SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was druk aan het F5-en...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan vanavond niet slapen denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Waarom wachten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan vanavond niet slapen denk ik
bij @ToT logeren een optie?![]()
![]()
Ik hoor nog steeds geluiden boven, maar ze blijven wel in bed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergeten
bij @:ToT logeren een optie?![]()
eh ....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds geluiden boven, maar ze blijven wel in bed.
oke![]()
![]()
![]()
ik ben fan van wat vroeger wel op tv kon en nu niet
naja stukje lullos. blijft grappig
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben niet moequote:Met die kinderen die elke 5 minuten naar de wc gaan??quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergeten
bij @:ToT logeren een optie?:')![]()
Had je kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.![]()
![]()
Santéquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!quote:![]()
![]()
heb ik hier nog wat gemistgraag een samenvatting dan want ik ga die zooi echt niet teruglezen
koekoek![]()
sjeez het zal eens meezitten hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!![]()
![]()
![]()
kree heeft zich een keer in weten te houden!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
heb ik hier nog wat gemistgraag een samenvatting dan want ik ga die zooi echt niet teruglezen
koekoek![]()
![]()
same oldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
koekoek![]()
Is @kree al op dreef danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!het is nog vroeg
![]()
Niets aan het handje, plopperdeplopperdeplopquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
koekoek![]()
![]()
Ja hij wilde iets over gezinnetjes zeggen, maar ging eerst ff een minuut lang kakkend zitten mediteren of dat wel zo'n goed idee was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is @:kree al op dreef danhet is nog vroeg
![]()
Proost shiiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Niets aan het handje, plopperdeplopperdeplop![]()
![]()
Och, het moet toch op allemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, het moet toch op allemaal.![]()
![]()
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, het moet toch op allemaal.![]()
![]()
dan had je beter op het etiket moeten kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!probeer he. en omdat ik ook wel weet niemand gaat alles teruglezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!
Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal het nog 1 keer uitleggen:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.
Niet zo over tobben, gewoon die koters een paar borrels jenever geven dan slapen ze goed.![]()
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dan had je beter op het etiket moeten kijken![]()
![]()
wat @Harrie zegt #49quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!![]()
Ok je minuutlange kakmeditatie heeft nog geen uitsluitsel gegeven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
probeer he. en omdat ik ook wel weet niemand gaat alles teruglezen
Je zei dat je er vrede mee had dat anderen andere meningen hadden!![]()
![]()
Nee, da's zonde, als het maar blijft staan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen:
Niet zo over tobben, gewoon die koters een paar borrels jenever geven dan slapen ze goed.![]()
![]()
![]()
![]()
ruim je wel de lege flessen op voordat je logeetje opgehaald wordt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!![]()
![]()
Een beller is sneller danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, da's zonde, als het maar blijft staan.
Voor service en garantie ben ik met vakantie
voor sex of bier.....![]()
nog steeds zo? kom maar met andere dingen dan? ik wijs niemand terecht om wat ze denken of vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok je minuutlange kakmeditatie heeft nog geen uitsluitsel gegeven?
Je zei dat je er vrede mee had dat anderen andere meningen hadden!Do what you love, love what you do!![]()
BolktijdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik had hetzelfde, alleen wat minder jjjjquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bolk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog steeds zo? kom maar met andere dingen dan? ik wijs niemand terecht om wat ze denken of vindenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oew, zet ik ff in m'n agenda op mijn mobieltje!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
ruim je wel de lege flessen op voordat je logeetje opgehaald wordt?![]()
![]()
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijnDo what you love, love what you do!![]()
Gaat het?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja bijna, ik ben net weer wakker dus het gaat een lange nacht worden♡♡♡♡![]()
Neger, wat?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijn![]()
zeker welquote:heb alleen totaal geen energie dus ff slapen tussendoor want ik heb vandaag toch wel 4 uur gewerkt dus dan moet ik wel ff een uurtje (of 3) gaan liggen als ik thuis kom
![]()
Ja die is helemaal moegebolkt. De man heeft over de 12000 posts deze maand zeg. Ongekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is op de bank in slaap gevallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
naja weet niet wat dit over gaat zal wel weer eens wat verkeerd gezegd hebben. quote?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bloody hell...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die is helemaal moegebolkt. De man heeft over de 12000 posts deze maand zeg. Ongekend.![]()
Als het maar koud is.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Say what ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alle relschoppers?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijn![]()
![]()
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja weet niet wat dit over gaat zal wel weer eens wat verkeerd gezicht hebben. quote?![]()
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.![]()
![]()
oh noes, don't mention the Orange Manquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch wel![]()
En Musk z'n Hitlergroet!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch wel![]()
![]()
dat zeg ik niet. maar er zitten een aantal bij. meerendeel hier is ok dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
GAAN!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou je denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
oh noes, don't mention the Orange Man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
oh noes, don't mention the Orange Man![]()
![]()
Heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gebeuren ook leuke dingen 's nachts.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb nog een rijtje foto's gezien met mensen die dan ook allemaal zo'n groet gedaan hebben, of nog erger.quote:
wat een gehuil in de ruimte is het allemaal (oh wacht)![]()
Wel eens een keertjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeuren ook leuke dingen 's nachts.
Soms
Af en toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat iemand hier nogal een verknipt beeld van het topic heeft!~FEYENOORD~
slapenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeuren ook leuke dingen 's nachts.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel eens een keertje
Soms
Af en toe
~FEYENOORD~
Precies.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel eens een keertje
Soms
Af en toe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
zeker welheb alleen totaal geen energie dus ff slapen tussendoor want ik heb vandaag toch wel 4 uur gewerkt dus dan moet ik wel ff een uurtje (of 3) gaan liggen als ik thuis kom
♡♡♡♡![]()
Ja, slapen, oh heerlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vermaak me altijd kostelijk als ik helemaal toeter 's nachts inlog hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeuren ook leuke dingen 's nachts.
Yupyup!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb nog een rijtje foto's gezien met mensen die dan ook allemaal zo'n groet gedaan hebben, of nog erger.
wat een gehuil in de ruimte is het allemaal (oh wacht)Als je van Kamela, Biden, Obama, Killary en al die figuren op precies het juiste moment een screenshot maakt, zijn het allemaal Hitleraanhangers ja!
![]()
![]()
Nee de escalatie is dan in de nacht omdat er gemiddels wat meer drank in de man zit dan overdag terwijl ze de lont dan al veel eerder hebben aangestokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.Ik bemoei me daar allemaal niet mee maar goed, soms is er geen ontkomen aan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
En zoals Musk uiterst origineel zei: I did nazi that coming.![]()
![]()
Maar jij blijft leuk als je toeter bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd kostelijk als ik helemaal toeter 's nachts inlog hier.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Men moet gewoon wat minder zuipen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de escalatie is dan in de nacht omdat er gemiddels wat meer drank in de man zit dan overdag terwijl ze de lont dan al veel eerder hebben aangestokenIk bemoei me daar allemaal niet mee maar goed, soms is er geen ontkomen aan
~FEYENOORD~
meer bolken ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat minder zuipen.![]()
![]()
zou je moeten noten eigenijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
En zoals Musk uiterst origineel zei: I did nazi that coming.
Maar snap dit, maar vandaar hele verkeerde info is er eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
ONEENSquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat minder zuipen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
JUISTquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd kostelijk als ik helemaal toeter 's nachts inlog hier.![]()
Doorgaans heb ik wel een vrolijke dronk idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar jij blijft leuk als je toeter bent.
Woudiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat minder zuipen.![]()
Moest wel lachenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
En zoals Musk uiterst origineel zei: I did nazi that coming.
♡♡♡♡![]()
wie is "ze"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht!* Ze zijn dus écht weer tot het komende middaguur bezig he?Do what you love, love what you do!![]()
hoe wou jij iemand noten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
zou je moeten noten eigenijk.
Maar snap dit, maar vandaar hele verkeerde info is er eigenlijk.![]()
WTF gast?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
Maar snap dit, maar vandaar hele verkeerde info is er eigenlijk.
1) Jij kunt niet noten.
2) WTF?![]()
Ondanks mijn act drink ik niet zo bijzonder veel hoorquote:
~FEYENOORD~
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ondanks mijn act drink ik niet zo bijzonder veel hoor
En soms op ma di woe do en zaterdag
Kan iemand deze gast ff ergens opsluiten ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat minder zuipen.totaal geen enkele realiteitszin, het is fucking weekend man
Minder zuipen![]()
![]()
Geen woorden voor *zucht*![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef Shii het volgende:
Ach net zo vaak 's nachts gezellig als overdag. Ligt ook aan de users die posten.![]()
Dit dus
![]()
![]()
![]()
maargoed dat dat er is anders zou het saai worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
"We" bedoel ik. Je bent namelijk weer op dreef.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je wil het hele topic reporten omdat ik het niet eens ben met wat jij over users zegt die vroeger in de avond gaan slapen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
TR of fuck art haal dat door de war. zelfde idee.![]()
Nee jij zou het saai vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed dat dat er is anders zou het saai worden.
Dat is een mening
En geen feitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja de boel opstoken is heel bevorderlijk voor het topic, ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed dat dat er is anders zou het saai worden.![]()
nee dat zei ik niet, wil juist niet. ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wil het hele topic reporten omdat ik het niet eens ben met wat jij over users zegt die vroeger in de avond gaan slapen?Do what you love, love what you do!![]()
Alleen de vrijdag, zaterdag en zondag, doordeweeks drink ik zelden. Ik zit nu aan mijn vierde biertje en zondag drink ik 3/4 pils bij het sport kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen op vrijdag
En soms op ma di woe do en zaterdag~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat zei ik niet, wil juist niet. ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
Maar snap dit, maar vandaar hele verkeerde info is er eigenlijk.![]()
Netjes woudquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de vrijdag, zaterdag en zondag, doordeweeks drink ik zelden. Ik zit nu aan mijn vierde biertje en zondag drink ik 3/4 pils bij het sport kijken.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga niet zuipen dit weekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan iemand deze gast ff ergens opsluiten ofzototaal geen enkele realiteitszin, het is fucking weekend man
Minder zuipen![]()
![]()
Geen woorden voor *zucht*
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheid:')![]()
oorkonde komt straks uit de printerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de vrijdag, zaterdag en zondag, doordeweeks drink ik zelden. Ik zit nu aan mijn vierde biertje en zondag drink ik 3/4 pils bij het sport kijken.![]()
![]()
Zou je denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga niet zuipen dit weekend
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheid
Standaarddrinker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de vrijdag, zaterdag en zondag, doordeweeks drink ik zelden. Ik zit nu aan mijn vierde biertje en zondag drink ik 3/4 pils bij het sport kijken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beter, kerel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheid
Dat zal zeer zeker wel schelen ja!Misschien levert het wel wat nrust en slapeloosheid, maar neem anders ff een Valdispert in of zo.
![]()
dat is wat jullie zelf posten he? wmb prima dus. en zeg ik niks over. dus geen tr van mij. doe ze echt zelden nlquote:Do what you love, love what you do!![]()
doe maar even niet neequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheid![]()
![]()
Sowieso is dat verstandig denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheid![]()
![]()
Dus wij posten jouw posts? Ik wist niet dat ik toegang tot jouw account had.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wat jullie zelf posten he? wmb prima dus. en zeg ik niks over. dus geen tr van mij. doe ze echt zelden nl![]()
Neuh, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft maar val daar een ander niet mee lastig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
oorkonde komt straks uit de printer~FEYENOORD~
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien dat dat effect heeft op mijn psychische gesteldheidhoop oprecht voor je dat het positief uitwerkt ook
maar dat betuttelende van die R-Wout nogiets nee man dat kan echt nie![]()
Deze manquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neuh, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft maar val daar een ander niet mee lastig.
Paar borreltjes er bij en gaanquote:
~FEYENOORD~
is het al stil boven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus wij posten jouw posts? Ik wist niet dat ik toegang tot jouw account had.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Toch?quote:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neuh, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft maar val daar een ander niet mee lastig.![]()
![]()
probeer je eraan te houden. juist nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het wordt STERK geadviseerd
succes!!![]()
![]()
Lijkt me logisch Sintquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het wordt STERK geadviseerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik las gedestileerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het wordt STERK geadviseerd![]()
![]()
Over een half uurtje wel jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic nu~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
is het al stil boven?
Bekijk deze YouTube-video![]()
!!!!!
Ja het werd vrij snel rustig na dat laatste bericht wat ik er over hier gepost had.
Een paar minuten geleden kwam één of andere gillende tienergriet hier langs het huis gerend en ik was bang dat ze er door wakker zouden worden, maar dat viel dus enorm mee.![]()
![]()
het maakt mij niet uit wat jullie over me denken of zeggen, waar het om ging eerder is eerlijk verhaal van mij en jullie of meeste weten dat, kun je zo terug zoeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus wij posten jouw posts? Ik wist niet dat ik toegang tot jouw account had.
Daar ging ik beetje op in. en tja uiteindelijk is het ben ook gewoon een persoon die wel beetje humor aangaat enzo behalve serieuze. en daar ga ik in mee.
nou be/veroordeel als je wil. mij boeit t niet.Do what you love, love what you do!![]()
En terecht!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het wordt STERK geadviseerd![]()
![]()
Niet veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
het maakt mij niet uit wat jullie over me denken of zeggen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Wordt wel lastig. Klodder heeft al bier ingekochtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
probeer je eraan te houden. juist nu.
succes!!Ja is het ook welquote:quote:
:')![]()
Diverse mensen waren het duidelijk oneens met je.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit wat jullie over me denken of zeggen, waar het om ging eerder is eerlijk verhaal van mij en jullie of meeste weten dat, kun je zo terug zoeken.
Daar ging ik beetje op in. en tja uiteindelijk is het ben ook gewoon een persoon die wel beetje humor aangaat enzo behalve serieuze. en daar ga ik in mee.
nou be/veroordeel als je wil. mij boeit t niet.
En kap eens met dat gedreig met noten (wat je niet eens kan) of post/topic reports.![]()
quote:quote:ee het boeit jullie geen reet dat weet ik allang al. maar mss iemand die zelfde meemaakt heeft er wat aan, daarvoor was mijn hele motivatie om te vertellen. want is kut en lastig dan als je erin zit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oepsie....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wordt wel lastig. Klodder heeft al bier ingekocht![]()
Dat vind ik dan ook niet zo slim van klodder eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wordt wel lastig. Klodder heeft al bier ingekocht
[..]
Ja is het ook wel
[..]
Ik zou echt serieus hiermee bezig gaan als ik jou wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Straks vindt iemand nog wat vergeten vuurpijlen, van oud en nieuw nog, in een la terug en streekt ze nog effe afquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!!!!!
Ja het werd vrij snel rustig na dat laatste bericht wat ik er over hier gepost had.
Een paar minuten geleden kwam één of andere gillende tienergriet hier langs het huis gerend en ik was bang dat ze er door wakker zouden worden, maar dat viel dus enorm mee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[quote]Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..][\quote]
Beetje dom.![]()
Ik heb deze teksten vaker aan moeten horen in mijn carrière, de bal ligt bij jezelf.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
ee het boeit jullie geen reet dat weet ik allang al. maar mss iemand die zelfde meemaakt heeft er wat aan, daarvoor was mijn hele motivatie om te vertellen. want is kut en lastig dan als je erin zit.~FEYENOORD~
Misschien ff wegzetten als jij komt ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja is het ook wel
[..]♡♡♡♡![]()
Moest lachen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit wat jullie over me denken of zeggen,
Dat je er niet wakker van zal liggen als iemand je een totale klapjosti vindt dat snap ik maar als je merkt dat echt iedereen je een dwaas vind dan kun je toch beter gewoon in katwijk op de markt gaan rondschreeuwen wat je kwijt wil ipv hier op een forumStuk minder ver en betere kans dat ze je opsluiten zodat je hulp kunt krijgen
![]()
![]()
Dat was hier net nogquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks vindt iemand nog wat vergeten vuurpijlen, van oud en nieuw nog, in een la terug en streekt ze nog effe af![]()
♡♡♡♡![]()
Volgens mij heb je het nu ineens over heel wat anders, over dingen die je tegen Sint hebt verteld eerder. Dat heb ik niet echt meegelezen omdat ik hier druk was met de koters, maar dat leek zo op het eerste gezicht wel goede en eerlijke verhalen/ervaringen/meningen. Nogmaals: niet gelezen, maar het leek zo wel prima qua bedoeling.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
ee het boeit jullie geen reet dat weet ik allang al. maar mss iemand die zelfde meemaakt heeft er wat aan, daarvoor was mijn hele motivatie om te vertellen. want is kut en lastig dan als je erin zit.
Het ging mij (en een aantal anderen) over die opmerking dat het 's nachts veel leuker is als alle onruststokers naar bed zijn.![]()
Oeps....... Had ToT ook vorige weekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
maakt niet uit wat jullie denken of zeggen, ik heb dat echt uit alle goeie bedoelingen neergezet.
of er andere meningen zijn of niet, maakt me niet uit. en wmb laten we het lekker gaan...
Nou zeg hier. DM of PM staat altijd open voor wie leest.
rest hier game on dan maar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks vindt iemand nog wat vergeten vuurpijlen, van oud en nieuw nog, in een la terug en streekt ze nog effe af![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ze had het al veel eerder gekochtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook niet zo slim van klodder eerlijk gezegd
Ik zou echt serieus hiermee bezig gaan als ik jou was:')![]()
Begin je nu over voetbalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb deze teksten vaker aan moeten horen in mijn carrière, de bal ligt bij jezelf.of hockey
![]()
![]()
Dat geloof ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef kree het volgende:
maakt niet uit wat jullie denken of zeggen, ik heb dat echt uit alle goeie bedoelingen neergezet.~FEYENOORD~
Dan kan ze het toch weg zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ze had het al veel eerder gekochtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sws als je iedere dag komt melden dat het niet uit maakt dan maakt het natuurlijk wel uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Dat je er niet wakker van zal liggen als iemand je een totale klapjosti vindt dat snap ik maar als je merkt dat echt iedereen je een dwaas vind dan kun je toch beter gewoon in katwijk op de markt gaan rondschreeuwen wat je kwijt wil ipv hier op een forumStuk minder ver en betere kans dat ze je opsluiten zodat je hulp kunt krijgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is helemaal niet lastig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bedankt daar gewoon heel vriendelijk voor.![]()
Whehe, en voor m'n feessie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oeps....... Had ToT ook vorige week![]()
![]()
Over mijn werk, daar kaats ik bal vaak terug en ben geen eens een sportmanquote:
~FEYENOORD~
![]()
Ja idd...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Is helemaal niet lastig.
Je bedankt daar gewoon heel vriendelijk voor.:')![]()
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Is helemaal niet lastig.
Je bedankt daar gewoon heel vriendelijk voor.
~FEYENOORD~
Yup, dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws als je iedere dag komt melden dat het niet uit maakt dan maakt het natuurlijk wel uit![]()
In de kerk hebben ze zo'n boek dat werkt hetzelfde geloof ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sws als je iedere dag komt melden dat het niet uit maakt dan maakt het natuurlijk wel uit![]()
![]()
ja maar ja, als Harrie op visite komtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oeps....... Had ToT ook vorige week![]()
![]()
![]()
![]()
LuJe wilt dat de kans op een ECT traject zo groot mogelijk is toch?quote:
Dan zou ik me zeker houden aan die geen alcohol regel
Het helpt je gewoon echt nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Juist, niet je kansen op een goede behandeling vergooien met een misstap.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
Lu
[..]
Je wilt dat de kans op een ECT traject zo groot mogelijk is toch?
Het helpt je gewoon echt niet![]()
wat dan......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar ja, als Harrie op visite komt![]()
![]()
Oke ik spuug er niet in dat is een feit maar ik ben gewoon een standaarddrinker en geen zuipschuit![]()
![]()
mss onbedoeld dan gezegd, maar ik vertel dan ook over wat mij echt jaren dwars zat, dusss ok kweet kan wat overreageren. enzo. tis nooit persoonlijk bedoelt naar iemand van jullie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu ineens over heel wat anders, over dingen die je tegen Sint hebt verteld eerder. Dat heb ik niet echt meegelezen omdat ik hier druk was met de koters, maar dat leek zo op het eerste gezicht wel goede en eerlijke verhalen/ervaringen/meningen. Nogmaals: niet gelezen, maar het leek zo wel prima qua bedoeling.
Het ging mij (en een aantal anderen) over die opmerking dat het 's nachts veel leuker is als alle onruststokers naar bed zijn.
sorry als dat wel zo was.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Er zijn hier mensen die ECT krijgen. Is toch wel heel heftig hoor. Ik zag ze KO op bed liggen. Ik twijfelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
Lu
[..]
Je wilt dat de kans op een ECT traject zo groot mogelijk is toch?
Het helpt je gewoon echt niet:')![]()
Het is dan ook iets wat als laatste redmiddel wordt ingezetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die ECT krijgen. Is toch wel heel heftig hoor. Ik zag ze KO op bed liggen. Ik twijfel
Waarom ga je niet met die mensen praten ? Als ze daar aan toe zijn.
Je zit er tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als ze denken dat je het niet aan kunt dan gaan ze er toch niet eens aan beginnen of zie ik dat te simpel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die ECT krijgen. Is toch wel heel heftig hoor. Ik zag ze KO op bed liggen. Ik twijfel
Dat je ff wat voor je kiezen krijgt dat is toch maar van korte duur neem ik aan?![]()
Je weet wat ECT is ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze denken dat je het niet aan kunt dan gaan ze er toch niet eens aan beginnen of zie ik dat te simpel?
Dat je ff wat voor je kiezen krijgt dat is toch maar van korte duur neem ik aan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vandaag een cursus, ik heb asociaal veel koffie gedronken vandaagquote:
~FEYENOORD~
Jij bent nog lang niet moeeeeeequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een cursus, ik heb asociaal veel koffie gedronken vandaag![]()
Geestelijk wel, zooooo veel informatie weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent nog lang niet moeeeeee![]()
~FEYENOORD~
Het is wel een paardenmiddel, en laten we eerlijk zijn: je hebt dit (wel zware) probleem MAAR 2 jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het voelt natuurlijk enorm zwaar en klote, het is echt een serieus probleem, maar voor iets als een depressie is 2 jaar serieus vrij kort. Dan zit het echt nog niet zo heel diep ingenesteld en kan er misschien op een andere manier aan gewerkt worden. Een aantal therapieën hebben niet geholpen, maar er zullen vast meer mogelijkheden zijn.
Misschien niet de symptomen bestrijden, maar meer naar de oorzaken kijken?
Je hebt de capaciteiten om goed te studeren, maar toch gaat het ergens mis, en dat kun je niet verkroppen.
Wat gaat er mis op dat hoge niveau, en waarom kun je het niet verkroppen dat het je niet lukt?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was vorige week op bezoek bij een nicht van me. Die is nogal degelijk, als in héél degelijk, als in DEGELIJK!1!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een cursus, ik heb asociaal veel koffie gedronken vandaag
Toen ik een 2e kopje nam vroeg ze me hoeveel koffie ik wel niet dronk op een dag. Ik zo van:"eh, op een werkdag een kopje of 3?"
Zij:"Pfoe, nou nou!"
Tis een schat van een mens maar hoe wij familie zijn vraag ik me wel eens af
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was vorige week op bezoek bij een nicht van me. Die is nogal degelijk, als in héél degelijk, als in DEGELIJK!1!!!!
Toen ik een 2e kopje nam vroeg ze me hoeveel koffie ik wel niet dronk op een dag. Ik zo van:"eh, op een werkdag een kopje of 3?"
Kolere zeg!
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was vorige week op bezoek bij een nicht van me. Die is nogal degelijk, als in héél degelijk, als in DEGELIJK!1!!!!
ik drink wel een liter weg op een normale werkdag, meer past er niet in de thermoskan
~FEYENOORD~
Convulsiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Elecroshock therapie, toch? Je hersenen resetten?
Edit: Dat dus.
En je bent onder zeil als het gebeurt
Niet die beelden van vroeger voor je netvlies halenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Heb het er met ze over gehad. Daarom weet ik hoe heftig het is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dan ook iets wat als laatste redmiddel wordt ingezet
Waarom ga je niet met die mensen praten ? Als ze daar aan toe zijn.
Je zit er tochHet zijn om te beginnen 14 sessies geloof ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze denken dat je het niet aan kunt dan gaan ze er toch niet eens aan beginnen of zie ik dat te simpel?
Dat je ff wat voor je kiezen krijgt dat is toch maar van korte duur neem ik aan?:')![]()
jup onder volledige narcosequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Convulsie
En je bent onder zeil als het gebeurt
Niet die beelden van vroeger voor je netvlies halenSmile, it's free therapy.![]()
Ik had het ff verkeerd ingeschat wat het precies wasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb het er met ze over gehad. Daarom weet ik hoe heftig het is.
[..]
Het zijn om te beginnen 14 sessies geloof ik![]()
![]()
Volgens mij is het verschillend per persoonquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Het zijn om te beginnen 14 sessies geloof ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als je dit nu "verkloot" door te gaan drinken moet je weer maar afwachten wanneer je aan de beurt bent met alles he .... en dan is die depressie ook nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Het zijn om te beginnen 14 sessies geloof ik![]()
3 maar? Da's niks.... Ik tikt veel meer weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb haar ook nooit meer dan 2 wijntjes zien drinken op feesten. En daar doet ze dan ook echt uren mee.quote:
Zelfs toen ze haar 50e verjaardag vierde, 2 wijntjes, niet meer. En dat moet voor haar echt al een uitspatting zijn
door dit soort betuttelende opmerkingen zou ik juist om dwars te zijn gewoon gaan zuipenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
als je dit nu "verkloot" door te gaan drinken moet je weer maar afwachten wanneer je aan de beurt bent met alles he .... en dan is die depressie ook nog steeds niet weg.maar ik hoop dat kapoentje verstandiger is
![]()
![]()
Ja, ik ga maffen; morgen heb ik niet 1 maar 2 blije koters die m'n slaperige karkas m'n nest uit gaan rosen.Prettige voortplanting hier!
![]()
jij bent niet opgenomen voor een behandelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
door dit soort betuttelende opmerkingen zou ik juist om dwars te zijn gewoon gaan zuipenmaar ik hoop dat kapoentje verstandiger is
![]()
trusten ToTquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga maffen; morgen heb ik niet 1 maar 2 blije koters die m'n slaperige karkas m'n nest uit gaan rosen.Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
vuile verslaafde dart je bent,,,,, mss moet je er eens hulp voor zoeken....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]ik drink wel een liter weg op een normale werkdag, meer past er niet in de thermoskan
Do what you love, love what you do!![]()
nee en jij zijn moeder niet tochquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent niet opgenomen voor een behandeling![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
~FEYENOORD~
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
:')![]()
En ik hoop dat @Harrie ook met een andere blik in het leven staatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent niet opgenomen voor een behandelingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dan lust ze het vast nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nooit meer dan 2 wijntjes zien drinken op feesten. En daar doet ze dan ook echt uren mee.
Zelfs toen ze haar 50e verjaardag vierde, 2 wijntjes, niet meer. En dat moet voor haar echt al een uitspatting zijn![]()
![]()
Ik ben nogal gevoelig voor cafeïne, als ik meer drink dan begin ik bibberig te worden al snel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3 maar? Da's niks.... Ik tikt veel meer weg.
Maar weer eens op bezoek gaan bij wat Limburgse familie binnenkort, daar zit je gewoon om 1 uur 's middag aan de vlaai en de halve liters.
Dat verklaart een boel @Kissingbirdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar weer eens op bezoek gaan bij wat Limburgse familie binnenkort, daar zit je gewoon om 1 uur 's middag aan de vlaai en de halve liters.
Oke laat ik er heel kort op reageren waar mijn reactie vandaan kwam.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik hoop dat @:Harrie ook met een andere blik in het leven staat
Ook ik heb mindere tijden meegemaakt waarin ik met mijn rug tegen de muur stond. (niet eens mijn eigen muur)
Niemand had een oplossing maar heel veel mensen wisten me wel te vertellen wat ik allemaal WEL of NIET MOEST doen want *vul hier je kut argumenten maar in die ik zelf ook al wel bedacht had*
Daarom ga ik daar zo slecht op, niks persoonlijks dus en ik bedoelde er verder ook niks mee.![]()
doen zij ook het gras af?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar weer eens op bezoek gaan bij wat Limburgse familie binnenkort, daar zit je gewoon om 1 uur 's middag aan de vlaai en de halve liters.![]()
JAAAquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel @:Kissingbirdzie je nou!!!
Smile, it's free therapy.![]()
Sint heeft een topic in R en Pquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke laat ik er heel kort op reageren waar mijn reactie vandaan kwam.
Ook ik heb mindere tijden meegemaakt waarin ik met mijn rug tegen de muur stond. (niet eens mijn eigen muur)
Niemand had een oplossing maar heel veel mensen wisten me wel te vertellen wat ik allemaal WEL of NIET MOEST doen want *vul hier je kut argumenten maar in die ik zelf ook al wel bedacht had*
Daarom ga ik daar zo slecht op, niks persoonlijks dus en ik bedoelde er verder ook niks mee.
Over zijn problematiek
Waarin hij hulp vraagt
En ook hier
Mensen proberen hem te steunen
Alcohol gaat hem niet helpen
Welk argument je er ook voor gaat verzinnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heb ik ze nog nooit horen zeggen. Tis wel omgeving Heerlen. Daar praten ze een soort verhaspeling van Duits en Nederlands.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel @:KissingbirdWat wat wat? Wat mis ik?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja en dit is haast r& p met alle respect.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sint heeft een topic in R en P
Over zijn problematiek
Waarin hij hulp vraagt
En ook hier
Welk argument je er ook voor gaat verzinnen
ergens moet het ook van iemand zelf komen
Zijn al tig tips gegeven door mensen die ook een zware nare periode hebben meegemaakt. (fok =vluchtgedrag, zeg het de begeleiding etc).Smile, it's free therapy.![]()
ow Heerlen... ja dat verklaart wel eeaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ze nog nooit horen zeggen. Tis wel omgeving Heerlen. Daar praten ze een soort verhaspeling van Duits en Nederlands.
Smile, it's free therapy.![]()
Wat praat jij over Heerlen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow Heerlen... ja dat verklaart wel eea
sorry maar dit is geen R&P toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sint heeft een topic in R en P
Over zijn problematiek
Waarin hij hulp vraagt
En ook hier
Welk argument je er ook voor gaat verzinnen
ik zal hem nooit gaan adviseren om wel te drinken ofzo en alcohol is nergens een oplossing voor dat weet volgens mij iedereen.
Je hebt mij dan ook nergens ooit op een serieuze manier zien beweren dat alcohol wel een oplossing isdat ik zelf graag een pilske drinkt dat staat daar volledig los van.
![]()
Wel weer zin in een paar dagen zuid-limburgia nu eigenlijk.
Heb een jaar in Hoensbroek gewektquote:
Ben in Heerlen opgepakt voor openbare dronkenschap
dus vertel mij niks over dat stuk NL want ze beter gewoon afgeven aan de Duitsers Win/Win![]()
Ze hadden er nogal een junkenprobleem dus als jij daar in kennelijke staat over straat zwalkte snap ik dat welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb een jaar in Hoensbroek gewekt
Ben in Heerlen opgepakt voor openbare dronkenschap
dus vertel mij niks over dat stuk NL want ze beter gewoon afgeven aan de Duitsers Win/Win
Hij wil zelf graag steunquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
sorry maar dit is geen R&P toch?
ik zal hem nooit gaan adviseren om wel te drinken ofzo en alcohol is nergens een oplossing voor dat weet volgens mij iedereen.
Je hebt mij dan ook nergens ooit op een serieuze manier zien beweren dat alcohol wel een oplossing isdat ik zelf graag een pilske drinkt dat staat daar volledig los van.
Wat verwacht je dan
Dat we hem maar geen negeren ?
Omdat het geen R en P is hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En daarom verdien jij... een koninklijke TRquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wat jullie zelf posten he? wmb prima dus. en zeg ik niks over. dus geen tr van mij. doe ze echt zelden nl![]()
![]()
mocht dezelfde avond nog naar huis dus was al met al een mooie ervaringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden er nogal een junkenprobleem dus als jij daar in kennelijke staat over straat zwalkte snap ik dat welzonder vervolging want ik had tenslotte ook niks verkeerds gedaan alleen gezellig gedronken
![]()
verder gaan in r&p?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil zelf graag steun
Wat verwacht je dan
Dat we hem maar geen negeren ?
Omdat het geen R en P is hier
ff naar dts om af te schakelen kan haast niet want het gaat al een tijd over best zware problematiek hier.
Mooi dat het kan.. maar ook niet altijd even fijn..Smile, it's free therapy.![]()
Het is wel bijzonder dat er met de een zo meegeleefd wordt op allerlei manieren en de ander moet niet zeuren. Het zal deels aan de manier van posten liggen, maar kijk er eens doorheen zou ik willen adviseren. Ik blijf me erover verbazen. En fijn voor degene die er steun uithalen, maar wat mij betreft verdient iedereen hier steun.![]()
Het mag hier nu eenmaal over van alles gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verder gaan in r&p?
ff naar dts om af te schakelen kan haast niet want het gaat al een tijd over best zware problematiek hier.
Mooi dat het kan.. maar ook niet altijd even fijn..
Dus ook daaroverThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo, koffers alweer bijna ingepakt. Tijd om naar buiten te gaan en ergens bier te bestellen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klopt maar kree wordt vaak afgezeken , vandaag nog..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het mag hier nu eenmaal over van alles gaan
Dus ook daarover
beetje dubbel
Klopt mag hier over alles gaan maar sfeer is al een tijd anders hier.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb ooit een boete voor openbare dronkenschap gekregen omdat ik in de berm tegen een boom lag te slapen. En ze brachten me niet eens thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
mocht dezelfde avond nog naar huis dus was al met al een mooie ervaringzonder vervolging want ik had tenslotte ook niks verkeerds gedaan alleen gezellig gedronken
De koffers bijna inpakken is niet echt een skillquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Fogel het volgende:
Zo, koffers alweer bijna ingepakt. Tijd om naar buiten te gaan en ergens bier te bestellen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: