Dat begrijp ik dus niet. Word je geselecteerd voor een once in a lifetime ervaring; maak er toch gewoon het beste van.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind het heel saai, en dan het hele slechte eten en geen uitdagingen. Hij vroeg zich gister af of hij hiervoor tijd met zijn kinderen wil missen en hij ook dan graag wat wil opbouwen met die vrouw die hij heeft leren kennen.
Zoals voor veel deelnemers die heel fanatiek zijn.. Je hebt het zeker in het begin niet voor het zeggen..quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind het heel saai, en dan het hele slechte eten en geen uitdagingen. Hij vroeg zich gister af of hij hiervoor tijd met zijn kinderen wil missen en hij ook dan graag wat wil opbouwen met die vrouw die hij heeft leren kennen.
Verwacht eerder dat hij eerst nog een gesprekje moet voeren met een psycholoog.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef ledn81 het volgende:
Niels komt de DBK binnen..
Niels : "BB ik denk erover om te gaan.."
BB : "Hoelaat wil je je koffer?"
Weer een deuk in het ego voor Niels
Ja maar zonder gezond eten snap ik hem wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet. Word je geselecteerd voor een once in a lifetime ervaring; maak er toch gewoon het beste van.
Poepsluiter in het Vlaams?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Milena weet niet waar de kringspier zit
Pfff, wat een gezever weer van hem.. dat wist hij drie weken geleden nog nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van wat elsa zegt ivm met jordy.Wicky vond niet goed.
Dat komt alle jaren voor bij verschillende bewoners.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
da's waarquote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verstaat zelf amper West Vlaams.
Zat ik er toch nog dicht bijquote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sluitspier, en in puur dialect de "strop"
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die verstaat zelf amper West Vlaams.
Nee hij heeft al een paar dagen daar last ban dat is niet alleen van vandaag. Alleen de uitslag van vandaag helpt daarbij natuurlijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pfff, wat een gezever weer van hem.. dat wist hij drie weken geleden nog niet
Hij is gewoon tot de conclusie gekomen dat hij buiten niet geliefd is en dat hij nooit zal winnen. Dat is waarom hij het niet meer naar zijn zin heeft en wil opgeven.
Zo irritant.. ik had al na vijf minuten dat ik me ging irriterenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
Ohwww Eva heeft ook dat bij het einde van de zin de toon omhoog gaat..
Like Denise van winter vol liefde
Elsa is aan het stoken over mensen zonder namen te noemen. Voelt zich sterk sinds jane er is en doet overdreven vrolijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik versta de helft niet van wat Elsa zegt; ofwel doe ik onbewust weinig moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |