Kan ze gelijk ontwikkelingshulp starten bij die 3 westvlamingen: nederlands leren.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef cheanny het volgende:
Eva wordt kotsmisselijk als ze rijst ruikt. Heeft het in Tanzania in de ochtend, middag en avond gegeten. Vrijwilligerswerk gedaan. Engels en Wiskunde gegeven aan kindjes.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
wat klagen ze nu weerquote:Op maandag 27 januari 2025 10:27 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Jeff mopperstreams op de achtergrond
Zijn geen vogelaarsquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dat huisje aan de schutting doen.. niet onder dat afdak..
lolquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe waren de groepen ook alweer, kan niet vinden in streamverslagen ook
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
Zakenman DikkeD koos voor een ander bedrijf, vertrouwde zijn eigen werknemers niet , maar wel zijn geldverdubbeld ¤210quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?
(Of was dat voor de buurvrouw??)
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Nee kijk jij wel eigenlijk?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.
De 2 oudjes op het balkon bij de Muppets, daar vind ik ze op lijkenquote:
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex is
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is een NEST kast , geen voederkast, sukkels
Dat is al gebeurt , en daarom praten ze niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzo
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
De mensen daar zijn niet gekozen op IQ zeg
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..
Dat heeft ie niet eens thuisquote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef ledn81 het volgende:
keanu trekt zijn tikkie ook in.. vind 100/200 euro wat overdreven
Hij is wel de laatste die wat mag zeggen over andere huisjes, die kon er zelf ook weinig vanquote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
De vogels worden levende kebab als ze de huisjes van Jolien in gaan, zegt Keanu
Oh god, benieuwd of Jeffrey dat opslaatquote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
David: Keanu en Jeffrey jullie staan echt goed. Jeffrey wat minder door dat met Jolien
Keanu gaat dit door vertellen aan Jeff en dan neemt Jeff afstand van Jolien..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
David: Keanu en Jeffrey jullie staan echt goed. Jeffrey wat minder door dat met Jolien
Maar dat is echte liefde...quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
Jeffrey staat er bijquote:Op maandag 27 januari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Keanu gaat dit door vertellen aan Jeff en dan neemt Jeff afstand van Jolien..
Drama incoming
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.
Precies.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef ledn81 het volgende:
David legt de grafiek uit, zo op het einde poef omhoog... maar dat was gewoon creatieve stagiaire volgens mij
Niet gezien, maar ik ken maar 1 iemand die er zelf op wou. En dat was Niels.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Ik heb gisteren Pootje gesproken en die zei dat hij al wist wie hij erop ging zetten. Degene heeft het zelf
gevraagd
Wie?
Gewoon natte vinger werk.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef ledn81 het volgende:
David legt de grafiek uit, zo op het einde poef omhoog... maar dat was gewoon creatieve stagiaire volgens mij
Ik gok Niels, en dat is pure speculaas, maar gebaseerd op zijn eigen woorden dat zijn doel was om op de bank te komen en dat te overleven.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Ik heb gisteren Pootje gesproken en die zei dat hij al wist wie hij erop ging zetten. Degene heeft het zelf
gevraagd
Wie?
Die mist zijn kinderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik ken maar 1 iemand die er zelf op wou. En dat was Niels.
Dat denk ik ook.. die grafiek sloeg nergens op en wat David zei ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon natte vinger werk.
Wat BB denkt het meeste impact heeft.
Huh?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Ik ben nog wel beetje verrast dat Jane Axel gaat nomineren.
Heel bijzonder.
Als werknemer van de maand?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
ik denk eerder dat de mensen op david hebben gestemd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
En hoofdrekenen voor de volledige groep Niels niet meegerekend.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan ze gelijk ontwikkelingshulp starten bij die 3 westvlamingen: nederlands leren.
Ja, hij zei dat als hij dan naar huis gestemd wordt, hij toch nooit zou kunnen winnen, en het liever maar gelijk weet. Kan hij naar z'n kinderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:
Heb ik gelezen in de COS.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:57 schreef BB-King het volgende:
Als Jane 3 mensen moet nomineren om iemand eruit te krijgen kiest ze Axel, Milena, Mattheüs.
De jongens blijven dan volgens haar.
In het gesprek met Jordy heeft hij dat wel benoemd, maar ik had eerder het idee dat hij z'n kindjes enorm mist en dat op die manier verwoorde.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja super domme zet zou dat zijn. Elsa vertelde haar vannacht dat ze het niet tof vond dat ze er op werd gezet omdat ze (toen nog) een sterke speler zou zijn en zeker terug zou komen. Vervolgens zegt Jane dat ze Axel en Mattie wilde gebruiken om Milena eruit te krijgen. Niet leuk voor Axel. Dus even een minpuntje voor Jane van mij dus hoop dat ze dat niet gaat doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
ja dat begreep ik ook erg vreemd, is toch nog wel ruimte bij de meidenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:45 schreef Ireth het volgende:
Eva moet als enige meid bij de jongens in de kamer???
Dan krijg je een bank met Axel en Janequote:Op maandag 27 januari 2025 10:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja super domme zet zou dat zijn. Elsa vertelde haar vannacht dat ze het niet tof vond dat ze er op werd gezet omdat ze (toen nog) een sterke speler zou zijn en zeker terug zou komen. Vervolgens zegt Jane dat ze Axel en Mattie wilde gebruiken om Milena eruit te krijgen. Niet leuk voor Axel. Dus even een minpuntje voor Jane van mij dus hoop dat ze dat niet gaat doen.
Denk dat milena wel een sterke belgen aanhang heeft hoor.quote:
Mwah, betwijfel het.quote:
Ze gaat ervan uit dat Axel blijft, en met een andere werknemer een groter risico dat die met pensioen wordt gestuurd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mwah, betwijfel het.
Axel is bijna de enige die naar haar omkijkt.
Maar kijkers technisch is het wel grappig.
Dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
Ga naar Goplay, altijd één stream. Dan heb je daar geen last meer vanquote:
als ze slim is vertelt ze het Axel wel. Op zaterdag gaan ze het bloedgeld uit betalen van de vertrekkende bewoner en dan komt de waarheid boven tafel.quote:
Er komt sws geen bloedgeld van Axel! Een bank met Axel overleeft zijzelf sowieso niet. Zou inderdaad wel beter zijn als ze het met hem bespreekt. Moet nog maar even zien hoe ze zich verder gaat ontwikkelen hier. Vond haar zaterdag supersterk maar of ze dat gaat volhouden weet ik niet. Genegeerd worden doet wel wat met je denk ik. We gaan het zien.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
als ze slim is vertelt ze het Axel wel. Op zaterdag gaan ze het bloedgeld uit betalen van de vertrekkende bewoner en dan komt de waarheid boven tafel.
Maar we gaan het zien, de bondjes moeten nog uitgebreid besproken gaan worden.
Of zouden ze na alle hectiek vergeten zijn dat iedereen en zijn moeder op Jordy zou gaan.
Slim ja, maar wel met het grote risico dat Axel-minnend kijker haar dat kwalijk gaan nemen..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gaat ervan uit dat Axel blijft, en met een andere werknemer een groter risico dat die met pensioen wordt gestuurd.
Wie het ook is dan. Ze heeft verkeerd gegokt.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de mensen op david hebben gestemd.
Laten we Axel niet groter maken dan hij is he. Die verliest ruim van een Jane met haar achterban denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:57 schreef cheanny het volgende:
[..]
Er komt sws geen bloedgeld van Axel! Een bank met Axel overleeft zijzelf sowieso niet. Zou inderdaad wel beter zijn als ze het met hem bespreekt. Moet nog maar even zien hoe ze zich verder gaat ontwikkelen hier. Vond haar zaterdag supersterk maar of ze dat gaat volhouden weet ik niet. Genegeerd worden doet wel wat met je denk ik. We gaan het zien.
Beetje een lege valley girl vibe.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze is al binnen. Ook al zo'n hittepetit.
Hier ook. Jane boven Axel, altijd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laten we Axel niet groter maken dan hij is he. Die verliest ruim van een Jane met haar achterban denk ik.
En als ik moet kiezen tussen Axel en Jane, ga ik toch voor dat de ijzige sfeer in tact blijft
Nee hoor, is niet ewg (haarlems/gooise R). Ik moet het nog even aankijken. Nog te weinig van gezien om het nu al te zeggen vind ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Is het erg dat ik op basis van 2x in beeld nu al zeg dat ik Eva niet moet?
Ik ook. Mensen hebben niet gestemd voor de individuele werknemers maar voor de CEO’s.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de mensen op david hebben gestemd.
Beetje de Alice van dit jaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet ewg (haarlems/gooise R). Ik moet het nog even aankijken. Nog te weinig van gezien om het nu al te zeggen vind ik.
Ik kies liever niet tussen Axel en Jane.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
Laten we Axel niet groter maken dan hij is he. Die verliest ruim van een Jane met haar achterban denk ik.
En als ik moet kiezen tussen Axel en Jane, ga ik toch voor dat de ijzige sfeer in tact blijft
Dat duurde wel een paar uur.. voor 1minuut Evabeeldquote:Op maandag 27 januari 2025 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hè hè, van Goplay mogen we Eva ook een keer zien
Ja idioot om te zien.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god zeg hoe Elsa en Wicky zitten![]()
Mwah als de bank Axel, Milena, Mattie is dan zie ik Milena wel gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
Samequote:Op maandag 27 januari 2025 11:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik kies liever niet tussen Axel en Jane.Ben bang dat haar achterban niet allemaal BB kijkt. Hoop zelf dat ze er nog heel lang in blijft en er nog flink geknald gaat worden.
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat duurde wel een paar uur.. voor 1minuut Evabeeld
Maar de achterban kunnen die andere hooligirls even aansporen om even te stemmen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik kies liever niet tussen Axel en Jane.Ben bang dat haar achterban niet allemaal BB kijkt. Hoop zelf dat ze er nog heel lang in blijft en er nog flink geknald gaat worden.
Milena weg zou mooi zijn , dat sowieso.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwah als de bank Axel, Milena, Mattie is dan zie ik Milena wel gaan.
Zeker als de achterban van Jane op Axel zou stemmen
Sharice, Niels maakt nog wel TV.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar de achterban kunnen die andere hooligirls even aansporen om even te stemmen.
Zo'n Sharice of Niels zal er wel uitvliegen vrijdag.
Ja en Milena's groepje wat kleiner maken. Ook leuk om te zien.quote:
Ik denk dat Niels gaat vragen om stemmen. Hij wil weg, maar neemt de stap niet om zelf te vertrekkenquote:
Sharice is echt een grijze muis daar, zeker nu met al die nieuwe. Aangeschoten wild is dat nu.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:06 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en Milena's groepje wat kleiner maken. Ook leuk om te zien.
Nee nee nee! Dat gaan we hier niet doen. Dan stapt hij zelf maar op!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Niels gaat vragen om stemmen. Hij wil weg, maar neemt de stap niet om zelf te vertrekken
Soms doen haar gezichtsuitdrukkingen me een beetje aan EJVJL Wanda denken. Toevallig ook uit Haarlem.quote:
Lafquote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Niels gaat vragen om stemmen. Hij wil weg, maar neemt de stap niet om zelf te vertrekken
Misschien uit dezelfde 'vrinden' club.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Soms doen haar gezichtsuitdrukkingen me een beetje aan EJVJL Wanda denken. Toevallig ook uit Haarlem.
Ik gaf haar een kans, omdat ik hoop had. Maar het is vlees noch vis.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharice is echt een grijze muis daar, zeker nu met al die nieuwe. Aangeschoten wild is dat nu.
Limoncello Spritzquote:Op maandag 27 januari 2025 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Vind dit meisje echt zo'n stereotype meisje wat met een Aperol Spritz op een terrasje in Haarlem zit met al haar mede studenten...
Estavana polman vind ikquote:Op maandag 27 januari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Soms doen haar gezichtsuitdrukkingen me een beetje aan EJVJL Wanda denken. Toevallig ook uit Haarlem.
Ze heeft het woord esma al genoemd hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Vind dit meisje echt zo'n stereotype meisje wat met een Aperol Spritz op een terrasje in Haarlem zit met al haar mede studenten...
Heeft ook te maken met ' salaris' van BB.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop het want er zit werkelijk niets in die meid behalve dat ze een verlengstuk is van Milenaquote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharice is echt een grijze muis daar, zeker nu met al die nieuwe. Aangeschoten wild is dat nu.
Wat is esma?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze heeft het woord esma al genoemd hoor
Hij weet dat er op zijn kop gericht wordt. Hij probeert zijn ego te redden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe waren de groepen ook alweer, kan niet vinden in streamverslagen ook
ze mag vannacht op het bed slapen van de mannenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:18 schreef cheanny het volgende:
Ligt Eva tussen Jeff en Wicky? Of hoorde ik dat verkeerd. Zag Jolien even not amused kijken.
Inderdaad, en zo’n verveelde blik er bijquote:Op maandag 27 januari 2025 11:10 schreef freaky40 het volgende:
oh ok. Dan was even ergens anders not amused overquote:Op maandag 27 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze mag vannacht op het bed slapen van de mannen
Beetje uit de hoogtequote:Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef Hznootje het volgende:
Hoe oud is dat kind? Qua praat komt ze over alsof ze alles al heeft meegemaakt
dagboekkamergesprekjes over de vogelhuisjesfabriekquote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
Snap niet waarom we 2 streams hebben. Bijne hele dag dezelfde te zien
Bijna 24quote:Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef Hznootje het volgende:
Dat was omdat de kasten al allemaal vol zitten en zij dus deze week haar kast niet krijgt en dat de spiegel beplakt is.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh ok. Dan was even ergens anders not amused overGevoelig meiske.
Ja met centjes van pappie en mammie.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef Hznootje het volgende:
Welkom in de TV wereld, stelletjes worden altijd breed uitgemolken.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jolien vind het niet tof dat ze alleen maar beelden van haar tonen met sjefke.
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze is een maand naar Afrika geweest voor vrijwilligerswerk. Dan denken die jongeren dat ze de hele wereld al meegemaakt hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef Hznootje het volgende:
Wij ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
3/4 van NL krijgt dan last van een samengetrokken kringspier hoorde ik. Is wel lastig kakken.quote:
Niet getreurd Jolien, ze zien je nu ook vaak lekker roddelen met de meiden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3/4 van NL krijgt dan last van een samengetrokken kringspier hoorde ik. Is wel lastig kakken.
Maar gelukkig is Milena er ook nog, daar lijkt men dan weer de schijt van te krijgen
[..]
3/4 van NL krijgt dan last van een samengetrokken kringspier hoorde ik. Is wel lastig kakken.
Maar gelukkig is Milena er ook nog, daar lijkt men dan weer de schijt van te krijgen
[..]
Ze hebben ook maar 1 stream vanwege de vele DBK gesprekjes nu even.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ze switchen er aardig op los, van slaapkamer, naar woonkamer, terug naar slaapkamer, nu weer de keuken
oh geef gewoon 2 verschillende streamsquote:Op maandag 27 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ze switchen er aardig op los, van slaapkamer, naar woonkamer, terug naar slaapkamer, nu weer de keuken
Gaststagiare in tha house: Rob Kemps aan de knoppen. Van links naar rechtsquote:Op maandag 27 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Is ook weer zo, al is het vervelend steeds in halve gesprekken te vallen die dan zodra je het volgt weer weggedraaid worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar 1 stream vanwege de vele DBK gesprekjes nu even.
Dus is ook lastig om steeds de interessante dingen op te pikken
Nu naar mokkende Sjordyquote:Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook weer zo, al is het vervelend steeds in halve gesprekken te vallen die dan zodra je het volgt weer weggedraaid worden.
Lekker met Niels elkaar nog depressiever praten.quote:
hoezo wil hij naar huis in ene?quote:
Ze zijn afhankelijk van bewoners met een verhaallijntje, de rest is opvulling.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welkom in de TV wereld, stelletjes worden altijd breed uitgemolken.
Om uiteindelijk te eindigen als figurant van de Milena show.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:41 schreef ben34567 het volgende:
Met Sharice moet ik altijd denken aan het grijze muurbloempje die eindelijk de kans krijgt om met de popiejopies op te trekken
heb totaal niet meegekregenquote:
Juist luisteren van jordy naar niels die het moeilijk heeft.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Lekker met Niels elkaar nog depressiever praten.
ze hebben gelukkig elkaar nog.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist luisteren van jordy naar niels die het moeilijk heeft.
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hij had het er gisteren ook al over min of meer
Voordat de nieuwe bewoners er waren, voelde hij zich te oud voor de groep. Hij voelde zich er niet op z'n gemak bij. Ik denk dat de nieuwe er net te laat zijn bij gekomen, om dat gevoel weg te nemen.quote:
En hij weet inmiddels dat hij niet populair is.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Voordat de nieuwe bewoners er waren, voelde hij zich te oud voor de groep. Hij voelde zich er niet op z'n gemak bij. Ik denk dat de nieuwe er net te laat zijn bij gekomen, om dat gevoel weg te nemen.
Denk dat dit voor hem niet uitmaaktquote:Op maandag 27 januari 2025 11:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En hij weet inmiddels dat hij niet populair is.
Hij zegt van niet, maar is wel dol op aandacht en een strebertje..dus ik vraag het me afquote:Op maandag 27 januari 2025 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat dit voor hem niet uitmaakt
Hij had dat gevoel al, voordat de nieuwe binnen kwamen. En hij heeft altijd gezegd, mij maakt het niet uit wat mensen van mij denken. Ik ben hier voor mezelf en het spel.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En hij weet inmiddels dat hij niet populair is.
Tuuk wel, Niels heeft ook een ego , als hij eenmaal weg is is het verhaal voor hem klaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij zegt van niet, maar is wel dol op aandacht en een strebertje..dus ik vraag het me af
Maar gaat duidelijk voor de winst.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tuuk wel, Niels heeft ook een ego , als hij eenmaal weg is is het verhaal voor hem klaar.
Dat vraag ik mij nog af nu.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar gaat duidelijk voor de winst.
Zodra hij zich kansloos acht, zal hij vertrekken.quote:
Zijn ook maar weinig die er echt voor de lol komen..Lol maken ze niet met elkaar, is wel eens anders geweestquote:Op maandag 27 januari 2025 11:50 schreef Verity het volgende:
Vind dit seizoen slechtst gecast op mensen die hier echt willen blijven. Amper een maand binnen en veel hebben al gezegd dat ze naar huis willen.
Denk dat slechte eten er heel veel mee te maken heeftquote:Op maandag 27 januari 2025 11:50 schreef Verity het volgende:
Vind dit seizoen slechtst gecast op mensen die hier echt willen blijven. Amper een maand binnen en veel hebben al gezegd dat ze naar huis willen.
Daar hadden we hier gisteren ook over, dit is de slechtst gecaste groep tot nu toe.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:50 schreef Verity het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Niels heeft op knop gedrukt voor een gesprek.
Het is ook wel wat harder in de zin van geen eigen kleding geen of amper eten. Slapen op de grond. Stuk voor stuk misschien geen dingen waar je over valt maar wel bijelkaar genomen. Dan komt er na bijna een maand een 4 man vers in. Vol goede moed nog gezond en fit van het eten thuis met info die zij niet hebben. Bewoners nemen Niels en Jordy van alles kwalijk terwijl die in vergelijk met de rest geen echte foute stap hebben gemaakt. Vorige week hebben ze keurige beslissingen genomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:50 schreef Verity het volgende:
Ja, en een willekeurige bewoner valt straks dood neerquote:Op maandag 27 januari 2025 11:58 schreef Jockari het volgende:
?Niels druk op de knop. Zou mooi zijn dat het zoiets was als de film "The Box"
Er zijn een aantal die nemen het veel te serieus. Het is een spel, maak lol en geniet van je tijd.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Als het echt zo'n lastige BB zou worden hadden ze daar de juiste mensen voor moeten casten, mensen die wel wat gewend zijn.
Het is geen ponykampquote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook wel wat harder in de zin van geen eigen kleding geen of amper eten. Slapen op de grond. Stuk voor stuk misschien geen dingen waar je over valt maar wel bijelkaar genomen. Dan komt er na bijna een maand een 4 man vers in. Vol goede moed nog gezond en fit van het eten thuis met info die zij niet hebben. Bewoners nemen Niels en Jordy van alles kwalijk terwijl die in vergelijk met de rest geen echte foute stap hebben gemaakt. Vorige week hebben ze keurige beslissingen genomen.
Jordy maakt een fout dat ie met iedereen het spel (matig) speelt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook wel wat harder in de zin van geen eigen kleding geen of amper eten. Slapen op de grond. Stuk voor stuk misschien geen dingen waar je over valt maar wel bijelkaar genomen. Dan komt er na bijna een maand een 4 man vers in. Vol goede moed nog gezond en fit van het eten thuis met info die zij niet hebben. Bewoners nemen Niels en Jordy van alles kwalijk terwijl die in vergelijk met de rest geen echte foute stap hebben gemaakt. Vorige week hebben ze keurige beslissingen genomen.
Naast dat hij zijn kinderen mist voelt hij ook wel dat hij niet goed in de groep ligt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Niels heeft op knop gedrukt voor een gesprek.
Wel jammer, want het concept is wel wat beter geworden. Alleen de mensen nietquote:Op maandag 27 januari 2025 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hadden we hier gisteren ook over, dit is de slechtst gecaste groep tot nu toe.
En ze maken BB met de seizoen lulliger.
Ingebouwde taser in die microfoonhalsbandquote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, en een willekeurige bewoner valt straks dood neer
nou had ik van hem niet verwacht juist hahhaquote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja sinds zaterdag liet hij het blijken aan jordy
Wedlock..kop erafquote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ingebouwde taser in die microfoonhalsband
De spellen worden ook steeds beter en zien er wat meer 'TV likeable' uit, dat is wel eens anders geweest.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel jammer, want het concept is wel wat beter geworden. Alleen de mensen niet
ja en dan waren er 2 die lol maakte ook en dat heeft Jane even de kop ingedruktquote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn ook maar weinig die er echt voor de lol komen..Lol maken ze niet met elkaar, is wel eens anders geweest
Wat ze van mij nog wel mogen veranderen, is niet in de eerste 2 weken mensen eruit laten gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De spellen worden ook steeds beter en zien er wat meer 'TV likeable' uit, dat is wel eens anders geweest.
Er zitten teveel mensen in met bepaalde verwachtingen. Ik denk dat je er zoveel mogelijk blanco in moet stappen en go with the flowquote:Op maandag 27 januari 2025 12:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ze van mij nog wel mogen veranderen, is niet in de eerste 2 weken mensen eruit laten gaan.
Op deze manier kunnen die wel willen blijven een kans krijgen. Er zijn te veel mensen die het al hebben geroepen en het worden er alleen maar meer.
Ze mogen wel deelnemers standby laten staan voor als er teveel weg gaan, net als in 2021.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ze van mij nog wel mogen veranderen, is niet in de eerste 2 weken mensen eruit laten gaan.
Op deze manier kunnen die wel willen blijven een kans krijgen. Er zijn te veel mensen die het al hebben geroepen en het worden er alleen maar meer.
Of het gaat zoals laatst met Wicky, degene die er uit moet mag weer blijven omdat Niels eruit is ...quote:Op maandag 27 januari 2025 12:06 schreef 5thencounter het volgende:
Houd de boel wel levendig, Niels zijn koffer inpakken, weer uitkijken naar een nieuwe bewoner
Ahh, dat is een strategie die nog wel 2 maanden kan werkenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of het gaat zoals laatst met Wicky, degene die er uit moet mag weer blijven omdat Niels eruit is ...
Het vogelhuisje project had uitstekende streams.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel jammer, want het concept is wel wat beter geworden. Alleen de mensen niet
Dat begrijp ik dus niet. Word je geselecteerd voor een once in a lifetime ervaring; maak er toch gewoon het beste van.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind het heel saai, en dan het hele slechte eten en geen uitdagingen. Hij vroeg zich gister af of hij hiervoor tijd met zijn kinderen wil missen en hij ook dan graag wat wil opbouwen met die vrouw die hij heeft leren kennen.
Zoals voor veel deelnemers die heel fanatiek zijn.. Je hebt het zeker in het begin niet voor het zeggen..quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind het heel saai, en dan het hele slechte eten en geen uitdagingen. Hij vroeg zich gister af of hij hiervoor tijd met zijn kinderen wil missen en hij ook dan graag wat wil opbouwen met die vrouw die hij heeft leren kennen.
Verwacht eerder dat hij eerst nog een gesprekje moet voeren met een psycholoog.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef ledn81 het volgende:
Niels komt de DBK binnen..
Niels : "BB ik denk erover om te gaan.."
BB : "Hoelaat wil je je koffer?"
Weer een deuk in het ego voor Niels
Ja maar zonder gezond eten snap ik hem wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet. Word je geselecteerd voor een once in a lifetime ervaring; maak er toch gewoon het beste van.
Poepsluiter in het Vlaams?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Milena weet niet waar de kringspier zit
Pfff, wat een gezever weer van hem.. dat wist hij drie weken geleden nog nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van wat elsa zegt ivm met jordy.Wicky vond niet goed.
Dat komt alle jaren voor bij verschillende bewoners.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
da's waarquote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verstaat zelf amper West Vlaams.
Zat ik er toch nog dicht bijquote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sluitspier, en in puur dialect de "strop"
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verstaat zelf amper West Vlaams.
Nee hij heeft al een paar dagen daar last ban dat is niet alleen van vandaag. Alleen de uitslag van vandaag helpt daarbij natuurlijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pfff, wat een gezever weer van hem.. dat wist hij drie weken geleden nog niet
Hij is gewoon tot de conclusie gekomen dat hij buiten niet geliefd is en dat hij nooit zal winnen. Dat is waarom hij het niet meer naar zijn zin heeft en wil opgeven.
Zo irritant.. ik had al na vijf minuten dat ik me ging irriterenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
Ohwww Eva heeft ook dat bij het einde van de zin de toon omhoog gaat..
Like Denise van winter vol liefde
Elsa is aan het stoken over mensen zonder namen te noemen. Voelt zich sterk sinds jane er is en doet overdreven vrolijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik versta de helft niet van wat Elsa zegt; ofwel doe ik onbewust weinig moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |