SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaa.. droomde dat ze te klein was maar wel naar huis mocht maar we hadden niks bij dus zij huilen.. ik mijn trui uit gedaan, haar ingewikkeld.. en ze was stil. Samen liepen we naar de auto om naar huis te gaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik begin langzaam in te burgeren hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende: [..] Hee Sint
Hoe is het daar? Al een beetje je plek kunnen vinden?
:')![]()
Kijk aan, fijn!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begin langzaam in te burgeren hier.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja het gaat moeizaam maar ik doe mijn best om mee te draaien met het programma.quote:nou enthousiast is en groot woord. Natuurlijk wil ik aan mijzelf werken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik merk dat je wel steeds een beetje enthousiaster wordt. Als in; het is nu kut maar ik wil er wel aan werken.
Heel goed om te lezen.:')![]()
Heb je al schoenen gevuld?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begin langzaam in te burgeren hier.
#durftevragen![]()
Snap ik, maar inzet tonen scheelt al de helft!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het gaat moeizaam maar ik doe mijn best om mee te draaien met het programma.
[..]
nou enthousiast is en groot woord. Natuurlijk wil ik aan mijzelf werken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt. Alweer bijna Sinterklaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al schoenen gevuld?
#durftevragen![]()
![]()
Maar dan kan iedereen zijn of haar eigen tt invullenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Met kruidnoten, taaitaai en speculaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al schoenen gevuld?
#durftevragenJa dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar inzet tonen scheelt al de helft!:')![]()
nog lang nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zou kopen danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan die ook de rest van je huis schoonmaken?![]()
En paters tappenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Lief dat je vraagt.quote:
We hobbelen gewoon door, rustig aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Een bikkel ben je ook hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
We hobbelen gewoon door, rustig aan doen.![]()
![]()
Ja je moet het er mee doen he, tis niet anders.quote:
Leuk is het niet maar wat doe je der aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is ook zo. Je doet er niks aan, maar het is wel erg vervelend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het er mee doen he, tis niet anders.
Leuk is het niet maar wat doe je der aan.![]()
Meer dan vervelend en heel vermoeiend, iedere inspanning vergt veel energiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Je doet er niks aan, maar het is wel erg vervelend.
Maar bij de pakken neergaan zitten zit niet in mijn aardjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo kennen we onze Dotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dan vervelend en heel vermoeiend, iedere inspanning vergt veel energie
Maar bij de pakken neergaan zitten zit niet in mijn aardje![]()
Altijd positief![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo kennen we onze Dot![]()
Altijd positief![]()
Hoe is het met jou, heb je nog niet de Bolkmoeheid te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelf doe ik nu administratief werk (mogen omscholen) ondanks een dijk van een universitaire opleiding...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik werd blij van de journalistiek. Dat was echt mijn passie en nog steeds. Maar dat is veel te zwaar voor mij nu. Ook als community manager werd ik gelukkig van het werk. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, afwisselend, spannend. Dus vandaar dat hbo niveau. Maar het heeft ook deels met eigenwaarde tr maken. Het gevoel dat ik iets waard ben voor de wereld. Als journalist informeer je mensen en controleer je de macht (bv de regionale politiek). Dat vind ik bijdragen. Bij de kringloop krijg ik die kick er niet van.
Ook mijn ouders (met name vader) vinden het eigenlijk vreemd dat ik geen 'goede baan zoals je broer(tje)' heb.
Ik heb vrede met mij zelf leren hebben en krijgen. Weer zelfvertrouwen, en geloof in mijzelf, nadat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex had opgelopen (vroeger ook nog gepest ook nog, en later ook nog wel eens).Mijn 'diagnoses' (ja gewoon vastgesteld met trajecten binnen de ggz) boden mij een handvat. Soms wat medicatie gekregen, dat ondersteunde een beetje.quote:[..]
Fijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.
Maar vooral ook begrip voor mij zelf, en leren en accepteren dat perfectionisme niet HOEFT.
Ik zit nu op een niet-reguliere werkplek, ik hoef me niet meer te houden aan deadlines (nu ja, niet zo strikt meer en zonder al te veel druk).
Ik draag bij aan de maatschappij, want ik help mijn werkgever met administratieve dingen die hij anders had moeten oppakken, nu kan hij zijn aandacht meer op de werkvloer richten.
Ik werk in de horeca, lunchcafé met vergaderzalen.
Ik zorg dat de werknemersuren juist geregistreerd worden en men dus de juiste vrijwilligersvergoeding krijgt (en reiskosten e.d.) En soms doe ik ook wat met het reserveren voor de gasten.
En wat 1 bepaalde partij aan zaalhuur heeft gedaan in de afgelopen maand.
Dus ja, ik voel mij zeker nuttig op dit moment, dus ik snap jouw redenering ook wel.
.
.
Maar... niemand hoeft jou het gevoel te geven dat je niets waard bent. Dat je niet goed genoeg bent.
Jij doet wat jij kan. Jij doet jouw best.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier gaat ie goed hoor. Mwah, bolken zit in m'n aard hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou, heb je nog niet de Bolkmoeheid te pakken![]()
![]()
A mooi zo, dan nog even een paar maandjes volhoudenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier gaat ie goed hoor. Mwah, bolken zit in m'n aard he
Hey Kree, dat wordt weer nachtbrakenquote:
quote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hmms wie weetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, dat wordt weer nachtbraken
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, dan nog even een paar maandjes volhouden![]()
![]()
even nog wat toevoegenDankzij mijn diagnoses kreeg ik meer mogelijkheden tot hulp, die betaald wordt vanuit 'overheid'.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf doe ik nu administratief werk (mogen omscholen) ondanks een dijk van een universitaire opleiding...
Ook mijn ouders (met name vader) vinden het eigenlijk vreemd dat ik geen 'goede baan zoals je broer(tje)' heb.
Ik heb vrede met mij zelf leren hebben en krijgen. Weer zelfvertrouwen, en geloof in mijzelf, nadat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex had opgelopen (vroeger ook nog gepest ook nog, en later ook nog wel eens).
[..]
Mijn 'diagnoses' (ja gewoon vastgesteld met trajecten binnen de ggz) boden mij een handvat. Soms wat medicatie gekregen, dat ondersteunde een beetje.
Maar vooral ook begrip voor mij zelf, en leren en accepteren dat perfectionisme niet HOEFT.
Begeleiding, mogelijkheden tot (zelfhulp)cursussen, soort van beschutte werkplek (maar dus niet 'de sociale werkplaats' maar hoger op de participatieladder), enz.
Het bood potjes met geld, zal ik maar zeggen.
Met een uitkering kan ik niet echt de dure particuliere hulp betalen.
Maar ik ben dankbaar voor wat ik mocht doen, zoals 3x een reïntegratietraject (en pas het laatste traject mét nazorg) en een omscholing in 2 opleidingen wat een 3e certificaat er meteen bij gaf.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee en ook niet afsluiten dus moet ik altijd blijven op vrijdag tot iedereen weg isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: