SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet met Kree afzeiken bij mij aankomenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar kree wordt vaak afgezeken , vandaag nog..
beetje dubbel
Klopt mag hier over alles gaan maar sfeer is al een tijd anders hier.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nam als voorbeeld kree. aangezien die vandaag weer eens werd afgezeken hierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet met Kree afzeiken bij mij aankomenSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Deze man weet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil zelf graag steun
Wat verwacht je dan
Dat we hem maar geen negeren ?
Omdat het geen R en P is hier
Dat zoetsappige (online) gelul van mensen die het allemaal zo goed weten daar ga ik gewoon heel slecht op.
Dat overal waar mensen opduiken met problemen meteen idereen er voor klaar moet staan om te helpen en het liefst iedereen elk woord gaat afwegen want ze zouden eens.........
prima dat je dat denkt. fijne avond verder ik heb mijn portie al wel weer gehad
Kapoentje Fijn weekend![]()
![]()
ik snap je wel. want zelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke laat ik er heel kort op reageren waar mijn reactie vandaan kwam.
Ook ik heb mindere tijden meegemaakt waarin ik met mijn rug tegen de muur stond. (niet eens mijn eigen muur)
Niemand had een oplossing maar heel veel mensen wisten me wel te vertellen wat ik allemaal WEL of NIET MOEST doen want *vul hier je kut argumenten maar in die ik zelf ook al wel bedacht had*
Daarom ga ik daar zo slecht op, niks persoonlijks dus en ik bedoelde er verder ook niks mee.
niet iedereen is hier altijd zo slecht tegen trouwens, maarja je moet ze beetje uitkiezen wel enzo.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Thanks. Jij ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat maken
Dat zoetsappige (online) gelul van mensen die het allemaal zo goed weten daar ga ik gewoon heel slecht op.
Dat overal waar mensen opduiken met problemen meteen idereen er voor klaar moet staan om te helpen en het liefst iedereen elk woord gaat afwegen want ze zouden eens.........
Kapoentje Fijn weekend
:')![]()
That escalatedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tis nochtans een behoorlijk sterk oplosmiddel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet vergeten.... Alcohol dat lost niks op"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee valt niet meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Totaal niet wat ik postquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik niet wist wat electrocuteren is omdat ik de afkorting niet ken en graag een pilsje drinkt hoop ik dat hij slechte keuzes gaat maken
Kapoentje Fijn weekend
Maar prima
Ben er ook wel klaar
Mee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
But alcohol is a solutionquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet vergeten.... Alcohol dat lost niks op
Is mijn conclusiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had deze TT. Naja, bijna dan, er ontbraken twee letters en die heb ik er voor de volledigheid maar bijgezet.I'm surrounded by morons!
Dat het escaleerdequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze schijtkundige schetenwapperquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis nochtans een behoorlijk sterk oplosmiddel.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
tja zeg dan eens waar het op staat? ik hoor niks duidelijks?quote:
ik zie aantal posten en reageer ik op, meer doe ik niet eens, maar ok dat mag niet ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Mag welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze schijtkundige schetenwapper
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed plan, al gaat het een restaurant worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat ff de keuken in want er zal toch wat gegeten moeten worden nogI'm surrounded by morons!
heb aantal keer gezegd wel over dat verhaal en waar en over hoe ik postre. het is mss beetje aan eigen om te vinden dan wel,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef sp3c het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaat
maarja hoe moeilijk kan het zijn.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben de draad kwijt jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef sp3c het volgende:
Alleen weet niemand nog waar het over gaat:')![]()
Niet gewoon de pot zo vol kleien dat je niet meer door kan spoelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.![]()
Scheelt weer water en schijtlint thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 keer naar de pot geweest op het werk vandaag omdat ik anders idd scheten had moeten zitten wapperen.Uw ADH vitamine Worst
Daar ben ik wel altijd bang voor daar want het zijn zo maar iele potjes......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet gewoon de pot zo vol kleien dat je niet meer door kan spoelen![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb aantal keer gezegd wel over dat verhaal en waar en over hoe ik postre. het is mss beetje aan eigen om te vinden dan wel,
maarja hoe moeilijk kan het zijn.
Serieus niet toch???Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hou jij er ook ff over op ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????
Serieus niet toch???![]()
Oh, als het toch het klachtenuur is; kwam een uurtje geleden terug op de hotelkamer en de airco stond op 22 graden. Fucking koud en de balkondeur maar open gezet, airco uit en nu is het OK.I'm surrounded by morons!
Bang voor zijn? Zou een levensdoel moeten zijn joh.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ben ik wel altijd bang voor daar want het zijn zo maar iele potjes......I'm surrounded by morons!
nee joh newbie. gaat om veel verder daarvoor. toen ik met dezelfde shit zat als wat aantal nu beschrijven met bijstand en hulpverlening.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet serieus nog steeds dat fatty gedoe he????
Serieus niet toch???
dat fatty was al helemaal overdreven en allang al uitgepraat.Do what you love, love what you do!![]()
Das netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef kree het volgende:
wel mijn bon spaarstempel geind enzo. straks Turkse pizza.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow ja zie jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh newbie. gaat om veel verder daarvoor. toen ik met dezelfde shit zat als wat aantal nu beschrijven met bijstand en hulpverlening.
dat fatty was al helemaal overdreven en allang al uitgepraat.
Niemand weet nog waar het over gaat manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bang voor zijn? Zou een levensdoel moeten zijn joh."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
precies en daarom zei ik lees dat dan. want staat hele verhaal in, maar niemand neemt moeite om op te zoeken. naja best. het was hele reeks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow ja zie je
Niemand weet nog waar het over gaat manDo what you love, love what you do!![]()
Lees wat dan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon op een andere pot verderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.
zoek maar op "hoe gaat het met kree". of iets zo. en daarvoor. rijbewijs kwijt blahblab. maar die waren niet in reeks en geband toen.Do what you love, love what you do!![]()
Ook voor mij?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat ff de keuken in want er zal toch wat gegeten moeten worden nog![]()
♡♡♡♡![]()
Daar heb ik geen zin in hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lees reeks en post ze ff de links. jullie zijn vast sneller in zoeken als ikquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ken het verhaal. Maar tegenwoordig heb je de zaakjes weer netjes geregeld toch? Behalve dan dat gedoe met die meid maar goed, we hebben allemaal wel ietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef kree het volgende:
zoek maar op "hoe gaat het met kree". of iets zo. en daarvoor. rijbewijs kwijt blahblab. maar die waren niet in reeks en geband toen.
Je kunt het ook gewoon negeren. Niet dat ik je nu vertel wat je moet doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kapoentje Fijn weekend![]()
![]()
Ja baasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
lees reeks en post ze ff de links. jullie zijn vast sneller in zoeken als ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
klopt. uiteindelijk he wel... maar dat is wat ik juist wil vertellen tegen sommige hier die dan in de misserie zitten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken het verhaal. Maar tegenwoordig heb je de zaakjes weer netjes geregeld toch? Behalve dan dat gedoe met die meid maar goed, we hebben allemaal wel iets
het kan nl wel. want ik heb het wel op orde iig zoals het gaat.
Maar het kan dus wel en daarom benadruk ik het meer en wil niet zeikerig zijn, maar dat het kan want kwam ook van kringloop bijstand en alle subsidie baantjes etc etc. maar in paar jaar lukte het mij wel om vast contract te krijgen en nu schaal hoger en met 3200 netto kan ik niet klagen denk. dus kan wel, zie de mogelijkheden en. hulp die er wel is, want ik had ze nodig toen.Do what you love, love what you do!![]()
*plop*quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat had ik dus een keertje op stationquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, da's echt mijn grootste angst, dat de potten verstopt zitten en ik niet meer kan hopen.
Uw ADH vitamine Worst
Negeren kan je leren
Zeer geslaagde TT was datquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ga vanavond contra-dansen en dat is 2.5 uur druk bezig zijnquote:Ik drink wel een pilsje als ik vanavond weer thuis kom
![]()
![]()
Daarom nooit uitstellen en hopen waar je hopen kan zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik dus een keertje op station"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KonijnAardappeltjes en spruitjes
Moeten we dan het hele jaar onderduiken?
Ik ben toch geen mol....
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Met je billen over het perron hangen en hopen dat er geen trien komt als je zit te hopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom nooit uitstellen en hopen waar je hopen kan zeg ik altijd maar.![]()
![]()
weet je als je al beetje in de put zit. dan heb je nergens meer zin in ook. ik zeg dit omdat ik weet hoe het gaat.
Naja ik kan niemand dwingen hier, maarja zoek goeie hulp en kan het nog snel omkeren. en begint bij mee doen enzo al is het kringloop.Do what you love, love what you do!![]()
kut vergelijking. met je billen bloot en zeggen tegen hulp verlening. als je ze hebt gevonden blijft wel kut ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Met je billen over het perron hangen en hopen dat er geen trien komt als je zit te hopenDo what you love, love what you do!![]()
Midnight snack.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ook een keer naar een contra-dansles geweest. Ik vond het dodelijk saai. Ik moest 2,5 uur op een kruk blijven zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond contra-dansen en dat is 2.5 uur druk bezig zijnIk drink wel een pilsje als ik vanavond weer thuis kom
denk er maar over trouwens, wie het aanspreekt hoor. maar dat wilde ik er ff over zeggen uit ervaring.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet dansen, niet op je kont blijven zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer naar een contra-dansles geweest. Ik vond het dodelijk saai. Ik moest 2,5 uur op een kruk blijven zitten.![]()
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dansen, niet op je kont blijven zitten
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Het was contra-dansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dansen, niet op je kont blijven zitten
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
je moest gewoon lachen, geef maar toe![]()
![]()
De Bolkes (quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.Moeten we dan het hele jaar onderduiken?
Ik ben toch geen mol....
+
) vertelden me onlangs dat je immer welkom bent in hun weiland om een holletje te graven. Wel opletten dat je niet in de vlaaien trapt.
Eh, whut?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
kut vergelijking. met je billen bloot en zeggen tegen hulp verlening. als je ze hebt gevonden blijft wel kut ja.
Ik geloof dat ook JIJ niet meer bij kan houden waar het over gaat![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
dikke Turkse pizza afgeleverd. smullen.
lekker gekookt heb ik weer
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Gevuld met döner?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:49 schreef kree het volgende:
dikke Turkse pizza afgeleverd. smullen.
lekker gekookt heb ik weerUw ADH vitamine Worst
Hou op hoor, heb me voorgenomen om dit weekend géén döner te eten maar heb het nu al moeilijk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dikke turkse pizza wat is datquote:
Een lahmacun die ze turkse pizza noemen zijn dunne tarweschijven met een heel klein beetje gehakt er op dat is niet dik te noemen toch![]()
![]()
Weet je hoe ze in Turkije een gehaktbal noemen?
Gehüktbül
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
Gehüktbül![]()
Ze hebben een gehüktbül als president zelfs!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
Gehüktbül
![]()
Tis eigenlijk köftequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:58 schreef Homijn het volgende:
GehüktbülOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: