Oh?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar was jij fel op tegen.
Is dat veranderd?
En dan kun je qua sport en andere activiteiten ook aparte trans-divisies maken, toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure. Kritiek leveren mag altijd, en er zullen ongetwijfeld excessen zijn.
Maar transgenders en non-binairen bestaan nou eenmaal. Als die mensen gelukkig worden van een X in hun paspoort, dan have at it.
Dat laat ik over aan de sportwereld. Ik weet er te weinig van om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan kun je qua sport en andere activiteiten ook aparte trans-divisies maken, toch?
Oh in de VS hebben heel wat vrouwelijke atleten zich er over uitgesproken, en terecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan de sportwereld. Ik weet er te weinig van om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Het gaat mij puur om een stukje erkenning, die onder meer wordt gevonden in de vorm van een X in het paspoort. Fijn als die mensen daar gelukkig van worden.
Wat voor voorkeursbehandeling voor mensen die zich X noemen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh in de VS hebben heel wat vrouwelijke atleten zich er over uitgesproken, en terecht.
Uiteraard waren dat allemaal enge neonazistische monsters.
Dat is het ook: erkenning. Fijn. Mogen anderen ook erkenning verlangen? Waarom die voorkeursbehandeling voor iedereen die zich X noemt?
Zie Lia Thomas.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor voorkeursbehandeling voor mensen die zich X noemen?
Dat is dus niet meer zo.quote:
En daar hebben we Wantie die een vraag altijd met een tegenvraag beantwoordt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor voorkeursbehandeling voor mensen die zich X noemen?
Is zij een X?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie Lia Thomas.
Blijft achterlijk dat die figuur uberhaupt mee heeft mogen doen met een competitie voor vrouwen.
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En daar hebben we Wantie die een vraag altijd met een tegenvraag beantwoordt.
Verder komt ie niet.
Kom eens met quotes wantie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer zo.
Maar genderneutrale toiletten: die gaan natuurlijk verdwijnen.
Lia heeft geen flikker te zoeken in zwemwedstrijden voor vrouwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is zij een X?
Anyway, die blijkt te voldoen aan het reglement.
Dan moet daar iets mee gebeuren.
Tja, ze voldoet aan het reglement.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lia heeft geen flikker te zoeken in zwemwedstrijden voor vrouwen.
Richt je eigen Trans-Competitie op en kap met janken.
Ze heeft niks te zoeken in een vrouwencompetitie. Punt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ze voldoet aan het reglement.
Dat zal moeten veranderen.
Volgens mij zijn we het daar beide over eens.
Op dit moment wel, want ze voldoet aan het reglement.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze heeft niks te zoeken in een vrouwencompetitie. Punt.
De maga variant van de Putin-Medvedev tandem.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap wat die kerel wil, het slaat alleen nergens op. Het is gewoon weer een kwestie van Trump in z'n reet kruipen.
Ik noem helemaal niemand nazistisch. Snap dat je op zoek bent naar iemand om je tegen af te kunnen zetten, maar ga lekker iemand anders lastigvallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh in de VS hebben heel wat vrouwelijke atleten zich er over uitgesproken, en terecht.
Uiteraard waren dat allemaal enge neonazistische monsters.
Dat is het ook: erkenning. Fijn. Mogen anderen ook erkenning verlangen? Waarom die voorkeursbehandeling voor iedereen die zich X noemt?
Ik zeg niet dat jij dat doet, ik zeg dat men in de VS jan en alleman daarvoor heeft uitgemaakt wanneer er kritiek was op transbeleid.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik noem helemaal niemand nazistisch. Snap dat je op zoek bent naar iemand om je tegen af te kunnen zetten, maar ga lekker iemand anders lastigvallen.
States' Rights is altijd een schaamlapje geweest voor de belangenbehartiging van een paar invloedrijke lieden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef Monolith het volgende:
Kent u die mop van dat laten we aan de staten over? Leuk was die he?
https://www.politico.com/(...)on-policies-00200212
Thuisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar gaan die dan naar het toilet?
Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef Monolith het volgende:
In het artikel:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef Monolith het volgende:
Kent u die mop van dat laten we aan de staten over? Leuk was die he?
https://www.politico.com/(...)on-policies-00200212
[..]
je hebt alleen de headline gelezen
quote:President Donald Trump’s campaign-trail promise to leave abortion regulation to the states lasted just a few days into his presidency.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |