SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was druk aan het F5-en...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan vanavond niet slapen denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Waarom wachten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan vanavond niet slapen denk ik
bij @ToT logeren een optie?![]()
![]()
Ik hoor nog steeds geluiden boven, maar ze blijven wel in bed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergeten
bij @:ToT logeren een optie?![]()
eh ....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds geluiden boven, maar ze blijven wel in bed.
oke![]()
![]()
![]()
ik ben fan van wat vroeger wel op tv kon en nu niet
naja stukje lullos. blijft grappig
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben niet moequote:Met die kinderen die elke 5 minuten naar de wc gaan??quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
als je er nu al zo over nadenkt kun je dat wel vergeten
bij @:ToT logeren een optie?:')![]()
Had je kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, nog 1 minuut en ik had geopend.![]()
![]()
Santéquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!quote:![]()
![]()
heb ik hier nog wat gemistgraag een samenvatting dan want ik ga die zooi echt niet teruglezen
koekoek![]()
sjeez het zal eens meezitten hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!![]()
![]()
![]()
kree heeft zich een keer in weten te houden!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
heb ik hier nog wat gemistgraag een samenvatting dan want ik ga die zooi echt niet teruglezen
koekoek![]()
![]()
same oldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
koekoek![]()
Is @kree al op dreef danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!het is nog vroeg
![]()
Niets aan het handje, plopperdeplopperdeplopquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
koekoek![]()
![]()
Ja hij wilde iets over gezinnetjes zeggen, maar ging eerst ff een minuut lang kakkend zitten mediteren of dat wel zo'n goed idee was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is @:kree al op dreef danhet is nog vroeg
![]()
Proost shiiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Niets aan het handje, plopperdeplopperdeplop![]()
![]()
Och, het moet toch op allemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de voorraad van onze mini-meet (deze keer hopelijk wel goed gespeld) eerst op maken, maar heb nu per ongeluk een tripel gepakt!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, het moet toch op allemaal.![]()
![]()
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, het moet toch op allemaal.![]()
![]()
dan had je beter op het etiket moeten kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!probeer he. en omdat ik ook wel weet niemand gaat alles teruglezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heeft zich een keer in weten te houden!
Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal het nog 1 keer uitleggen:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja maar met de koters in huis wil ik het wel ff rustig aan doen.
Niet zo over tobben, gewoon die koters een paar borrels jenever geven dan slapen ze goed.![]()
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dan had je beter op het etiket moeten kijken![]()
![]()
wat @Harrie zegt #49quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!![]()
Ok je minuutlange kakmeditatie heeft nog geen uitsluitsel gegeven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
probeer he. en omdat ik ook wel weet niemand gaat alles teruglezen
Je zei dat je er vrede mee had dat anderen andere meningen hadden!![]()
![]()
Nee, da's zonde, als het maar blijft staan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen:
Niet zo over tobben, gewoon die koters een paar borrels jenever geven dan slapen ze goed.![]()
![]()
![]()
![]()
ruim je wel de lege flessen op voordat je logeetje opgehaald wordt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
True, het was nogal donker in de keuken en de sixpacks stonden vrij dicht bij elkaar!![]()
![]()
Een beller is sneller danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, da's zonde, als het maar blijft staan.
Voor service en garantie ben ik met vakantie
voor sex of bier.....![]()
nog steeds zo? kom maar met andere dingen dan? ik wijs niemand terecht om wat ze denken of vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok je minuutlange kakmeditatie heeft nog geen uitsluitsel gegeven?
Je zei dat je er vrede mee had dat anderen andere meningen hadden!Do what you love, love what you do!![]()
BolktijdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik had hetzelfde, alleen wat minder jjjjquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bolk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog steeds zo? kom maar met andere dingen dan? ik wijs niemand terecht om wat ze denken of vindenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oew, zet ik ff in m'n agenda op mijn mobieltje!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
ruim je wel de lege flessen op voordat je logeetje opgehaald wordt?![]()
![]()
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijnDo what you love, love what you do!![]()
Gaat het?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja bijna, ik ben net weer wakker dus het gaat een lange nacht worden♡♡♡♡![]()
Neger, wat?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijn![]()
zeker welquote:heb alleen totaal geen energie dus ff slapen tussendoor want ik heb vandaag toch wel 4 uur gewerkt dus dan moet ik wel ff een uurtje (of 3) gaan liggen als ik thuis kom
![]()
Ja die is helemaal moegebolkt. De man heeft over de 12000 posts deze maand zeg. Ongekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is op de bank in slaap gevallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
naja weet niet wat dit over gaat zal wel weer eens wat verkeerd gezegd hebben. quote?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bloody hell...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die is helemaal moegebolkt. De man heeft over de 12000 posts deze maand zeg. Ongekend.![]()
Als het maar koud is.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Say what ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alle relschoppers?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:16 schreef kree het volgende:
of het wat uit maakt hoelaat je hier post, had de leukste echt midden in de nacht eigenlijk. over muziek etc. als alle rel schoppers weg zijn![]()
![]()
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja weet niet wat dit over gaat zal wel weer eens wat verkeerd gezicht hebben. quote?![]()
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.![]()
![]()
oh noes, don't mention the Orange Manquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch wel![]()
En Musk z'n Hitlergroet!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Trump dat weet je inmiddels toch wel![]()
![]()
dat zeg ik niet. maar er zitten een aantal bij. meerendeel hier is ok dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
GAAN!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou je denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat veel rellen JUIST 's nachts gebeuren en dat het niet ligt aan degenen die al wat eerder naar bed gaan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
oh noes, don't mention the Orange Man![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: