Precies.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezetgd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleem
Zelfs BB noemde hem net Pootjequote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies.
Pootje met zijn strakke overhemd en David die op Brian Ferry lijkt.
Allemaal?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
Als het alarm gaat moeten ze beginnen te werken in de panic room. Het werk gaat door..
24 uurs opdracht hoop ik
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje en david is dan toch duidelijk?
En een leesbrilquote:Op zondag 26 januari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
BB : sportkleding is niet nodig ,schoenen wel
Ben er voorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
werd gezegd toch werk gaat steeds door, word wel overgenomen maar gaat door, Dus 24 uur opdracht?
Diamondpainting steentjes sorterenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
Bb : leesbril is wel handig (vroeg Elsa)
Ja dat is nu wel een dingetje..quote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Team jane mist 1 deelnemer in het team
Jane valt dan in denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
plus blazerquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze nu alle 3 speciale bazenkleren? overhemd+ bijpassende broek
Make my dayquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
werd gezegd toch werk gaat steeds door, word wel overgenomen maar gaat door, Dus 24 uur opdracht?
Staat hij die foto een groot wit ? dus ben benieuwdquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Diamondpainting steentjes sorteren
Ja ja echt directeurenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze nu alle 3 speciale bazenkleren? overhemd+ bijpassende broek
Nope er staat oploskoffiequote:Op zondag 26 januari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ze hebben koffie
Of was dat een grapje
Ow nee ik vind haar totaal.geen ashley. Die was achterbaksquote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende: Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
En gemeen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow nee ik vind haar totaal.geen ashley. Die was achterbaks
Voor ieder vogelhuisje 5 eurocentquote:Op zondag 26 januari 2025 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het straks een Utopia-dingetje worden? veelverdieners en weingverdieners en speciale vignetten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor ieder vogelhuisje 5 eurocent(zeg ik niet BB)
Heb het geluid zacht daar. Als ze wat zeggen draai ik het volume weer omhoog.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Timmerstreams ... dat is dan weer minder.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:30 schreef Ebinas het volgende:
Owwww hmmmmmm kweet niet of ik het na een paar uur nog zo leuk ga vinden.
Tik, tik, tik, tik, tik
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe ja
er liggen oordoppen zegt bb
Denk wel dat je dit kunt kopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:33 schreef Verity het volgende:
Mochten we ze echt kunnen kopen, is een van jullie Fokkers van plan dit te doen?
Afhankelijk van de prijs wel,ik vindt de vogelbescherming wel een goed doelquote:Op zondag 26 januari 2025 10:33 schreef Verity het volgende:
Mochten we ze echt kunnen kopen, is een van jullie Fokkers van plan dit te doen?
Nopequote:Op zondag 26 januari 2025 10:33 schreef Verity het volgende:
zitten schroeven inquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Ebinas het volgende:
Deze is het "?
https://www.vogelbeschermingshop.nl/nestkast-bouwpakket
[ afbeelding ]
De roze, groene of oranje?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:33 schreef Verity het volgende:
Scherpquote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitten schroeven in![]()
dit is de matige uitvoering ervan met hamertje tik spijkertjes
Zou inderdaad een beter plan zijn. BB is zelf niet zo goed in marketingquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
BB had ze eigenlijk op elk huisje even hun handtekening moeten laten zetten... zou meer fans trekken denk ik.
1 schroef, is hier ook. De rest spijkers.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitten schroeven in![]()
Eerlijk, denk het van wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
Het is toch geen wedstrijd tussen de drie bewoners....??? Want anders kunnen ze gelijk in de kliko.
Moeten ze huisjes maken met logo als brandmerk erop en een mini webcam erop monterenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar denk dat als het loopt, BB ook gewoon huisjes gaat verkopen die door de stagiaires in elkaar zijn gezet.
Ow..... je hebt gelijk li0nheartquote:Op zondag 26 januari 2025 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 schroef, is hier ook. De rest spijkers.
Meer huisjes is, meer geld. Ik vermoed het bedrijf met het meeste geld wint....? Misschien wel vrijgesteld van nominatie.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
Het is toch geen wedstrijd tussen de drie bewoners....??? Want anders kunnen ze gelijk in de kliko.
denk deze ook wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar denk dat als het loopt, BB ook gewoon huisjes gaat verkopen die door de stagiaires in elkaar zijn gezet.
nee Niels en Jordy draaien er nu ook 1 schroef in net zoals op de afbeelding, maar waarom 1 schroef?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitten schroeven in![]()
blijkbaar genoeg om de boel bij elkaar te houdenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Niels en Jordy draaien er nu ook 1 schroef in net zoals op de afbeelding, maar waarom 1 schroef?
Ja, dat vermoed ik ook. Maar dacht misschien ook onderling en dan wordt het afraffelen tussen de mannen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Meer huisjes is, meer geld. Ik vermoed het bedrijf met het meeste geld wint....? Misschien wel vrijgesteld van nominatie.
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Ik wacht geduldig tot er eentje op zijn vingers slaat
was Jordyquote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zegt, zoveel werk voor 5 euro...
Je kunt er makkelijk 4 of 5 maken in een uur. Uurloon van 20-25 euro is niks mis mee.
Jeffrey noemde het zelfs een hongerloonquote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand zegt, zoveel werk voor 5 euro...
Je kunt er makkelijk 4 of 5 maken in een uur. Uurloon van 20-25 euro is niks mis mee.
Als ik Jane was zou ik gewoon als volgende al het vraagteken inzetten. Kijken wat er gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:44 schreef Verity het volgende:
Als iedereen vandaag aan de beurt komt om te werken, zou dan bij de 4de wisseling de nieuwe bewoner in de PanicRoom worden gezet?
De helft van de spijkers die nog uitstekenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
Vogelhuisjes worden dus niet gecontroleerd als de verpakking al dicht mag.
Ik ga er vanuit dat men ze nog wel openmaakt en controleertquote:Op zondag 26 januari 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
Vogelhuisjes worden dus niet gecontroleerd als de verpakking al dicht mag.
Waarom zit die dief er nog in?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jeffrey noemde het zelfs een hongerloon
Maar ja rekenen is niet hun sterkste punt
Die is niet gewent om met zijn handen te werkenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef lonneberga het volgende:
Die Jeffry zit me een partij te kloten,haha
Jordy haalt weer een kromme eruitquote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik schat op dit moment Niels ook wel als de handigste persoon daar in
Hij is ook ouder. Wie weet wat voor baantjes hij heeft gehad in zijn leven. Of heeft moeten maken in zijn huis.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik schat op dit moment Niels ook wel als de handigste persoon daar in
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.quote:
Echt nietquote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is niet gewent om met zijn handen te werken
Ja, die gaat snel.quote:
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.
Er moet wel concurrentie zijn tussen de bedrijven.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.
Ze werken elk voor een baas/bondjequote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja alle plakband er weer af en nieuwe doosjes gebruiken.....denk het niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat men ze nog wel openmaakt en controleert
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef engine het volgende:
1e poging gaat aan de kantnog een keer proberen.
Weet ik niet, weet wel dat ik het Niels zelf hoorde zeggen toen Jordy iets vroeg.....quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?
De gaatjes zijn al voor geboord, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef engine het volgende:
1e poging gaat aan de kantnog een keer proberen.
Neuh ... dat heeft Niels zelf bedacht .. concurrentie en zo denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?
Deze drie werken toch voor hetzelfde bedrijf??quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er moet wel concurrentie zijn tussen de bedrijven.
Ze werken ieder voor zich qua bedrijf? Als dat niet het geval zou zijn zouden ze daar ook niet in hun gevangeniskloffie zitten en waren er ook geen teams met directeur gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alledrie voor een andere directeur.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze drie werken toch voor hetzelfde bedrijf??
En die andere bedrijven zullen toch ook wel andere dingen moeten maken??
Nee, 1 van ieder bedrijfquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
mag hopen een hele werkdag.. dus 2u de neusquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang zouden ze dit moeten doen per shift?
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En loopt de fabriek ook 's nachts door?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
als dit een 24/7 operatie wordt zou ik denken 3 uur per shiftquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind mooiquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef chufi het volgende:
Ze worden echt verkocht , dus ze moeten wel goed hun best doen ..
Shit.......quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze werken elk voor een baas/bondje
Nee. Niels hoord bij baard-david, jordi bij Jane en Jeff bij ouwe-david.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Qua houding die hij laat zien krijg ik ook de indruk dat hij verwend is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is niet gewent om met zijn handen te werken
Zal niet gebeuren .. budgetBB wil niet al die rechten betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:57 schreef Tascha071 het volgende:
Vind ook wel dat er n muziekje bij aan mag hoor
OMYKOT dit kan ik toch helemaal nietquote:Op zondag 26 januari 2025 10:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo, weg met het luie zweet, bewoners lekker aan het werk voor het goede doel!![]()
Ik ben nu al benieuwd naar de timmerkunsten van Jolien, Milena en Wicky
Bij de vogelbescherming 16 nog watquote:Op zondag 26 januari 2025 10:58 schreef KangaP het volgende:
In de handel kosten die simpele vogelhuisjes 25¤ zie internet
Team jane verwacht ik het meest van Axel, team baard-David verwacht ik het meest van Niels, team ouwe-david verwacht ik het meest van Matt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:58 schreef Verity het volgende:
Welk team denken jullie dat het meeste handigst is en daarmee de meeste huisjes maakt?
Lijkt me ook logisch .. zullen wij allemaal wel niet zien.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
lijkt mij dat ze wel gecontroleerd worden.
de huisjes gaan verkocht worden onder de noemer van de vogelbescherming. Dan kan BB het niet maken om gevaarlijke spijkers enzo te verkopen
dan maar nieuw doosje met nieuw plakband eromheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ik geloof dat er is gezegd dat ze een huisje helemaal moesten afmaken, dan inpakken en dan op de plank zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zou er eerst paar maken en later in pakken
Ja, geloof het wel. Zijn vader heeft een bouwbedrijf meen ik met te herinneren, waarvan hij heeft aangegeven dat hij daar helemaal niks mee heeft.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef Tascha071 het volgende:
Is Jordy enigskind? Niet dat dit iets met vogelhuisjes te maken heeft maar bespeur iets van enigsinds verwend gedrag
Nee nog 2 broers en gewoon al op 22 jarige leeftijd zelf een huis gekocht en er voor gewerktquote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef Tascha071 het volgende:
Is Jordy enigskind? Niet dat dit iets met vogelhuisjes te maken heeft maar bespeur iets van enigsinds verwend gedrag
Met wiens kapitaal? Paps en mams ofquote:Op zondag 26 januari 2025 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
N
[..]
Nee nog 2 broers en gewoon al op 22 jarige leeftijd zelf een huis gekocht en er voor gewerkt
Mogen wel doorwerken......dus BB je mag wel wat harder praten dan.....quote:Op zondag 26 januari 2025 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB: Geen muziek, maar wel iets meer informatie over waarom ze aan het werk aan zijn
BB zei ook dat er gewoon doorgewerkt kon wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Bb praat en.jeffrey gaat gewoon door met timmeren, niels zegt bb praat Jeffrey zegt time is money
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:09 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Jullie harde werk voor de vogels in ontroerend."
2 broers, met zijn 3en in totaal.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef Tascha071 het volgende:
Die is handwerk niet gewend hij zei net al blij te wezen met kantoorbaanquote:
Groot gelijk....quote:Op zondag 26 januari 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Bb praat en.jeffrey gaat gewoon door met timmeren, niels zegt bb praat Jeffrey zegt time is money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |