Ik ga er vanuit dat men ze nog wel openmaakt en controleertquote:Op zondag 26 januari 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
Vogelhuisjes worden dus niet gecontroleerd als de verpakking al dicht mag.
Waarom zit die dief er nog in?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jeffrey noemde het zelfs een hongerloon
Maar ja rekenen is niet hun sterkste punt
Die is niet gewent om met zijn handen te werkenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef lonneberga het volgende:
Die Jeffry zit me een partij te kloten,haha
Jordy haalt weer een kromme eruitquote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik schat op dit moment Niels ook wel als de handigste persoon daar in
Hij is ook ouder. Wie weet wat voor baantjes hij heeft gehad in zijn leven. Of heeft moeten maken in zijn huis.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik schat op dit moment Niels ook wel als de handigste persoon daar in
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.quote:
Echt nietquote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is niet gewent om met zijn handen te werken
Ja, die gaat snel.quote:
Had BB dat niet gezegd, dat ze elkaar niet mogen helpen?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.
Er moet wel concurrentie zijn tussen de bedrijven.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat Niels geen tip mag geven.....even iemand helpen maakt toch dat er meer gemaakt wordt. Gaat Niels erom om weer de snelste te zijn.
Ze werken elk voor een baas/bondjequote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja alle plakband er weer af en nieuwe doosjes gebruiken.....denk het niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat men ze nog wel openmaakt en controleert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |