Kan ze gelijk ontwikkelingshulp starten bij die 3 westvlamingen: nederlands leren.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef cheanny het volgende:
Eva wordt kotsmisselijk als ze rijst ruikt. Heeft het in Tanzania in de ochtend, middag en avond gegeten. Vrijwilligerswerk gedaan. Engels en Wiskunde gegeven aan kindjes.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
wat klagen ze nu weerquote:Op maandag 27 januari 2025 10:27 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Jeff mopperstreams op de achtergrond
Zijn geen vogelaarsquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dat huisje aan de schutting doen.. niet onder dat afdak..
lolquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe waren de groepen ook alweer, kan niet vinden in streamverslagen ook
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
Zakenman DikkeD koos voor een ander bedrijf, vertrouwde zijn eigen werknemers niet , maar wel zijn geldverdubbeld ¤210quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?
(Of was dat voor de buurvrouw??)
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Nee kijk jij wel eigenlijk?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.
De 2 oudjes op het balkon bij de Muppets, daar vind ik ze op lijkenquote:
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex is
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is een NEST kast , geen voederkast, sukkels
Dat is al gebeurt , en daarom praten ze niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzo
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
De mensen daar zijn niet gekozen op IQ zeg
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |