SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaa.. droomde dat ze te klein was maar wel naar huis mocht maar we hadden niks bij dus zij huilen.. ik mijn trui uit gedaan, haar ingewikkeld.. en ze was stil. Samen liepen we naar de auto om naar huis te gaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik begin langzaam in te burgeren hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende: [..] Hee Sint
Hoe is het daar? Al een beetje je plek kunnen vinden?
:')![]()
Kijk aan, fijn!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begin langzaam in te burgeren hier.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja het gaat moeizaam maar ik doe mijn best om mee te draaien met het programma.quote:nou enthousiast is en groot woord. Natuurlijk wil ik aan mijzelf werken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik merk dat je wel steeds een beetje enthousiaster wordt. Als in; het is nu kut maar ik wil er wel aan werken.
Heel goed om te lezen.:')![]()
Heb je al schoenen gevuld?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begin langzaam in te burgeren hier.
#durftevragen![]()
Snap ik, maar inzet tonen scheelt al de helft!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het gaat moeizaam maar ik doe mijn best om mee te draaien met het programma.
[..]
nou enthousiast is en groot woord. Natuurlijk wil ik aan mijzelf werken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt. Alweer bijna Sinterklaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al schoenen gevuld?
#durftevragen![]()
![]()
Maar dan kan iedereen zijn of haar eigen tt invullenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Met kruidnoten, taaitaai en speculaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al schoenen gevuld?
#durftevragenJa dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar inzet tonen scheelt al de helft!:')![]()
nog lang nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zou kopen danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan die ook de rest van je huis schoonmaken?![]()
En paters tappenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Lief dat je vraagt.quote:
We hobbelen gewoon door, rustig aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Een bikkel ben je ook hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
We hobbelen gewoon door, rustig aan doen.![]()
![]()
Ja je moet het er mee doen he, tis niet anders.quote:
Leuk is het niet maar wat doe je der aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is ook zo. Je doet er niks aan, maar het is wel erg vervelend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het er mee doen he, tis niet anders.
Leuk is het niet maar wat doe je der aan.![]()
Meer dan vervelend en heel vermoeiend, iedere inspanning vergt veel energiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Je doet er niks aan, maar het is wel erg vervelend.
Maar bij de pakken neergaan zitten zit niet in mijn aardjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo kennen we onze Dotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dan vervelend en heel vermoeiend, iedere inspanning vergt veel energie
Maar bij de pakken neergaan zitten zit niet in mijn aardje![]()
Altijd positief![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo kennen we onze Dot![]()
Altijd positief![]()
Hoe is het met jou, heb je nog niet de Bolkmoeheid te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelf doe ik nu administratief werk (mogen omscholen) ondanks een dijk van een universitaire opleiding...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik werd blij van de journalistiek. Dat was echt mijn passie en nog steeds. Maar dat is veel te zwaar voor mij nu. Ook als community manager werd ik gelukkig van het werk. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, afwisselend, spannend. Dus vandaar dat hbo niveau. Maar het heeft ook deels met eigenwaarde tr maken. Het gevoel dat ik iets waard ben voor de wereld. Als journalist informeer je mensen en controleer je de macht (bv de regionale politiek). Dat vind ik bijdragen. Bij de kringloop krijg ik die kick er niet van.
Ook mijn ouders (met name vader) vinden het eigenlijk vreemd dat ik geen 'goede baan zoals je broer(tje)' heb.
Ik heb vrede met mij zelf leren hebben en krijgen. Weer zelfvertrouwen, en geloof in mijzelf, nadat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex had opgelopen (vroeger ook nog gepest ook nog, en later ook nog wel eens).Mijn 'diagnoses' (ja gewoon vastgesteld met trajecten binnen de ggz) boden mij een handvat. Soms wat medicatie gekregen, dat ondersteunde een beetje.quote:[..]
Fijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.
Maar vooral ook begrip voor mij zelf, en leren en accepteren dat perfectionisme niet HOEFT.
Ik zit nu op een niet-reguliere werkplek, ik hoef me niet meer te houden aan deadlines (nu ja, niet zo strikt meer en zonder al te veel druk).
Ik draag bij aan de maatschappij, want ik help mijn werkgever met administratieve dingen die hij anders had moeten oppakken, nu kan hij zijn aandacht meer op de werkvloer richten.
Ik werk in de horeca, lunchcafé met vergaderzalen.
Ik zorg dat de werknemersuren juist geregistreerd worden en men dus de juiste vrijwilligersvergoeding krijgt (en reiskosten e.d.) En soms doe ik ook wat met het reserveren voor de gasten.
En wat 1 bepaalde partij aan zaalhuur heeft gedaan in de afgelopen maand.
Dus ja, ik voel mij zeker nuttig op dit moment, dus ik snap jouw redenering ook wel.
.
.
Maar... niemand hoeft jou het gevoel te geven dat je niets waard bent. Dat je niet goed genoeg bent.
Jij doet wat jij kan. Jij doet jouw best.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier gaat ie goed hoor. Mwah, bolken zit in m'n aard hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou, heb je nog niet de Bolkmoeheid te pakken![]()
![]()
A mooi zo, dan nog even een paar maandjes volhoudenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier gaat ie goed hoor. Mwah, bolken zit in m'n aard he
Hey Kree, dat wordt weer nachtbrakenquote:
quote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmms wie weetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, dat wordt weer nachtbraken
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, dan nog even een paar maandjes volhouden![]()
![]()
even nog wat toevoegenDankzij mijn diagnoses kreeg ik meer mogelijkheden tot hulp, die betaald wordt vanuit 'overheid'.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf doe ik nu administratief werk (mogen omscholen) ondanks een dijk van een universitaire opleiding...
Ook mijn ouders (met name vader) vinden het eigenlijk vreemd dat ik geen 'goede baan zoals je broer(tje)' heb.
Ik heb vrede met mij zelf leren hebben en krijgen. Weer zelfvertrouwen, en geloof in mijzelf, nadat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex had opgelopen (vroeger ook nog gepest ook nog, en later ook nog wel eens).
[..]
Mijn 'diagnoses' (ja gewoon vastgesteld met trajecten binnen de ggz) boden mij een handvat. Soms wat medicatie gekregen, dat ondersteunde een beetje.
Maar vooral ook begrip voor mij zelf, en leren en accepteren dat perfectionisme niet HOEFT.
Begeleiding, mogelijkheden tot (zelfhulp)cursussen, soort van beschutte werkplek (maar dus niet 'de sociale werkplaats' maar hoger op de participatieladder), enz.
Het bood potjes met geld, zal ik maar zeggen.
Met een uitkering kan ik niet echt de dure particuliere hulp betalen.
Maar ik ben dankbaar voor wat ik mocht doen, zoals 3x een reïntegratietraject (en pas het laatste traject mét nazorg) en een omscholing in 2 opleidingen wat een 3e certificaat er meteen bij gaf.
Nee en ook niet afsluiten dus moet ik altijd blijven op vrijdag tot iedereen weg isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Sally het volgende:
even nog wat toevoegen
[..]
Dankzij mijn diagnoses kreeg ik meer mogelijkheden tot hulp, die betaald wordt vanuit 'overheid'.
Begeleiding, mogelijkheden tot (zelfhulp)cursussen, soort van beschutte werkplek (maar dus niet 'de sociale werkplaats' maar hoger op de participatieladder), enz.
Het bood potjes met geld, zal ik maar zeggen.
Met een uitkering kan ik niet echt de dure particuliere hulp betalen.
Maar ik ben dankbaar voor wat ik mocht doen, zoals 3x een reïntegratietraject (en pas het laatste traject mét nazorg) en een omscholing in 2 opleidingen wat een 3e certificaat er meteen bij gaf.
Het heeft mij wel geholpen opzich, het is jammer dat veel mensen die weg niet vinden, die wellicht wel de hulp nodig hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Sneeuw @devzeroquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Slimme schemer?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Het is aardig donker hier, meer dan schemerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar het gaat de goede kant op!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is aardig donker hier, meer dan schemer![]()
![]()
ik merk wel dat het wat langer licht aan het worden isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is aardig donker hier, meer dan schemer
heerlijk. Nu op naar de lente en weg met de winter herfstDo what you love, love what you do!![]()
zonnetje is wel onderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat wel, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik merk wel dat het wat langer licht aan het worden is
heerlijk. Nu op naar de lente en weg met de winter herfst
Ja 4 seizoenen lijkt het niet meer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb niet eens een hekel aan winter en kou, maar dan wel winter en kou met een blauwe lucht en een zonnetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat is wel fijn.
Ja 4 seizoenen lijkt het niet meer op
Dit jaar was wel de meest ultieme bagger ooit, vanaf september eigenlijk al. echt het meest ellendige weer wat je kunt hebben.
Veel wind, regen en dan een graad of 6.
Doe mij maar -5 met zon dan
Maarja of we dat ooit nog mee gaan maken
Ja nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is aardig donker hier, meer dan schemer
Maar t schiet aardig op zo![]()
![]()
jullie wonen bijna allemaal meer in het oosten. hier is het nog iig schemerig. maar nog soort van lichtquote:
ff later bij mij dan natuurlijk
Ik niet hoor. West-Brabant.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
jullie wonen bijna allemaal meer in het oosten. hier is het nog iig schemerig. maar nog soort van licht
ff later bij mij dan natuurlijk![]()
nou ok dat is nog redelijk naar het westen dan. Maar ok schat in half uurtje en is het hier pikdonker als ik naar de lucht kijk. Nu nog niet trouwens.quote:
kan nog net de grijzewolken zien
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
zit je weer op bier te wachtenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:47 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nog licht.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
ff voor de grap, want hier als ik naar de lucht kijk nog niet. Hoeveel km van de westkust af woon je hemelsbreed?quote:
ben benieuwd hoe groot dat verschil is dan.Do what you love, love what you do!![]()
Hier ook bijnaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok dat is nog redelijk naar het westen dan. Maar ok schat in half uurtje en is het hier pikdonker als ik naar de lucht kijk. Nu nog niet trouwens.
kan nog net de grijzewolken zien
![]()
![]()
quote:zojuist besteld
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij denkt aan Brabantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:47 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nog licht.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Doe ik wel vaker. Brabolandquote:
lekker manquote:![]()
maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @Paul dit is hem voor vandaag jonguh![]()
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Hoogste tijd![]()
![]()
![]()
Proost![]()
gaat wel hard nu nog 5 min denk. haha toch scheelt het wat dan wel die 200 kmDo what you love, love what you do!![]()
Proost!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker man![]()
maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @:Paul dit is hem voor vandaag jonguh![]()
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Hoogste tijd![]()
![]()
![]()
Proost
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Lekker gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat eten we vandaag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BroccoliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vanavond bami
en ik had een bladerdeeg pasteitje met ragoutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gezond eindigenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hmmmms ik heb een stempelkaart vol van thuisbezorgd. 13 euro kortingquote:
maar heb nog niet besloten wat.Do what you love, love what you do!![]()
Ja wie niet, maar we moeten het er mee doen Kree we veranderen er helaas niets aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niet eens een hekel aan winter en kou, maar dan wel winter en kou met een blauwe lucht en een zonnetje.
Dit jaar was wel de meest ultieme bagger ooit, vanaf september eigenlijk al. echt het meest ellendige weer wat je kunt hebben.
Veel wind, regen en dan een graad of 6.
Doe mij maar -5 met zon dan
Maarja of we dat ooit nog mee gaan maken
En als we de zon moeten zien een weekje weg boeken richting de zon
Ja dat is wel fijn, lekker lang licht in de avond en dat het licht is als je opstaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als @Lovely en @JustinKquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wie niet, maar we moeten het er mee doen Kree we veranderen er helaas niets aan.
En als we de zon moeten zien een weekje weg boeken richting de zon![]()
![]()
![]()
De avond is nog jong.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms ik heb een stempelkaart vol van thuisbezorgd. 13 euro korting
maar heb nog niet besloten wat.![]()
![]()
Nog op vakantie? Hoelang blijf je nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:47 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nog licht.
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze week vrije keusquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Vissoep.
Sorry, weer het memo gemist.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
4x een kwart bij benadering..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de grap, want hier als ik naar de lucht kijk nog niet. Hoeveel km van de westkust af woon je hemelsbreed?
ben benieuwd hoe groot dat verschil is dan.Smile, it's free therapy.![]()
waar maar geen zin om alleen te gaan, nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wie niet, maar we moeten het er mee doen Kree we veranderen er helaas niets aan.
En als we de zon moeten zien een weekje weg boeken richting de zonDo what you love, love what you do!![]()
daarom vond dat van hun goed te eten trouwens, die Turkse pizza waren wel ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb zelf kip met chorizo en rijst met roerbakgroenteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb het net opquote:
Spruitjes koken, kipfilet in blokjes gesneden en gebakken, zoetepaprika, bosuitje, gewone ui, er door elkaar meebakken, de gekooktje spruiten er doorroeren en dan apart krieltjes er bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klinkt goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op
Spruitjes koken, kipfilet in blokjes gesneden en gebakken, zoetepaprika, bosuitje, gewone ui, er door elkaar meebakken, de gekooktje spruiten er doorroeren en dan apart krieltjes er bijDo what you love, love what you do!![]()
O die gaan samen een weekje weg?quote:
Van Justin geloof ik wel dat hij dat zou doen van Lovely ben ik niet overtuigd
@Homijn @DerRabbitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KonijnAardappeltjes en spruitjes
![]()
Jammer van die spruitjes![]()
![]()
spruitjes vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op
Spruitjes koken, kipfilet in blokjes gesneden en gebakken, zoetepaprika, bosuitje, gewone ui, er door elkaar meebakken, de gekooktje spruiten er doorroeren en dan apart krieltjes er bij
Smile, it's free therapy.![]()
Ja het is kiezen of delenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar geen zin om alleen te gaan, nog steeds trouwens.
Of hier blijven en niet klagen Of er lekker alleen op uit gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
konijn really?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat hoor je dan weer niet vaak?Do what you love, love what you do!![]()
OHHH klikspaan!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
@:Homijn @:DerRabbit![]()
Jammer van die spruitjes![]()
![]()
Minstens een weekje. Ik las zelfs Curacaoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die gaan samen een weekje weg?
Van Justin geloof ik wel dat hij dat zou doen van Lovely ben ik niet overtuigd![]()
![]()
waar, maarja hou wel beetje van klagen hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is kiezen of delen
Of hier blijven en niet klagen Of er lekker alleen op uit gaanDo what you love, love what you do!![]()
uh ja waarom niet? dat is super lekker!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
konijn really?
Dat hoor je dan weer niet vaak?
Das toevallig, ik ook!quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is héérlijkquote:
Al vind ik spruiten met een gekookte aardappel en een stukkie vlees ook heel erg lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb geen idee, heb het denk nog nooit op?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja waarom niet? dat is super lekker!!!!Do what you love, love what you do!![]()
Ja, lekker tochquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op
Spruitjes koken, kipfilet in blokjes gesneden en gebakken, zoetepaprika, bosuitje, gewone ui, er door elkaar meebakken, de gekooktje spruiten er doorroeren en dan apart krieltjes er bij
Ik ken een paar mensen die het met de kerst hebben gegeten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
konijn really?
Dat hoor je dan weer niet vaak?![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
we zien @DerRabbit dus niet meer hier
Ja ja en gij geleuft daquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Minstens een weekje. Ik las zelfs Curacao
Ik zie Lovely dat niet doen eerlijk gezegd.
Maar als het wel zo is wens ik ze een fijne week samen
ik niet echt? mss is het hier minder een ding ook in het westen. En kom ik natuurlijk alleen in de supermarkt enzo. Maar me nooit opgevallen pakje konijn iigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die het met de kerst hebben gegeten.
? weet ik toch niet wat jij zoal eetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb het denk nog nooit op?
O nou dan klaag maar raak zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maarja hou wel beetje van klagen he
in principe alles natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
? weet ik toch niet wat jij zoal eet
Bij de slager te koop. Jumbo had het ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik niet echt? mss is het hier minder een ding ook in het westen. En kom ik natuurlijk alleen in de supermarkt enzo. Maar me nooit opgevallen pakje konijn iig![]()
Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand er 2 keer de helft over deedquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
had ze ook voor kerst gekocht .. maar toen wat anders gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die het met de kerst hebben gegeten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmmmwe zien @:DerRabbit dus niet meer hier
![]()
![]()
Lekker mals stukje
Niks mis met een konijntje buiten kerst omDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eten jullie wel eens speenvarken trouwens?
Keek aflevering keuringsdienst van waarde daarover namelijk. Ok inmiddels weet ik het dat het gehandicapte baby varkentjes zijn. Niet geschikt zeg maar om langer op te fokken.
Die wist ik nog niet
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Fijn om te lezen dat je op je plek zit. 'Niveau' hoeft ook niet uit te maken. Ik heb ook minder pretentieus werk gedaan wat beter betaalde. Productbeschrijvingen maken. Niet bepaald sexy. Maar voelde me wel nuttig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf doe ik nu administratief werk (mogen omscholen) ondanks een dijk van een universitaire opleiding...
Ik heb vrede met mij zelf leren hebben en krijgen. Weer zelfvertrouwen, en geloof in mijzelf, nadat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex had opgelopen (vroeger ook nog gepest ook nog, en later ook nog wel eens).
[..]
Mijn 'diagnoses' (ja gewoon vastgesteld met trajecten binnen de ggz) boden mij een handvat. Soms wat medicatie gekregen, dat ondersteunde een beetje.
Ik zit nu op een niet-reguliere werkplek, ik hoef me niet meer te houden aan deadlines (nu ja, niet zo strikt meer en zonder al te veel druk).
Ik draag bij aan de maatschappij, want ik help mijn werkgever met administratieve dingen die hij anders had moeten oppakken, nu kan hij zijn aandacht meer op de werkvloer richten.
Ik werk in de horeca, lunchcafé met vergaderzalen.
Ik zorg dat de werknemersuren juist geregistreerd worden en men dus de juiste vrijwilligersvergoeding krijgt (en reiskosten e.d.) En soms doe ik ook wat met het reserveren voor de gasten.
En wat 1 bepaalde partij aan zaalhuur heeft gedaan in de afgelopen maand.
Dus ja, ik voel mij zeker nuttig op dit moment, dus ik snap jouw redenering ook wel.
.
.
Maar... niemand hoeft jou het gevoel te geven dat je niets waard bent. Dat je niet goed genoeg bent.
Jij doet wat jij kan. Jij doet jouw best.
Ik baal er gewoon van dat complexer werk nu niet lukt. Heb met pijn en moeite wat opgebouwd qua werk maar dat stortte als een kaartenhuis in elkaar vanwege mijn gesteldheid. Het gaat gewoon niet. Kut.:')![]()
En helemaal inprikken met naalden enzo, het meest minst malse vlees, mals gemaakt door de industrie, goed dat wist ik weer wel danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nachtje in azijn laten staan daardoor nog malser vlees
hebben we het nog over een konijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
En helemaal inprikken met naalden enzo, het meest minst malse vlees, mals gemaakt door de industrie, goed dat wist ik weer wel dan
Duif lijkt qua structuur wel wat op kip vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
En het smaakt allemaal anders natuurlijk..Smile, it's free therapy.![]()
Ik zelfs slang, struisvogel en kangarooquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
jazeker, ik denk trouwens dat je dat bij een slager kunt krijgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebben we het nog over een konijn?
Niet dat ik daar in echt 10 jaar geweest ben als het niet meer is?
Ja de supermarkt slager mss, maarja dat is geen slager natuurlijk.
ben eigenlijk wel benieuwd want heb het nooit gegeten.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dan zou ik dat nog wel etenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Duif lijkt qua structuur wel wat op kip vind ik.: P
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zelfs slang, struisvogel en kangaroo
Struisvogel en kangaroe zou ik wel durven.![]()
kleine rotbotjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Duif lijkt qua structuur wel wat op kip vind ik.
Of was dat patrijs?
Of beide?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Duif lijkt qua structuur wel wat op kip vind ik.
Kikkerbillen ook qua smaak.![]()
![]()
En uitkijken voor de hagel. (Mijn opa had een jachtvergunning)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
kleine rotbotjes
Of was dat patrijs?
Of beide?![]()
Ik durf alles wel zolang het veilig is, of ik het lekker vind is een andere vraagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Struisvogel en kangaroe zou ik wel durven.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slang is niet eens zo gek hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Struisvogel en kangaroe zou ik wel durven.
Ik heb best aardig wat aparte dieren gegeten, een dar, sprinkhanen, meelwormen, patrijs, kameelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kangaroo twijfel ik over , slang struisvogel , krokodilquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zelfs slang, struisvogel en kangaroo
allemaal
slager of supermarkt daar liggen rond kerst altijd wel nijntjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker, ik denk trouwens dat je dat bij een slager kunt krijgen?
Niet dat ik daar in echt 10 jaar geweest ben als het niet meer is?
Ja de supermarkt slager mss, maarja dat is geen slager natuurlijk.
ben eigenlijk wel benieuwd want heb het nooit gegeten.Smile, it's free therapy.![]()
o ja kikkerbillen ook gehad, net mini mensenbenenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hond?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik durf alles wel zolang het veilig is, of ik het lekker vind is een andere vraag
ook nog YouTube die daar wat over had, Nederlander trouwens. maar te mietig om het dan weer te proberen. dat was wel jammer
Ik zou eten als ik daar was.Do what you love, love what you do!![]()
@ToT heeft nog veel meer exotische dingen gegeten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zelfs slang, struisvogel en kangaroo![]()
![]()
duif werd in Marokko geserveerd als kipquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
kleine rotbotjes
Of was dat patrijs?
Of beide?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft nog veel meer exotische dingen gegeten.![]()
![]()
![]()
mss ook nooit echt op gelet, maar oke zijn wel paar flappies daar dan ook in het schap.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
slager of supermarkt daar liggen rond kerst altijd wel nijntjesDo what you love, love what you do!![]()
Ja geen probleemquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
hond?
ook nog YouTube die daar wat over had, Nederlander trouwens. maar te mietig om het dan weer te proberen. dat was wel jammer
Ik zou eten als ik daar was.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zou het ook eten, tis allemaal was er gelijk drama over in de comments, maar uiteindelijk zie ik het maar als een dier niet anders als een koe/gijt/schaap/kip of weet ik veel wat.quote:
Echt hypocriet vind ik het dan wel hoe die reacties zijn eropDo what you love, love what you do!![]()
Mijn lijstje is nog veel langerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft nog veel meer exotische dingen gegeten.
Bekijk deze YouTube-video
zie ook disclaimer, naja dat zegt al genoeg dan
"Disclaimer: I did NOT eat, touch, buy or support the dog meat industry in any way. This video is for documentary and educational purposes."
over het algemeen zijn die vlogs wel leuk van hem trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Laat je hoofdje niet hangenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je op je plek zit. 'Niveau' hoeft ook niet uit te maken. Ik heb ook minder pretentieus werk gedaan wat beter betaalde. Productbeschrijvingen maken. Niet bepaald sexy. Maar voelde me wel nuttig.
Ik baal er gewoon van dat complexer werk nu niet lukt. Heb met pijn en moeite wat opgebouwd qua werk maar dat stortte als een kaartenhuis in elkaar vanwege mijn gesteldheid. Het gaat gewoon niet. Kut.
1 ding tegelijk.
Morgen lekker een dag/nacht weg!
Waarom wel varken, koe en kip en niet een hond?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:22 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
over het algemeen zijn die vlogs wel leuk van hem trouwens.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat was andere uitzending... ook gezien diequote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebben we het nog over een konijn?
De professional vond het idd malser.
Maar 0 smaak meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moet je wel echt complexer werk willen doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je op je plek zit. 'Niveau' hoeft ook niet uit te maken. Ik heb ook minder pretentieus werk gedaan wat beter betaalde. Productbeschrijvingen maken. Niet bepaald sexy. Maar voelde me wel nuttig.
Ik baal er gewoon van dat complexer werk nu niet lukt. Heb met pijn en moeite wat opgebouwd qua werk maar dat stortte als een kaartenhuis in elkaar vanwege mijn gesteldheid. Het gaat gewoon niet. Kut.
In deze maatschappij moet je presteren presteren presteren om er bij te kunnen horen, maar waarom?
Waarom moeten mensen maar de hele tijd op hun tenen moeten lopen? Het uiterste van hun kunnen blijven doen?
Mensen zouden ook tevreden moeten zijn met het hier en nu.![]()
![]()
nou precies mijn gedachten, maar als je zo comments leest en weet ik niet wat eruit gehaald is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom wel varken, koe en kip en niet een hond?
Dan is daar weerstand over bij sommige mensen.
Ik vind het net als jij ook een heel hypocriet gedachten, maargoed dat is van mensen die dan te kortzichtig zijn enzo.
Als je dan achter je principes staat dan moet je ook wel echt vegan zijn enzo. Maargoed wss merendeel eet hamburger bij Mac of burger king. of kip bij Kentucky
LOL dat zijn de ergste he, en dan hier wat over zeggen hoe erg het niet is![]()
eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je wel echt complexer werk willen doen?
In deze maatschappij moet je presteren presteren presteren om er bij te kunnen horen, maar waarom?
Waarom moeten mensen maar de hele tijd op hun tenen moeten lopen? Het uiterste van hun kunnen blijven doen?
Mensen zouden ook tevreden moeten zijn met het hier en nu.
ook altijd van die beoordelingsgespreken, waar zie jij jezelf over x jaar in dit bedrijf
hier in gesprek met 1 van je opvolgers?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waarom hij trouwens de disclaimer erbij gezet heeft snap ik ook wel. Want denk niet eens zijn idee.
maar YouTube is nogal gevoelig voor dit soort dingen en voor je het weet wordt je video ge-demonitized etc.
zeg maar youbube is heerser over YouTube. daarom wordt die content ook steeds kutter.Do what you love, love what you do!![]()
Zo zijn er demonstraties tegen de dolfijnenslacht van de faroer eilanden, maar ze gaan vrij respectvol om met de slacht, er worden niet meer dieren doodgemaakt dan nodig en het is puur voor hun overleven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou precies mijn gedachten, maar als je zo comments leest en weet ik niet wat eruit gehaald is.
Dan is daar weerstand over bij sommige mensen.
Ik vind het net als jij ook een heel hypocriet gedachten, maargoed dat is van mensen die dan te kortzichtig zijn enzo.
Als je dan achter je principes staat dan moet je ook wel echt vegan zijn enzo. Maargoed wss merendeel eet hamburger bij Mac of burger king. of kip bij Kentucky
LOL dat zijn de ergste he, en dan hier wat over zeggen hoe erg het niet is![]()
Vanwege alle demonstraties eten ze tegenwoordig wel meer schaap daar.
Ik zou er wel naartoe willen voor een dolfijnenburger hoor
o ja ik had laatst Zebra gehad.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Slang kan erg taai zijn, maar ik heb inmiddels begrepen dat dat niet altijd hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Struisvogel en kangaroe zou ik wel durven.![]()
was het wat?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel lekker, maar ik moest wel even wegslikken omdat ik Zebras zulke gave dieren vind.quote:
Paard vind ik ook wel een beetje moeilijk, maar die heb ik tenslotte ook wel eens gegeten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik weet wat je bedoelt en volgens mij zijn het geen dolfijnenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo zijn er demonstraties tegen de dolfijnenslacht van de faroer eilanden, maar ze gaan vrij respectvol om met de slacht, er worden niet meer dieren doodgemaakt dan nodig en het is puur voor hun overleven.
Vanwege alle demonstraties eten ze tegenwoordig wel meer schaap daar.
Ik zou er wel naartoe willen voor een dolfijnenburger hoor
Maar ok dat doet het goed in de media he want hoop bloed in beeld enzo.
En als je nou oprecht een vegetariër bent enzo dan zeg ik nog ok dat je er kritiek over hebt.
maar iedereen die wel gewoon vlees eet en dan daar over gaat lopen zeiken is natuurlijk zo hypocriet als de pest.
zeg maar kijkende naar een aflevering waar bv vis gevangen wordt enzo, daar komt ook bloed uit enzo.
maar dat is niet zo in beeld.
net als elk ander dier trouwen wat geslacht wordt voor consumptie. tja dan moet je niet zeiken ook lijkt mij iig.Do what you love, love what you do!![]()
Was heerijk mals, maar misschien ligt het ook aan het soort slang en hoe het is klaargemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Slang kan erg taai zijn, maar ik heb inmiddels begrepen dat dat niet altijd hoeft te zijn.
Dit was een python of koningspythonDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik zie een culinair reisje aankomen drakin?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Was heerijk mals, maar misschien ligt het ook aan het soort slang en hoe het is klaargemaakt.
Dit was een python of koningspython
100 keer liever een vrij dolfijntje of bruinvis(deze soort is het dacht ik daar) dan een bio industoe varken of koequote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt en volgens mij zijn het geen dolfijnen
Maar ok dat doet het goed in de media he want hoop bloed in beeld enzo.
En als je nou oprecht een vegetariër bent enzo dan zeg ik nog ok dat je er kritiek over hebt.
maar iedereen die wel gewoon vlees eet en dan daar over gaat lopen zeiken is natuurlijk zo hypocriet als de pest.
zeg maar kijkende naar een aflevering waar bv vis gevangen wordt enzo, daar komt ook bloed uit enzo.
maar dat is niet zo in beeld.
net als elk ander dier trouwen wat geslacht wordt voor consumptie. tja dan moet je niet zeiken ook lijkt mij iig.
Gelukkig kan ik af en toe vlees van verantwoordelijke dieren krijgen
Oh nee, crisis. Bier net op en we zitten al in een busje met privechauffeur en een gids en hij dreigt met een wijnproeverij…
#zwaarlevenI'm surrounded by morons!
Ik heb gewoon een slager om de hoek die dit exotische vlees in de schappen heeft liggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie een culinair reisje aankomen drakin?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh nee dat is balen zegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef Fogel het volgende:
Oh nee, crisis. Bier net op en we zitten al in een busje met privechauffeur en een gids en hij dreigt met een wijnproeverij…
#zwaarleven![]()
Nou veel plezier met die wijnproeverij dan maar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bruinvis ofzo. weet de soort ook niet echt, het is walvis soort ofzo denk. (nouja maakt ook niet uit)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
100 keer liever een vrij dolfijntje of bruinvis(deze soort is het dacht ik daar) dan een bio industoe varken of koe
Gelukkig kan ik af en toe vlees van verantwoordelijke dieren krijgen
denk ik ook wel idd, en het is niet dat dat iets nieuws is ofzo, dit doen ze al 200 jaar en schaad verder de natuur niet echt.
De bio-industrie wel meer, ik ben het helemaal met je eens in deze.Do what you love, love what you do!![]()
ook slang?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slager om de hoek die dit exotische vlees in de schappen heeft liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Die slang had ik daar vandaan jaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eten en dan weer foetsie
Wacht ff @drakin je hebt wel gelijk het is een dolfijn, een soort van iig.
naja maakt voor het idee wmb niet veel uit, maar je had gelijk, ik dacht dat het een andere soort was.
"pilot whales". in het engels
https://www.bbc.com/news/world-europe-58555694SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar hoe smaakte het?quote:
als een sappig biefstukje/kip/rund/vis ?
[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 24-01-2025 19:02:09 ]Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Omdat dat mij voldoening geeft (als het lukt)... Ik wil graag presteren. Ik wil iets onderzoeken en opschrijven waar mensen wat aan hebben. Dat geeft mijn leven zin. Heb geen religie om zingeving uit te halen. Ben eigenlijk een nihilist.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je wel echt complexer werk willen doen?
Mensen zouden ook tevreden moeten zijn met het hier en nu.
Haal zin uit zinvol werk. De kringloop doet dat maar in beperkte mate voor mij. Het werk is te simpel en heeft niet genoeg impact:')![]()
Wat is er aan de hand dottiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
We hobbelen gewoon door, rustig aan doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan kan iedereen zijn of haar eigen tt invullen![]()
![]()
waar en heb mss wel precies hetzelfde meegemaakt? ook in kringloop gewerkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat dat mij voldoening geeft (als het lukt)... Ik wil graag presteren. Ik wil iets onderzoeken en opschrijven waar mensen wat aan hebben. Dat geeft mijn leven zin. Heb geen religie om zingeving uit te halen. Ben eigenlijk een nihilist.
Haal zin uit zinvol werk. De kringloop doet dat maar in beperkte mate voor mij. Het werk is te simpel en heeft niet genoeg impact
maar je moet het zien als opstapje naar wat anders.
Het lukte mij wel, maar uiteindelijk moet je kijken iets te vinden waar je zelf gelukkig van gaat worden.
En zo'n opstap kan helpen, maar is mss voor iedereen ook anders.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap je welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat dat mij voldoening geeft (als het lukt)... Ik wil graag presteren. Ik wil iets onderzoeken en opschrijven waar mensen wat aan hebben. Dat geeft mijn leven zin. Heb geen religie om zingeving uit te halen. Ben eigenlijk een nihilist.
Haal zin uit zinvol werk. De kringloop doet dat maar in beperkte mate voor mij. Het werk is te simpel en heeft niet genoeg impact
Ik snap die mensen die het niet boeit wat ze heel de dag doen als het maar zo min mogelijk tijd kost voor zo veel mogelijk geld niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
waar en heb mss wel precies hetzelfde meegemaakt? ook in kringloop gewerkt.
Het lukte mij wel, maar uiteindelijk moet je kijken iets te vinden waar je zelf gelukkig van gaat worden.
En zo'n opstap kan helpen, maar is mss voor iedereen ook anders.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat ik wel moet zeggen en is ook niet alles en denk zeker kringloop niet.quote:
Dat er bedrijven zijn die hiervan profiteren met subsidies enzo (om de "minder" bedeelden dan te helpen) (in hun eigen voordeel/winst situatie)
En zodra ze zien dat je eigenlijk een volwaardige kracht bent enzo, je dan dumpen omdat ze de subsidie niet meer kunnen krijgen.
En dan komt de volgende met subsidie (lekker goedkoop wel voor ze)
Ook meegemaakt. en is niet leuk kan ik je zeggen.
blij dat ik daarvan af ben en nu gewoon een vast contract heb.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik haal er wel enige voldoening uit. Voel me wel een beetje nuttig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
waar en heb mss wel precies hetzelfde meegemaakt? ook in kringloop gewerkt.
En zo'n opstap kan helpen, maar is mss voor iedereen ook anders.Nee ik moet mijzelf echt nuttig maken idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap je wel
Ik snap die mensen die het niet boeit wat ze heel de dag doen als het maar zo min mogelijk tijd kost voor zo veel mogelijk geld niet:')![]()
Er is zeker een keerzijdequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik wel moet zeggen en is ook niet alles en denk zeker kringloop niet.
Dat er bedrijven zijn die hiervan profiteren met subsidies enzo (om de "minder" bedeelden dan te helpen) (in hun eigen voordeel/winst situatie)
En zodra ze zien dat je eigenlijk een volwaardige kracht bent enzo, je dan dumpen omdat ze de subsidie niet meer kunnen krijgen.
blij dat ik daarvan af ben en nu gewoon een vast contract heb.
Maar je eerste post waar ik op reageerde vond ik een goede post
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
al met al en uit mijn ervaring, probeer zsm af te komen van dingen die gesubsidieerd worden enzo. Want uiteindelijk werkt het niet.
Ja als opstap en beetje aan de gang komen enzo erin wel. Uiteindelijk moet je zorgen daar zsm weg te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
dus die post nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is zeker een keerzijde
Maar je eerste post waar ik op reageerde vond ik een goede post
PUNT![]()
![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Kreeg jij betaald bij de kringloop dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik wel moet zeggen en is ook niet alles en denk zeker kringloop niet.
blij dat ik daarvan af ben en nu gewoon een vast contract heb.:')![]()
nee natuurlijk niet, het was een vereiste om dat te doen vanwege bijstand toen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kreeg jij betaald bij de kringloop dan?Do what you love, love what you do!![]()
Niets bijzonders hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb wel andere baan gehad nog die wel betaalde (al was het minimum loon). en daar kreeg dat bedrijf subsidie voor.
Zodra het duidelijk was dat ze die subsidie niet meer kregen hebben ze me min of meer gedumpt.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan geen stap maken vanaf de kringloop. Wat ik wil is gelijk een hele trap hoger. Zou niet weten wat een kleinere opstap zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
al met al en uit mijn ervaring, probeer zsm af te komen van dingen die gesubsidieerd worden enzo. Want uiteindelijk werkt het niet.
Ja als opstap en beetje aan de gang komen enzo erin wel. Uiteindelijk moet je zorgen daar zsm weg te zijn.:')![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoorAch nee !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb de bijstand al tig weken geleden aangevraagd maar heb hem nog steeds niet. Maar als vrijwilligerswerk een eis is voldoe ik dat iig aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het was een vereiste om dat te doen vanwege bijstand toen.:')![]()
tuurlijk kun je dat wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan geen stap maken vanaf de kringloop. Wat ik wil is gelijk een hele trap hoger. Zou niet weten wat een kleinere opstap zou kunnen zijn.
Wat vind je leuk
diploma's etc
technisch?
Etc. de markt is best goed namelijk voor werkzoekenden nu en veel bedrijven nemen wel mensen aan ook onder kwalificatie en met intern opleiden enzo?Do what you love, love what you do!![]()
hangt van de situatie af, en gemeente ook nog trouwens want die gaan daar over, de ene is er strenger in als andere.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb de bijstand al tig weken geleden aangevraagd maar heb hem nog steeds niet. Maar als vrijwilligerswerk een eis is voldoe ik dat iig aan.
let op als je officieel ingediend hebt, dan krijg je mss nog met terugwerkende krachtDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: