Kan ze gelijk ontwikkelingshulp starten bij die 3 westvlamingen: nederlands leren.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef cheanny het volgende:
Eva wordt kotsmisselijk als ze rijst ruikt. Heeft het in Tanzania in de ochtend, middag en avond gegeten. Vrijwilligerswerk gedaan. Engels en Wiskunde gegeven aan kindjes.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
wat klagen ze nu weerquote:Op maandag 27 januari 2025 10:27 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Jeff mopperstreams op de achtergrond
Zijn geen vogelaarsquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dat huisje aan de schutting doen.. niet onder dat afdak..
lolquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe waren de groepen ook alweer, kan niet vinden in streamverslagen ook
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
Die Jane kijkt continu moeilijk. Nu had ze gegokt op Axel kruipt al twee dagen in zijn reet en nu blijkt Matti nog steeds populairder. Eens kijken wat ze nu gaat doen.
Zakenman DikkeD koos voor een ander bedrijf, vertrouwde zijn eigen werknemers niet , maar wel zijn geldverdubbeld ¤210quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Zat Niels bij Pootje? Weer een deuk in het ego voor Niels
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was pootje toch wel? Die had zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen zei hij?
(Of was dat voor de buurvrouw??)
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die Mattie en Jane hebben nog geen woord gewisseld volgens mijn ondanks ze elkaar kennen
Nee kijk jij wel eigenlijk?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Nee denk dat ze nu aan het twijfelen is over haar Axel adoratie.
De 2 oudjes op het balkon bij de Muppets, daar vind ik ze op lijkenquote:
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Jane vriendin van Matties nu (blijkbaar) ex is
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is een NEST kast , geen voederkast, sukkels
Dat is al gebeurt , en daarom praten ze niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat weet ik juist daarom schreef ik het ook kan me zo voorstellen dat zij hem ook wel even kan aanpakken ofzo
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
De mensen daar zijn niet gekozen op IQ zeg
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar de stagair heeft het in de omgekeerde volgorde uitgeprint..
Dat heeft ie niet eens thuisquote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef ledn81 het volgende:
keanu trekt zijn tikkie ook in.. vind 100/200 euro wat overdreven
Hij is wel de laatste die wat mag zeggen over andere huisjes, die kon er zelf ook weinig vanquote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
De vogels worden levende kebab als ze de huisjes van Jolien in gaan, zegt Keanu
Oh god, benieuwd of Jeffrey dat opslaatquote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
David: Keanu en Jeffrey jullie staan echt goed. Jeffrey wat minder door dat met Jolien
Keanu gaat dit door vertellen aan Jeff en dan neemt Jeff afstand van Jolien..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
David: Keanu en Jeffrey jullie staan echt goed. Jeffrey wat minder door dat met Jolien
Maar dat is echte liefde...quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
Jeffrey staat er bijquote:Op maandag 27 januari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Keanu gaat dit door vertellen aan Jeff en dan neemt Jeff afstand van Jolien..
Drama incoming
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Verity het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.
Precies.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout, het is niet Jolien, maar zijn verrotte karakter.
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef ledn81 het volgende:
David legt de grafiek uit, zo op het einde poef omhoog... maar dat was gewoon creatieve stagiaire volgens mij
Niet gezien, maar ik ken maar 1 iemand die er zelf op wou. En dat was Niels.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Ik heb gisteren Pootje gesproken en die zei dat hij al wist wie hij erop ging zetten. Degene heeft het zelf
gevraagd
Wie?
Gewoon natte vinger werk.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef ledn81 het volgende:
David legt de grafiek uit, zo op het einde poef omhoog... maar dat was gewoon creatieve stagiaire volgens mij
Ik gok Niels, en dat is pure speculaas, maar gebaseerd op zijn eigen woorden dat zijn doel was om op de bank te komen en dat te overleven.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Ik heb gisteren Pootje gesproken en die zei dat hij al wist wie hij erop ging zetten. Degene heeft het zelf
gevraagd
Wie?
Die mist zijn kinderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik ken maar 1 iemand die er zelf op wou. En dat was Niels.
Dat denk ik ook.. die grafiek sloeg nergens op en wat David zei ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon natte vinger werk.
Wat BB denkt het meeste impact heeft.
Huh?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Ik ben nog wel beetje verrast dat Jane Axel gaat nomineren.
Heel bijzonder.
Als werknemer van de maand?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
ik denk eerder dat de mensen op david hebben gestemd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
En hoofdrekenen voor de volledige groep Niels niet meegerekend.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan ze gelijk ontwikkelingshulp starten bij die 3 westvlamingen: nederlands leren.
Ja, hij zei dat als hij dan naar huis gestemd wordt, hij toch nooit zou kunnen winnen, en het liever maar gelijk weet. Kan hij naar z'n kinderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:
Heb ik gelezen in de COS.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:57 schreef BB-King het volgende:
Als Jane 3 mensen moet nomineren om iemand eruit te krijgen kiest ze Axel, Milena, Mattheüs.
De jongens blijven dan volgens haar.
In het gesprek met Jordy heeft hij dat wel benoemd, maar ik had eerder het idee dat hij z'n kindjes enorm mist en dat op die manier verwoorde.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja super domme zet zou dat zijn. Elsa vertelde haar vannacht dat ze het niet tof vond dat ze er op werd gezet omdat ze (toen nog) een sterke speler zou zijn en zeker terug zou komen. Vervolgens zegt Jane dat ze Axel en Mattie wilde gebruiken om Milena eruit te krijgen. Niet leuk voor Axel. Dus even een minpuntje voor Jane van mij dus hoop dat ze dat niet gaat doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
ja dat begreep ik ook erg vreemd, is toch nog wel ruimte bij de meidenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:45 schreef Ireth het volgende:
Eva moet als enige meid bij de jongens in de kamer???
Dan krijg je een bank met Axel en Janequote:Op maandag 27 januari 2025 10:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja super domme zet zou dat zijn. Elsa vertelde haar vannacht dat ze het niet tof vond dat ze er op werd gezet omdat ze (toen nog) een sterke speler zou zijn en zeker terug zou komen. Vervolgens zegt Jane dat ze Axel en Mattie wilde gebruiken om Milena eruit te krijgen. Niet leuk voor Axel. Dus even een minpuntje voor Jane van mij dus hoop dat ze dat niet gaat doen.
Denk dat milena wel een sterke belgen aanhang heeft hoor.quote:
Mwah, betwijfel het.quote:
Ze gaat ervan uit dat Axel blijft, en met een andere werknemer een groter risico dat die met pensioen wordt gestuurd.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mwah, betwijfel het.
Axel is bijna de enige die naar haar omkijkt.
Maar kijkers technisch is het wel grappig.
Dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Heel bijzonder.
Ga naar Goplay, altijd één stream. Dan heb je daar geen last meer vanquote:
als ze slim is vertelt ze het Axel wel. Op zaterdag gaan ze het bloedgeld uit betalen van de vertrekkende bewoner en dan komt de waarheid boven tafel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |