SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet met Kree afzeiken bij mij aankomenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar kree wordt vaak afgezeken , vandaag nog..
beetje dubbel
Klopt mag hier over alles gaan maar sfeer is al een tijd anders hier.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nam als voorbeeld kree. aangezien die vandaag weer eens werd afgezeken hierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet met Kree afzeiken bij mij aankomenSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Deze man weet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil zelf graag steun
Wat verwacht je dan
Dat we hem maar geen negeren ?
Omdat het geen R en P is hier
Dat zoetsappige (online) gelul van mensen die het allemaal zo goed weten daar ga ik gewoon heel slecht op.
Dat overal waar mensen opduiken met problemen meteen idereen er voor klaar moet staan om te helpen en het liefst iedereen elk woord gaat afwegen want ze zouden eens.........
prima dat je dat denkt. fijne avond verder ik heb mijn portie al wel weer gehad
Kapoentje Fijn weekend![]()
![]()
ik snap je wel. want zelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke laat ik er heel kort op reageren waar mijn reactie vandaan kwam.
Ook ik heb mindere tijden meegemaakt waarin ik met mijn rug tegen de muur stond. (niet eens mijn eigen muur)
Niemand had een oplossing maar heel veel mensen wisten me wel te vertellen wat ik allemaal WEL of NIET MOEST doen want *vul hier je kut argumenten maar in die ik zelf ook al wel bedacht had*
Daarom ga ik daar zo slecht op, niks persoonlijks dus en ik bedoelde er verder ook niks mee.
niet iedereen is hier altijd zo slecht tegen trouwens, maarja je moet ze beetje uitkiezen wel enzo.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Thanks. Jij ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat maken
Dat zoetsappige (online) gelul van mensen die het allemaal zo goed weten daar ga ik gewoon heel slecht op.
Dat overal waar mensen opduiken met problemen meteen idereen er voor klaar moet staan om te helpen en het liefst iedereen elk woord gaat afwegen want ze zouden eens.........
Kapoentje Fijn weekend
:')![]()
That escalatedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tis nochtans een behoorlijk sterk oplosmiddel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet vergeten.... Alcohol dat lost niks op"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee valt niet meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Totaal niet wat ik postquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat maken
Kapoentje Fijn weekend
Maar prima
Ben er ook wel klaar
Mee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
But alcohol is a solutionquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet vergeten.... Alcohol dat lost niks op
Is mijn conclusiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had deze TT. Naja, bijna dan, er ontbraken twee letters en die heb ik er voor de volledigheid maar bijgezet.I'm surrounded by morons!
Dat het escaleerdequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze schijtkundige schetenwapperquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis nochtans een behoorlijk sterk oplosmiddel.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
tja zeg dan eens waar het op staat? ik hoor niks duidelijks?quote:
ik zie aantal posten en reageer ik op, meer doe ik niet eens, maar ok dat mag niet ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Mag welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze schijtkundige schetenwapper
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed plan, al gaat het een restaurant worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat ff de keuken in want er zal toch wat gegeten moeten worden nogI'm surrounded by morons!
heb aantal keer gezegd wel over dat verhaal en waar en over hoe ik postre. het is mss beetje aan eigen om te vinden dan wel,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef sp3c het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaat
maarja hoe moeilijk kan het zijn.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben de draad kwijt jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef sp3c het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaat:')![]()
Niet gewoon de pot zo vol kleien dat je niet meer door kan spoelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.![]()
Scheelt weer water en schijtlint thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.Uw ADH vitamine Worst
Daar ben ik wel altijd bang voor daar want het zijn zo maar iele potjes......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet gewoon de pot zo vol kleien dat je niet meer door kan spoelen![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb aantal keer gezegd wel over dat verhaal en waar en over hoe ik postre. het is mss beetje aan eigen om te vinden dan wel,
maarja hoe moeilijk kan het zijn.
Serieus niet toch???Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hou jij er ook ff over op ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????
Serieus niet toch???![]()
Oh, als het toch het klachtenuur is; kwam een uurtje geleden terug op de hotelkamer en de airco stond op 22 graden. Fucking koud en de balkondeur maar open gezet, airco uit en nu is het OK.I'm surrounded by morons!
Bang voor zijn? Zou een levensdoel moeten zijn joh.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ben ik wel altijd bang voor daar want het zijn zo maar iele potjes......I'm surrounded by morons!
nee joh newbie. gaat om veel verder daarvoor. toen ik met dezelfde shit zat als wat aantal nu beschrijven met bijstand en hulpverlening.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????
Serieus niet toch???
dat fatty was al helemaal overdreven en allang al uitgepraat.Do what you love, love what you do!![]()
Das netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef kree het volgende:
wel mijn bon spaarstempel geind enzo. straks Turkse pizza.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow ja zie jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh newbie. gaat om veel verder daarvoor. toen ik met dezelfde shit zat als wat aantal nu beschrijven met bijstand en hulpverlening.
dat fatty was al helemaal overdreven en allang al uitgepraat.
Niemand weet nog waar het over gaat manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bang voor zijn? Zou een levensdoel moeten zijn joh."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
precies en daarom zei ik lees dat dan. want staat hele verhaal in, maar niemand neemt moeite om op te zoeken. naja best. het was hele reeks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow ja zie je
Niemand weet nog waar het over gaat manDo what you love, love what you do!![]()
Lees wat dan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon op een andere pot verderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.
zoek maar op "hoe gaat het met kree". of iets zo. en daarvoor. rijbewijs kwijt blahblab. maar die waren niet in reeks en geband toen.Do what you love, love what you do!![]()
Ook voor mij?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat ff de keuken in want er zal toch wat gegeten moeten worden nog![]()
♡♡♡♡![]()
Daar heb ik geen zin in hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lees reeks en post ze ff de links. jullie zijn vast sneller in zoeken als ikquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ken het verhaal. Maar tegenwoordig heb je de zaakjes weer netjes geregeld toch? Behalve dan dat gedoe met die meid maar goed, we hebben allemaal wel ietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef kree het volgende:
zoek maar op "hoe gaat het met kree". of iets zo. en daarvoor. rijbewijs kwijt blahblab. maar die waren niet in reeks en geband toen.
Je kunt het ook gewoon negeren. Niet dat ik je nu vertel wat je moet doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kapoentje Fijn weekend![]()
![]()
Ja baasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
lees reeks en post ze ff de links. jullie zijn vast sneller in zoeken als ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
klopt. uiteindelijk he wel... maar dat is wat ik juist wil vertellen tegen sommige hier die dan in de misserie zitten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken het verhaal. Maar tegenwoordig heb je de zaakjes weer netjes geregeld toch? Behalve dan dat gedoe met die meid maar goed, we hebben allemaal wel iets
het kan nl wel. want ik heb het wel op orde iig zoals het gaat.
Maar het kan dus wel en daarom benadruk ik het meer en wil niet zeikerig zijn, maar dat het kan want kwam ook van kringloop bijstand en alle subsidie baantjes etc etc. maar in paar jaar lukte het mij wel om vast contract te krijgen en nu schaal hoger en met 3200 netto kan ik niet klagen denk. dus kan wel, zie de mogelijkheden en. hulp die er wel is, want ik had ze nodig toen.Do what you love, love what you do!![]()
*plop*quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat had ik dus een keertje op stationquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.
Uw ADH vitamine Worst
Negeren kan je leren
Zeer geslaagde TT was datquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ga vanavond contra-dansen en dat is 2.5 uur druk bezig zijnquote:Ik drink wel een pilsje als ik vanavond weer thuis kom
![]()
![]()
Daarom nooit uitstellen en hopen waar je hopen kan zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik dus een keertje op station"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KonijnAardappeltjes en spruitjes
Moeten we dan het hele jaar onderduiken?
Ik ben toch geen mol....
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Met je billen over het perron hangen en hopen dat er geen trien komt als je zit te hopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom nooit uitstellen en hopen waar je hopen kan zeg ik altijd maar.![]()
![]()
weet je als je al beetje in de put zit. dan heb je nergens meer zin in ook. ik zeg dit omdat ik weet hoe het gaat.
Naja ik kan niemand dwingen hier, maarja zoek goeie hulp en kan het nog snel omkeren. en begint bij mee doen enzo al is het kringloop.Do what you love, love what you do!![]()
kut vergelijking. met je billen bloot en zeggen tegen hulp verlening. als je ze hebt gevonden blijft wel kut ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Met je billen over het perron hangen en hopen dat er geen trien komt als je zit te hopenDo what you love, love what you do!![]()
Midnight snack.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ook een keer naar een contra-dansles geweest. Ik vond het dodelijk saai. Ik moest 2,5 uur op een kruk blijven zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond contra-dansen en dat is 2.5 uur druk bezig zijnIk drink wel een pilsje als ik vanavond weer thuis kom
denk er maar over trouwens, wie het aanspreekt hoor. maar dat wilde ik er ff over zeggen uit ervaring.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet dansen, niet op je kont blijven zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer naar een contra-dansles geweest. Ik vond het dodelijk saai. Ik moest 2,5 uur op een kruk blijven zitten.![]()
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dansen, niet op je kont blijven zitten
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Het was contra-dansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dansen, niet op je kont blijven zitten
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
je moest gewoon lachen, geef maar toe![]()
![]()
De Bolkes (quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.Moeten we dan het hele jaar onderduiken?
Ik ben toch geen mol....
+
) vertelden me onlangs dat je immer welkom bent in hun weiland om een holletje te graven. Wel opletten dat je niet in de vlaaien trapt.
Eh, whut?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
kut vergelijking. met je billen bloot en zeggen tegen hulp verlening. als je ze hebt gevonden blijft wel kut ja.
Ik geloof dat ook JIJ niet meer bij kan houden waar het over gaat![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
dikke Turkse pizza afgeleverd. smullen.
lekker gekookt heb ik weer
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Gevuld met döner?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:49 schreef kree het volgende:
dikke Turkse pizza afgeleverd. smullen.
lekker gekookt heb ik weerUw ADH vitamine Worst
Hou op hoor, heb me voorgenomen om dit weekend géén döner te eten maar heb het nu al moeilijk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dikke turkse pizza wat is datquote:
Een lahmacun die ze turkse pizza noemen zijn dunne tarweschijven met een heel klein beetje gehakt er op dat is niet dik te noemen toch![]()
![]()
Weet je hoe ze in Turkije een gehaktbal noemen?
Gehüktbül
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
Gehüktbül![]()
Ze hebben een gehüktbül als president zelfs!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
Gehüktbül
![]()
Tis eigenlijk köftequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
GehüktbülOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Holk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wortels
Broodje kroketThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
quote:Als ik mag kiezen.quote:
Ja, trek nu de laatste open.quote:
iedereen die youtube afgekeken heeft mag gaan slapen Kreequote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:16 schreef kree het volgende:
fff nog eentje YouTube kijken en dan ga ik slapen denk![]()
![]()
Ik ga nog ff het internet downloaden, met al die geopolitieke spanning van de laatste tijd weet je maar nooit wanneer je zonder komt te zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen die youtube afgekeken heeft mag gaan slapen Kree"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
durf te betwijfelen wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen die youtube afgekeken heeft mag gaan slapen KreeDo what you love, love what you do!![]()
Was wel lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
als je bij het laatste biertje bent met downloaden graag ff melden dan bel ik Vladimir ff dat het veilig isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga nog ff het internet downloaden, met al die geopolitieke spanning van de laatste tijd weet je maar nooit wanneer je zonder komt te zitten.![]()
ja maar ik bedoel, een broodje krokét hè!quote:![]()
oook jij beste man, je zonden zullen vergeven worden en je komt komt. niet in de hel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga nog ff het internet downloaden, met al die geopolitieke spanning van de laatste tijd weet je maar nooit wanneer je zonder komt te zitten.. haha bij wijze van spreken dan.
geen broodje Doner kebabquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, een broodje krokét hè!![]()
![]()
![]()
Nou ja, dat lijkt me best een goede daad ja, het internet ff downloaden om het veilig te stellen voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
oook jij beste man, je zonden zullen vergen worden en je komt komt. niet in de hel.. haha bij wijze van spreken dan.
Wel aan het twijfelen of al die porno er per se bij moet, is toch veel van hetzelfde hè?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En ik een wortelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, een broodje krokét hè!
The Hub hoeft niet die heeft Kree al helemaal veiliggesteldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me best een goede daad ja, het internet ff downloaden om het veilig te stellen voor het nageslacht.
Wel aan het twijfelen of al die porno er per se bij moet, is toch veel van hetzelfde hè?![]()
![]()
gaat niet om. uiteindelijk is het wat deed je om anderen te helpen. dat is het punt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me best een goede daad ja, het internet ff downloaden om het veilig te stellen voor het nageslacht.
Wel aan het twijfelen of al die porno er per se bij moet, is toch veel van hetzelfde hè?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Een man vragen om te kiezen tussen 2 soorten snacks/fast food is alsof je hem vraagt om te kiezen tussen de linker en rechtertiet. Ja, er is verschil maar het is allemaal ontzettend lekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
@Grrrrrrrr wanneer is trouwens die Doner Kebab meet die we gaan afsluiten in de Nachtwaseraleendatum
![]()
![]()
OnderkinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog niet. Als er serieuze animo is wil ik wel een organisatiepoging doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wanneer is trouwens die Doner Kebab meet die we gaan afsluiten in de Nachtwaseraleendatum
![]()
Al gaat het wel een duur geintje worden als we eerst uitgebreid gaan bieren en dan nog naar de Nacht. De entree is 32 eu pp zie ik net. Krijg je wel 4 consumpties bij dan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb nog wel 32 euro extra ergens in een ouwe sok gevondenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet. Als er serieuze animo is wil ik wel een organisatiepoging doen![]()
Al gaat het wel een duur geintje worden als we eerst uitgebreid gaan bieren en dan nog naar de Nacht. De entree is 32 eu pp zie ik net. Krijg je wel 4 consumpties bij dan.zet mij maar op de lijst
en @hemarookworst die had ook serieuze plannen volgens mij![]()
![]()
Eerst op kroegentocht hè, een mens kan niet nuchter in de Nacht aankomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 32 euro extra ergens in een ouwe sok gevondenzet mij maar op de lijst
en @:Hemarookworst die had ook serieuze plannen volgens mij
ik ook wel voor dat. maar ok wart kost de rest?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 32 euro extra ergens in een ouwe sok gevondenzet mij maar op de lijst
en @:Hemarookworst die had ook serieuze plannen volgens mij. daar maak ik me meer zorgen om
extra typte ik dan ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst op kroegentocht hè, een mens kan niet nuchter in de Nacht aankomen.![]()
![]()
Een man heeft twee handen, maar slechts een mond. Je vraagt ook niet 's ochtends, zal ik mijn linker of rechter hersenhelft gebruiken vandaag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een man vragen om te kiezen tussen 2 soorten snacks/fast food is alsof je hem vraagt om te kiezen tussen de linker en rechtertiet. Ja, er is verschil maar het is allemaal ontzettend lekker.![]()
ga dansen johquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een man heeft twee handen, maar slechts een mond. Je vraagt ook niet 's ochtends, zal ik mijn linker of rechter hersenhelft gebruiken vandaag?![]()
jij vindt het te ver met de trein enzo hoop gedoe.quote:
Ik zie wel hoe ik terug kom (als ik al ooit terug kom na die avond/nacht)![]()
Veel plezier Devquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]ja ik ga over een paar minuten weg
![]()
![]()
zo dacht ik ook, maar inmiddels wat handiger in geworden na gestrand zijn op stations midden in de nacht en taxi voor vermogen naar huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij vindt het te ver met de trein enzo hoop gedoe.
Ik zie wel hoe ik terug kom (als ik al ooit terug kom na die avond/nacht)Do what you love, love what you do!![]()
Ik had al wat kroegen geselecteerd die niet de meest prijzige zijn maar het gaat wel hard tegenwoordig als je een avondje gaat slempen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel voor dat. maar ok wart kost de rest?. daar maak ik me meer zorgen om
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rustig aan hè, dat we niks horen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]ja ik ga over een paar minuten weg
Ja dat is nu eenmaal zo, weinig aan te doen want minder drinken is geen optiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had al wat kroegen geselecteerd die niet de meest prijzige zijn maar het gaat wel hard tegenwoordig als je een avondje gaat slempen.![]()
![]()
dat maakt me dan niet uit ook eigenlijk want ok, het heen en terug komen meer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had al wat kroegen geselecteerd die niet de meest prijzige zijn maar het gaat wel hard tegenwoordig als je een avondje gaat slempen.
Heen en weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is er niemand die ook vanuit Leiden CS kan komen dan en samen met mij wil gaan?
als zo dan overweeg ik het.Do what you love, love what you do!![]()
Als je lol hebt maakt het toch niet uit, en jij geeft een vermogen uit aan bezorgt eten dat doen anderen weer niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo dacht ik ook, maar inmiddels wat handiger in geworden na gestrand zijn op stations midden in de nacht en taxi voor vermogen naar huis.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kom maar hier in centrum zuipen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij komt ook?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je lol hebt maakt het toch niet uit, en jij geeft een vermogen uit aan bezorgt eten dat doen anderen weer niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik ook niet precies mar lees idee meet. maar grappig dat je er dan wel mening over hebt zonder sowieso iets te weten. hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaatDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Tilburg DTS-meet met afsluiting in titty bar "De Nacht".quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
het is trouwens verbazingwekkend want iedereen waarvan ik denk heeft leuk idee ]...
woont ergens weer in een huppelkutteveen ergens andere kant van het land. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Volgens. Mij is tilburg een stuk beter bereikbaar dan Katwijk voor nagenoeg iedereen ter wereldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou ja ik zie meestal wel waar het schip strandt als het gezellig is ergens. Heb ook wel eens in een bushokje proberen te slapen. Niet aan te radenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet precies mar lees idee meet. maar grappig dat je er dan wel mening over hebt zonder sowieso iets te weten. hahaha
Anders heb je nog wel 4 consumpties daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst op kroegentocht hè, een mens kan niet nuchter in de Nacht aankomen.
Uw ADH vitamine Worst
valt mee denk. Leiden CS moet je rekenen voor Katwijk. met bus is het mss nog 20 min.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
Volgens. Mij is tilburg een stuk beter bereikbaar dan Katwijk voor nagenoeg iedereen ter wereldDo what you love, love what you do!![]()
TRUTHquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
Volgens. Mij is tilburg een stuk beter bereikbaar dan Katwijk voor nagenoeg iedereen ter wereld"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, maar het hoort er een beetje zo dat je dan al zo ver heen bent dat je er met moeite nog maar één van drinkt. Dat is serieus driekwart van hun verdienmodelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders heb je nog wel 4 consumpties daar
denk je en zoek op dit moment he. mrt OV 2 uur 34 minquote:
zal door de week wss korter zijn.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar het hoort er een beetje zo dat je dan al zo ver heen bent dat je er met moeite nog maar één van drinkt. Dat is serieus driekwart van hun verdienmodel
Uw ADH vitamine Worst
wilde nog opzoeken voor normale tijden. maar dat kan OV planner van google niet aan.
reken maar minimaal 2 uur in gunstige omstandigheden naar Tilburg.
Maximaal entree betalen en minimaal consumerenquote:![]()
Je wordt er trouwens wel ongenadig hard uit gebonjoured als je je misdraagt.
Het heen zal wel lukken, het terug is wat lastiger, dat wordt zondagochtendwerk normaal gesproken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
wilde nog opzoeken voor normale tijden. maar dat kan OV planner van google niet aan.
reken maar minimaal 2 uur in gunstige omstandigheden naar Tilburg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als het te moeilijk is zeg je gewoon dat je niet gaat je, ipv eromheen te draaienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
reken maar minimaal 2 uur in gunstige omstandigheden naar Tilburg.
Ben ook eens gewoon 2 en een half uur gereisd naar Groningen gewoon om eens het Forum te zien en ik had er geen spijt vanUw ADH vitamine Worst
Ik ging afgelopen zaterdag ff een paterke drinken met @ToTquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
denk je en zoek op dit moment he. mrt OV 2 uur 34 min
zal door de week wss korter zijn.
heenreis met de trein vanaf station hier (dus exclusief 10 minuten wandeltijd) 2 uur en 56 minuten
vanaf station naar ToT 3 minuten
naar de Lunchtent zeker 5 minuten
en terug weerhetzelfde ongeveer
Was een top dag, goeie gesprekken, lekker bier, goed gegeten, compleet dus wat lul je dat het zo ver is![]()
![]()
+ov kosten enzo en entree...
Kom lekker in de zomer naar strandtent in Katwijk enzo. reserveer ik wel gedeelte en is naar kosten dus. of gezamenlijk weet ik veel.....
altijd nog goedkoper als entre betalen voor een nachtclub ofzo. ben die tijd wel beetje voorbij.
Of naar noordwijk museum bunkers etc tour. ook voorstander van. en daarna drankje daar ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal me wel gedragenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maximaal entree betalen en minimaal consumeren![]()
Je wordt er trouwens wel ongenadig hard uit gebonjoured als je je misdraagt., de sfeer zou vast leuker zijn dan de Wallen
Uw ADH vitamine Worst
Je hoeft niet echt op de centen te letten. Gewoon gaan en terug kom je altijd wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:57 schreef kree het volgende:
Kom lekker in de zomer naar strandtent in Katwijk enzo. reserveer ik wel gedeelte en is naar kosten dus. of gezamenlijk weet ik veel.....
altijd nog goedkoper als entre betalen voor een nachtclub ofzo. ben die tijd wel beetje voorbij.
Of naar noordwijk museum bunkers etc tour. ook voorstander van. en daarna drankje daar ofzo.Iedereen is een kutlultrut
de Old Sailer is wel een leuke kroegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal me wel gedragen, de sfeer zou vast leuker zijn dan de Wallen
![]()
![]()
snap ik en zoiets is mij nog waard. maar voor eerste keer meet enzo? mss als ik jullie beter persoonlijk ken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ging afgelopen zaterdag ff een paterke drinken met @:ToT
heenreis met de trein vanaf station hier (dus exclusief 10 minuten wandeltijd) 2 uur en 56 minuten
vanaf station naar ToT 3 minuten
naar de Lunchtent zeker 5 minuten
en terug weerhetzelfde ongeveer
Was een top dag, goeie gesprekken, lekker bier, goed gegeten, compleet dus wat lul je dat het zo ver isDo what you love, love what you do!![]()
tis ook nog tijd heen en terug komen wel he. hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft niet echt op de centen te letten. Gewoon gaan en terug kom je altijd wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had die plaatjesmaker ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik en zoiets is mij nog waard. maar voor eerste keer meet enzo? mss als ik jullie beter persoonlijk ken.maar soms moet je er gewoon voor gaan
![]()
![]()
Paar jaar geleden zou ik denken Oeh eng, maar dit jaar wordt jaar van buiten comfortzoneUw ADH vitamine Worst
jij woont zeker een tering eind van een fatsoenlijk station afquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook nog tijd heen en terug komen wel he. hahaha![]()
![]()
Dat geldt voor iedereen toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook nog tijd heen en terug komen wel he. hahahaIedereen is een kutlultrut
euehueh als ik vrijdag klaar ben met werk dan dan heb ik nog zaterdag en zondag. waarop ik eigenlijk alle was en huishoud dingen nog moet doen, en dan ook nog sociaal met familie als het ff kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had die plaatjesmaker ook nog nooit gezienmaar soms moet je er gewoon voor gaan
geen tijd voor. zou ervoor vrij moeten nemen denk voor zoiets.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Paar jaar geleden zou ik denken Oeh eng, maar dit jaar wordt jaar van buiten comfortzone![]()
Bieren met Hema staat op mijn ToDo dit jaar
![]()
![]()
![]()
Ja ok je smoesjes zijn op.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
euehueh als ik vrijdag klaar ben met werk dan dan heb ik nog zaterdag en zondag. waarop ik eigenlijk alle was en huishoud dingen nog moet doen, en dan ook nog sociaal met familie als het ff kan.
geen tijd voor. zou ervoor vrij moeten nemen denk voor zoiets.
sta er niet negatief tegenover he. maar ok. gedoe wel. voor een onbekenden meetDo what you love, love what you do!![]()
Moeten we voor elkaar krijgen toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Bieren met Hema staat op mijn ToDo dit jaar
![]()
Een bekende meet zit er hier niet in.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:02 schreef kree het volgende:
sta er niet negatief tegenover he. maar ok. gedoe wel. voor een onbekenden meetIedereen is een kutlultrut
Hahahahahahahahahahaha ja daar heb ik een boervrouw die dat allemaal voor me doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
euehueh als ik vrijdag klaar ben met werk dan dan heb ik nog zaterdag en zondag. waarop ik eigenlijk alle was en huishoud dingen nog moet doen, en dan ook nog sociaal met familie als het ff kan.
geen tijd voor. zou ervoor vrij moeten nemen denk voor zoiets.
daar mag ik alleen KUT tegen roepen meer niet
ik kook, was, drink en neuk ook gewoon allemaal zelf naast het werk dus dat is een beetje een slap excuus wel![]()
![]()
zeker welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeten we voor elkaar krijgen toch?![]()
![]()
tja of je het ziet als smoesjes of niet, ik zie al problemen om in te passen enzo want in weekend denk en met ov..... haat dat al. heen zal nog wel lukken, maar terug wss is meer probleem wss omdat ik het dan weer gezellig vind en te laat weg ga, en dan komt de ellende ov pas weer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sorry bijna vergeten, ik ben niet sociaal dus ik heb verder geen contact met mijn familie en kinderen enzo dat negeer ik allemaal want ik ben alleen met Bier en Onbekenden bezigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaha ja daar heb ik een boervrouw die dat allemaal voor me doen
daar mag ik alleen KUT tegen roepen meer niet
ik kook, was, drink en neuk ook gewoon allemaal zelf naast het werk dus dat is een beetje een slap excuus wel![]()
![]()
Je kan 1 maand NS Dal Voordeel aanvragen (mits je een persoonlijke OV kaart hebt). Scheelt je 40% in de daluren en weekenden (en op feestdagen).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:57 schreef kree het volgende:
Of naar noordwijk museum bunkers etc tour. ook voorstander van. en daarna drankje daar ofzo.
Na 1 maand al weer opzegbaar.
Kosten: 5,95 euro.
Of je kiest Weekend Voordeel, à 2 euro. Dat is 40% korting in het weekend.
Enige voorwaarde is dan NS Flex aanzetten (basis is genoeg, kost niets).
Dus dan heb je al heel snel dat geld er weer uit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Al vind ik jullie meeten niet eens zo heel erg buiten mijn comfortzone, praten al jaren met elkaar, in verleden vaak sollicitatie gesprekken, psychotherapie en assessments gehad met totale vreemden dat was eigenlijk veel meer buiten mijn comfortzoneUw ADH vitamine Worst
Gast je zit in het weekend bijna 24 uur op fok. Je kan me niet vertellen dat je geen tijd hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
tja of je het ziet als smoesjes of niet, ik zie al problemen om in te passen enzo want in weekend denk en met ov..... haat dat al. heen zal nog wel lukken, maar terug wss is meer probleem wss omdat ik het dan weer gezellig vind en te laat weg ga, en dan komt de ellende ov pas weer.
Eens moet een eerste keer zijn. Toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:02 schreef kree het volgende:
sta er niet negatief tegenover he. maar ok. gedoe wel. voor een onbekenden meet
Anders leer je ze nooit kennen![]()
![]()
tip want wist niet? ik heb wel een persoonlijke ov kaart als ie nog werkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan 1 maand NS Dal Voordeel aanvragen (mits je een persoonlijke OV kaart hebt). Scheelt je 40% in de daluren en weekenden (en op feestdagen).
Na 1 maand al weer opzegbaar.
Kosten: 5,95 euro.
Of je kiest Weekend Voordeel, à 2 euro. Dat is 40% korting in het weekend.
Enige voorwaarde is dan NS Flex aanzetten (basis is genoeg, kost niets).
Dus dan heb je al heel snel dat geld er weer uit.Do what you love, love what you do!![]()
Kree, wat heb je zondag middag zo rond 13.00 uur te doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
tja of je het ziet als smoesjes of niet, ik zie al problemen om in te passen enzo want in weekend denk en met ov..... haat dat al. heen zal nog wel lukken, maar terug wss is meer probleem wss omdat ik het dan weer gezellig vind en te laat weg ga, en dan komt de ellende ov pas weer.
Anders kunnen we gezellig samen gaan lunchen ergens in Leidenik kom gewoon die kant op, wel ergens in de buurt van het station graag.
![]()
Kijk naar de datum die erop staat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
tip want wist niet? ik heb wel een persoonlijke ov kaart als ie nog werkt.
Wrs kan je m wel zo verlengen.
(had je geen bericht ervan gehad dat je kaart aan het verlopen was?)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
je onderschat dit wel, t lijkt zo en in de nacht, uiteindelijk haal ik die slaap gewoon weer in de rest dag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gast je zit in het weekend bijna 24 uur op fok. Je kan me niet vertellen dat je geen tijd hebtDo what you love, love what you do!![]()
Leiden genoeg lekkers te vreten en zuipen in de binnenstadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree, wat heb je zondag middag zo rond 13.00 uur te doen
Anders kunnen we gezellig samen gaan lunchen ergens in Leidenik kom gewoon die kant op, wel ergens in de buurt van het station graag.
Uw ADH vitamine Worst
Toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Al vind ik jullie meeten niet eens zo heel erg buiten mijn comfortzone, praten al jaren met elkaar, in verleden vaak sollicitatie gesprekken, psychotherapie en assessments gehad met totale vreemden dat was eigenlijk veel meer buiten mijn comfortzone
Klopt, ik meld het. Maar dan hoeft men niet raar te reageren.quote:
Als iemand zich kut voelt maak ik die nooit belachelijk met: ehmetc.
Dat was wat ik bedoelde.♡♡♡♡![]()
kom jij ook dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leiden genoeg lekkers te vreten en zuipen in de binnenstad![]()
Nee ik onderschat het niet, je kan best tijd vrij maken als je wil. En zie ... ga met Harrie wat drinkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat dit wel, t lijkt zo en in de nacht, uiteindelijk haal ik die slaap gewoon weer in de rest dag.
ik snap niet he. en laat ik eerlijk vragen. want zijn er hier echt wel meer denk alleen
Hoe doen jullie dat dan met 40 uur werk in de week en mss nog wat over. en zelf koken je hobby erbij doen?Do what you love, love what you do!![]()
wat doe je zondag rond 13.00 uur vroeg ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:10 schreef kree het volgende:
ik snap niet he. en laat ik eerlijk vragen. want zijn er hier echt wel meer denk alleen
Hoe doen jullie dat dan met 40 uur werk in de week en mss nog wat over. en zelf koken je hobby erbij doen?![]()
vermoeid zijn vooralquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat doe je zondag rond 13.00 uur vroeg ikDo what you love, love what you do!![]()
Hahaha je verdraaid het topic nu. Gozer je woont alleen je hoeft niks en je kookt ook zelden. Alle tijd dusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:10 schreef kree het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met 40 uur werk in de week en mss nog wat over. en zelf koken je hobby erbij doen?Iedereen is een kutlultrut
Ok, laatste laatste nu.![]()
okequote:
dichterbij dan leiden ga je ze niet vinden gok ik
* Harrie gaat weer terug naar zijn keuken ik heb mijn best gedaan![]()
Ik wil eigenlijk met jou wat gaan drinken maar dat durf ik niet zo te zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou ga wat drinken met Harrie
Hij komt naar je toe![]()
![]()
Eerst Tilburg, de grommert heeft mij gelokt met tettenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik werk momenteel 16 uur per week, kook eigenlijk nooit want ik vreet altijd wel bij iemand en op zondag is het vettent of bestellen. Huishouden verwaarloos ik tot het minimale en mijn hobbies zijn bolken en bier drinken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:11 schreef kree het volgende:
maar geen antwoord op mijn vraag dus dit?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben niet in de stemmingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk met jou wat gaan drinken maar dat durf ik niet zo te zeggen
Beter met kree♡♡♡♡![]()
zo makkelijk zeggen he, ik snap het wel want werkte ook minder enzo of althans wat moest.
als je alleen woont en dan wel full-time baan hebt en nog beetje hobby erbij wil doen?
ik trek het amper hoor zo, het gaat maar ook net. en dat meen ik eerlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dus zondag aanstaande om ongeveer 13.00 uur zo rond Leiden CS afspreken is geen optie voor je?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:11 schreef kree het volgende:
maar geen antwoord op mijn vraag dus dit?Geeeeen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:10 schreef kree het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met 40 uur werk in de week en mss nog wat over. en zelf koken je hobby erbij doen?
Ik werk geen 40 uur in de week.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou daarom en zo begon het bij mij ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werk momenteel 16 uur per week, kook eigenlijk nooit want ik vreet altijd wel bij iemand en op zondag is het vettent of bestellen. Huishouden verwaarloos ik tot het minimale en mijn hobbies zijn bolken en bier drinken.Do what you love, love what you do!![]()
Kreequote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef kree het volgende:
zo makkelijk zeggen he, ik snap het wel want werkte ook minder enzo of althans wat moest.
als je alleen woont en dan wel full-time baan hebt en nog beetje hobby erbij wil doen?
ik trek het amper hoor zo, het gaat maar ook net. en dat meen ik eerlijk.
Harrie wil met je afspreken
Waarom doe je dat niet?♡♡♡♡![]()
Ik snap je punt wel hoor, als je 40 uur werkt, en dan ook nog echt op locatie dus met reistijd, dan blijft er doordeweeks verdomd weinig dag meer over.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef kree het volgende:
ik trek het amper hoor zo, het gaat maar ook net. en dat meen ik eerlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat gaat hier prima, maar goed; ik werk dus geen 40 uur.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef kree het volgende:
als je alleen woont en dan wel full-time baan hebt en nog beetje hobby erbij wil doen?Dan toch méér slaap pakken.....?quote:ik trek het amper hoor zo, het gaat maar ook net. en dat meen ik eerlijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jesus kree het is het beste leventje wat je maar kan hebben. Doen waar je zelf zin in hebt eten wat je wil, geen gezeik aan je kop. Financieel alles ok. Geniet ervan en ga een keer los.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef kree het volgende:
ik trek het amper hoor zo, het gaat maar ook net. en dat meen ik eerlijk.
jawel als je doelt keertje afspreken, gewoon om kennis te maken, alleen dan niet as zondagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus zondag aanstaande om ongeveer 13.00 uur zo rond Leiden CS afspreken is geen optie voor je?
[..]
Geeeeen idee.
Ik werk geen 40 uur in de week..
je verrast me een beetje daarmee, maar doe wel hoor? tis niet dat ik nooit wilde afspreken met mensen en gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou zowat ja zeggen, als ik niet beter mijn rust kan pakken, aangezien het geven van die cursus me niet in de koude kleren gaat zitten...quote:![]()
![]()
Al is het maar 1 ochtend in de week, en mn hele dag is ook weg want echt kapot na afloop...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Poepen in een ouwe schoenquote:Iedereen is een kutlultrut
ga maar slapenquote:
nee joh gewoon mee in discussie is beter wat denk jij ervan?Do what you love, love what you do!![]()
Ehm. was @Harrie 's voorstel. Niet het mijnequote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel als je doelt keertje afspreken, gewoon om kennis te maken, alleen dan niet as zondag.
je verrast me een beetje daarmee, maar doe wel hoor? tis niet dat ik nooit wilde afspreken met mensen en gedaan.![]()
Jij vraagt of wij antwoord geven op een vraag maar vergeet zelf antwoord te geven op een vraag aan jou
Alles wat zuidelijker is als den bosch is lastig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
Volgens. Mij is tilburg een stuk beter bereikbaar dan Katwijk voor nagenoeg iedereen ter wereldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vraag me af waarom je niet op uitnodigingen ingaatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ga maar slapen
nee joh gewoon mee in discussie is beter wat denk jij ervan?♡♡♡♡![]()
Nou ehm.quote:
Lees Sally in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17640] Niet mokken, lekker wokken! nog eens dan.
2e zin.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zelfde voor @Harrie dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. was @:Harrie 's voorstel. Niet het mijne![]()
Jij vraagt of wij antwoord geven op een vraag maar vergeet zelf antwoord te geven op een vraag aan jouDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
omdat alle ver weg en nog al een gedoe was. en aan andere kant vind het gewoon eng ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je niet op uitnodigingen ingaat
en jij?Do what you love, love what you do!![]()
Duidelijk geen meets voor jou.quote:Iedereen is een kutlultrut
Tilburg is niet echt zuidelijker dan Den Boschquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles wat zuidelijker is als den bosch is lastig.![]()
Meer westelijk
En de trein gaat rechtstreeks van Deventer (daar zou jij naar toereizen volgens mij) naar Roosendaal.
En 2 stations daarvóór is... Tilburg.
Ik moet zo kakken maar mijn boek is uit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat eerste is opgelost want @Harrie komt naar jou toequote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
omdat alle ver weg en nog al een gedoe was. en aan andere kant vind het gewoon eng ook.
en jij?
Dat laatste klinkt eerlijk♡♡♡♡![]()
ja en nog is dat 2 uur reistijd. vanaf hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Tilburg is niet echt zuidelijker dan Den Bosch![]()
Meer westelijk
En de trein gaat rechtstreeks van Deventer (daar zou jij naar toereizen volgens mij) naar Roosendaal.
En 2 stations daarvóór is... Tilburg.Do what you love, love what you do!![]()
Whut?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
omdat alle ver weg en nog al een gedoe was. en aan andere kant vind het gewoon eng ook.
en jij?
@Harrie biedt aan naar Leiden CS te komen, wat volgens jou het dichtstbijzijnde treinstation is bij Katwijk....
Ok.
Ik geef op.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Luister man, ik vind jou gewoon een leuke gast maar als jij blijft roepen dat je nergens tijd voor hebt en het is te ver en en en mag ik het dan grappig vinden dat je overal omheen blijft reageren ipv gewoon zeggen dat je geen zin/tijd/whatever hebt?quote:![]()
nou kom jij ook dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat eerste is opgelost want @:harrie komt naar jou toe
Dat laatste klinkt eerlijkDo what you love, love what you do!![]()
Fransie het de broek nog aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet zo kakken maar mijn boek is uit.
Bekijk deze YouTube-video
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Tilburg is niet echt zuidelijker dan Den Bosch![]()
Meer westelijk
En 2 stations daarvóór is... Tilburg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij vindt t spannendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Luister man, ik vind jou gewoon een leuke gast maar als jij blijft roepen dat je nergens tijd voor hebt en het is te ver en en en mag ik het dan grappig vinden dat je overal omheen blijft reageren ipv gewoon zeggen dat je geen zin/tijd/whatever hebt?♡♡♡♡![]()
waarop ik zei dat is ok? maar ff afspreken? ik zei niet dat at niet kon?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?
@:Harrie biedt aan naar Leiden CS te komen, wat volgens jou het dichtstbijzijnde treinstation is bij Katwijk....
Ok.
Ik geef op.Do what you love, love what you do!![]()
Wel een goed idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T gaat helemaal niet over mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe is het met die telefoon vriendin?quote:Iedereen is een kutlultrut
Toen die periode had ik wel een beetje een hekel aan Brabanders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
whehehehequote:Iedereen is een kutlultrut
is/was geen telefoon vriendin. maar kom ik nog op terug na dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met die telefoon vriendin?Do what you love, love what you do!![]()
Daar kan ik niks aan doen he. Zelf niet zo'n last van, meestal wel lekker rustig in de stiltecoupe..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.
En tegenwoordig heeft bijna iedereen wel oortjes in. Dus ik ook vaak. Nog minder last van de rest.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
is/was geen telefoon vriendin. maar kom ik nog op terug na dit.Iedereen is een kutlultrut
Dat je mee gaat zuipen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij blijft maar zeggen dat het 'te ver' is.............. ELKE KEER....?!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
waarop ik zei dat is ok? maar ff afspreken? ik zei niet dat at niet kon?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is makkelijker kakken tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet zo kakken maar mijn boek is uit.Uw ADH vitamine Worst
niet altijd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij blijft maar zeggen dat het 'te ver' is.............. ELKE KEER....?!Do what you love, love what you do!![]()
2 uur is niks man, dat is gewoon 2 uurtjes relaxen met een koude pater in die lange gele zuipkeetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nog is dat 2 uur reistijd. vanaf hier.daar moet je van leren genieten en als je het eenmaal hebt dan is het super
laatste![]()
![]()
Maar goed tilburg meet
WanneerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jonguh vroeger HAD je niet eens stiltecoupés.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een lief in Brasschaat had ging ik maandelijks 4x met die trein. Hoe zuidelijker je kwam hoe meer de stilte coupe regels niet werden nageleefd.Fucking bullshit moderne aanstellerij zet goffedomme een noise canceling koptelefoon op me je tyfus stiltecoupé!
![]()
En die hadden we vroeger ook niet, noise canceling oortjes of koptelefoonds (zijn wel fantastische dingen trouwens hoor).
In de rookcoupé met het raam open in de intercity met 140 door het landschap knallen en dan dat door de wind de rook door de hele trein vloog. Jointjes roken op het bolkon! Dát was trein reizen!
het is wel fuckiong omgekeerd he. ik werd afgezeken en niemand wilde hier naar Katwijk komen?
En nu is het ineens dat ik dan neit genoeg moeite wil doen of wat dan ook>. tjaDo what you love, love what you do!![]()
Nu net wel.quote:
Maar je hebt ook net een keer gezegd dat je het wel eng vindt. Dat had ik nog niet eerder gehoord.
Want meestal wil jij met alle geweld wat doen. Wat leuks en ongedwongen doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar nu KOMT Harrie dus naar jou toe hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef kree het volgende:
het is wel fuckiong omgekeerd he. ik werd afgezeken en niemand wilde hier naar Katwijk komen?
En nu is het ineens dat ik dan neit genoeg moeite wil doen of wat dan ook>. tja♡♡♡♡![]()
Ik ookquote:ik stond ook bij @ToT aan de deur en drukte op de bel en had geen idee wie er open zou doen en hij ook niet
de rest is geschiedenis![]()
![]()
Snap ik welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ookik stond ook bij @:ToT aan de deur en drukte op de bel en had geen idee wie er open zou doen en hij ook niet
de rest is geschiedenis
Eerlijkste reden
♡♡♡♡![]()
quote:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou zowat ja zeggen, als ik niet beter mijn rust kan pakken, aangezien het geven van die cursus me niet in de koude kleren gaat zitten...![]()
![]()
Al is het maar 1 ochtend in de week, en mn hele dag is ook weg want echt kapot na afloop...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ja je weet je wel in allerlei bochten te wringen om nergens naar toe te willen gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef kree het volgende:
En nu is het ineens dat ik dan neit genoeg moeite wil doen of wat dan ook>. tja
De rook coupé heb ik niet bewust meegemaakt helaas.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh vroeger HAD je niet eens stiltecoupés.Fucking bullshit moderne aanstellerij zet goffedomme een noise canceling koptelefoon op me je tyfus stiltecoupé!
![]()
En die hadden we vroeger ook niet, noise canceling oortjes of koptelefoonds (zijn wel fantastische dingen trouwens hoor).
In de rookcoupé met het raam open in de intercity met 140 door het landschap knallen en dan dat door de wind de rook door de hele trein vloog. Jointjes roken op het bolkon! Dát was trein reizen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En als ze dan naar hem willen.. oeps.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je weet je wel in allerlei bochten te wringen om nergens naar toe te willen gaan.
Dan is het eng
HEARLIK!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De rook coupé heb ik niet bewust meegemaakt helaas.![]()
En roken op het bolkon deed ook gewoon iedereen
ho ho ho (niet de kerstman) ik ga niet zomaar ergens op een station zitten wachten of ik toevallig een fok!ker tegen komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar nu komt @:harrie naar je toe ?![]()
![]()
is het ook en heb het echt wel eens genoemd dat ik dat soort dingen eng vind, maarja ok. dat maakt niet hit want als je stukjes meeleest hier dan zie ne dat niet, dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu net wel.
Maar je hebt ook net een keer gezegd dat je het wel eng vindt. Dat had ik nog niet eerder gehoord.
Want meestal wil jij met alle geweld wat doen. Wat leuks en ongedwongen doen.
Maar ik ben wss veel meer verlegen alsdan ik lijk hier enzo. ben ik nog van eerlijke mening. maar ok eerlijk is dat ik het eng vindt om alleen naar dingen heen te gaan wel.
doe ik wel en komt altijd goed, maar eng.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik toch ook nergensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
ho ho ho (niet de kerstman) ik ga niet zomaar ergens op een station zitten wachten of ik toevallig een fok!ker tegen komt♡♡♡♡![]()
juistquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh vroeger HAD je niet eens stiltecoupés.Fucking bullshit moderne aanstellerij zet goffedomme een noise canceling koptelefoon op me je tyfus stiltecoupé!
![]()
In de rookcoupé met het raam open in de intercity met 140 door het landschap knallen en dan dat door de wind de rook door de hele trein vloog. Jointjes roken op het bolkon! Dát was trein reizen!Sixpack koude paters kopen op de station (voor weinig) en een reserve pak peuken mee en hop daar begon de reis.
onderweg beetje gezellilg ouwehoeren![]()
![]()
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En als ze dan naar hem willen.. oeps.
Dan is het eng♡♡♡♡![]()
trouwens denk dat er nog genoeg aantal vinden die het net zo eng vinden als ik.
naja kweet neit wat ermee aan moeten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb jou nooit afgezekenquote:
Heb altijd gezegd dat je me een leuke gast lijkt
Dat je soms door blijft drammen dat is geen geheim
waar gaat het nu over verder want ik heb tussendoor ook nog gewoon een soepje staan maken![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:33 schreef kree het volgende:
trouwens denk dat er nog genoeg aantal vinden die het net zo eng vinden als ik.
naja kweet neit wat ermee aan moeten.
Maar jij zegt steeds dat je wil meeten..♡♡♡♡![]()
Snap ik wel hoor, was soms ook best stoer op fok en jaaahh... ik kom ook naar een meet. Maar ik scheet in mijn broek om fokkers irl te ontmoeten. En het is altijd een leuke ervaring geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en heb het echt wel eens genoemd dat ik dat soort dingen eng vind, maarja ok. dat maakt niet hit want als je stukjes meeleest hier dan zie ne dat niet, dat maakt niet uit.
Maar ik ben wss veel meer verlegen alsdan ik lijk hier enzo. ben ik nog van eerlijke mening. maar ok eerlijk is dat ik het eng vindt om alleen naar dingen heen te gaan wel.
doe ik wel en komt altijd goed, maar eng.Iedereen is een kutlultrut
Lékker man was dat!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
juistSixpack koude paters kopen op de station (voor weinig) en een reserve pak peuken mee en hop daar begon de reis.
onderweg beetje gezellilg ouwehoeren
Ook voor mij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit afgezeken
waar gaat het nu over verder want ik heb tussendoor ook nog gewoon een soepje staan maken![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
weet ik. daar gaat het ook niet om of afzeiken ofzo? denk naja werd wel eens gedaan maar meer als grap wss als persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit afgezeken
waar gaat het nu over verder want ik heb tussendoor ook nog gewoon een soepje staan maken
Niet echt moeite mee enzo want weet is internet en anders in het echt.Do what you love, love what you do!![]()
Kree, gast, ik ben net zo verlegen maar als ik een paar patertjes op heb in de trein ben ik helemaal zen voordat ik er benquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en heb het echt wel eens genoemd dat ik dat soort dingen eng vind, maarja ok. dat maakt niet hit want als je stukjes meeleest hier dan zie ne dat niet, dat maakt niet uit.
doe ik wel en komt altijd goed, maar eng.![]()
![]()
volOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoeft niet idd, kan wel gebeuren. Dat weet je, dat is t risico. Je kan t gewoon niet melden, dan kan er niet op gereageerd worden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt, ik meld het. Maar dan hoeft men niet raar te reageren.
Als iemand zich kut voelt maak ik die nooit belachelijk met: ehmetc.
Dat was wat ik bedoelde.
Het is jouw keuze om t telkens te melden.
Het is jouw keuze het risico te lopen dat erop gereageerd wordt.F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: