is niet normaal
Ze zegt ik geef het hem door dan hoor je maandag weer.
Gisteren zou ze doorgeven dat ik net tegen prednison kon en ik zou terug horen.
Tot nu nog niets gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed, het is nu dag 6 hoop dat het een deze dagen minder wordt.
Tot die tijd rustig doen en zo min mogelijk naar buiten
Heb wel alvast de vergadering van 30 jan afgezegd, ga nu niet naar ApeldoornWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: