quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef engine het volgende:
1e poging gaat aan de kantnog een keer proberen.
Weet ik niet, weet wel dat ik het Niels zelf hoorde zeggen toen Jordy iets vroeg.....quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?
De gaatjes zijn al voor geboord, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef engine het volgende:
1e poging gaat aan de kantnog een keer proberen.
Neuh ... dat heeft Niels zelf bedacht .. concurrentie en zo denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?
Deze drie werken toch voor hetzelfde bedrijf??quote:Op zondag 26 januari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er moet wel concurrentie zijn tussen de bedrijven.
Ze werken ieder voor zich qua bedrijf? Als dat niet het geval zou zijn zouden ze daar ook niet in hun gevangeniskloffie zitten en waren er ook geen teams met directeur gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.
Nee, alledrie voor een andere directeur.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze drie werken toch voor hetzelfde bedrijf??
En die andere bedrijven zullen toch ook wel andere dingen moeten maken??
Nee, 1 van ieder bedrijfquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
mag hopen een hele werkdag.. dus 2u de neusquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang zouden ze dit moeten doen per shift?
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En loopt de fabriek ook 's nachts door?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
als dit een 24/7 operatie wordt zou ik denken 3 uur per shiftquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind mooiquote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef chufi het volgende:
Ze worden echt verkocht , dus ze moeten wel goed hun best doen ..
Shit.......quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze werken elk voor een baas/bondje
Nee. Niels hoord bij baard-david, jordi bij Jane en Jeff bij ouwe-david.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Qua houding die hij laat zien krijg ik ook de indruk dat hij verwend is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is niet gewent om met zijn handen te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |