Zou inderdaad een beter plan zijn. BB is zelf niet zo goed in marketingquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
BB had ze eigenlijk op elk huisje even hun handtekening moeten laten zetten... zou meer fans trekken denk ik.
1 schroef, is hier ook. De rest spijkers.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitten schroeven in![]()
dit is de matige uitvoering ervan met hamertje tik spijkertjes
Eerlijk, denk het van wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
Het is toch geen wedstrijd tussen de drie bewoners....??? Want anders kunnen ze gelijk in de kliko.
Moeten ze huisjes maken met logo als brandmerk erop en een mini webcam erop monterenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar denk dat als het loopt, BB ook gewoon huisjes gaat verkopen die door de stagiaires in elkaar zijn gezet.
Ow..... je hebt gelijk li0nheartquote:Op zondag 26 januari 2025 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 schroef, is hier ook. De rest spijkers.
Meer huisjes is, meer geld. Ik vermoed het bedrijf met het meeste geld wint....? Misschien wel vrijgesteld van nominatie.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
Het is toch geen wedstrijd tussen de drie bewoners....??? Want anders kunnen ze gelijk in de kliko.
denk deze ook wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar denk dat als het loopt, BB ook gewoon huisjes gaat verkopen die door de stagiaires in elkaar zijn gezet.
nee Niels en Jordy draaien er nu ook 1 schroef in net zoals op de afbeelding, maar waarom 1 schroef?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitten schroeven in![]()
dit is de matige uitvoering ervan met hamertje tik spijkertjes
blijkbaar genoeg om de boel bij elkaar te houdenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Niels en Jordy draaien er nu ook 1 schroef in net zoals op de afbeelding, maar waarom 1 schroef?
Ja, dat vermoed ik ook. Maar dacht misschien ook onderling en dan wordt het afraffelen tussen de mannen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Meer huisjes is, meer geld. Ik vermoed het bedrijf met het meeste geld wint....? Misschien wel vrijgesteld van nominatie.
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Ik wacht geduldig tot er eentje op zijn vingers slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |