Ik geloof er niets meer van , zeer teleurstellendquote:
Ik kom er gewoon niet echt in......quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het maar raar gedoe allemaal en mijn vertrouwen is steeds meer weg..
ik wacht morgen nog ff af en anders stop ik met volgen..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon niet echt in......
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wacht morgen nog ff af en anders stop ik met volgen..
Eens ik irriteer me ook veel te veel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit er juist echt helemaal inquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon niet echt in......
Aan de bewoners? Of hierquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens ik irriteer me ook veel te veel.
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
ik heb wel een beetje hetzelfde hoor
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zitquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk gaan. Dat wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige![]()
Ik ben toch wel teleurgesteld in het programma zoals het nu gaat
Ik vond hem vanaf het begin al leuk. Hoe hij binnen kwam. En het spel wilde spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Mensen stemmen op Axel uit medelijden pff hij ziek is geweest dus stemmen ze maar op hem. Ze moeten ook kijken naar wat daarvoor ging. Hij is niks aan.
Sluit niet uit dat er in de komende week nog bewoners bij gaan komen, maar wat later in het spel als niemand het meer verwacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zit
Ik kijk al veel minder en het is zooooow saaai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zit
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
Heb het gevoel dat ze weken noedels eten......het schiet niet op.....de kledingkasten gaan te langzaam. de meubels en zelfs de de nieuwe bewoners komen niet. Ook vraag ik me af of ze ook ooit binnen kunnen douchen of blijven ze buiten op het tijdstip van BB buiten douchen.
Broodbakken wil ik ook wel weer zien of desnoonds pizza;s
En bewoners die wat anders kunnen bedenken om iets leuks te doen.
Hij wilt graag het spel spelen en daar ben ik benieuwd naar. We hebben al genoeg bankhangers die weinig doen, daar kijk ik niet graag naar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Mensen stemmen op Axel uit medelijden pff hij ziek is geweest dus stemmen ze maar op hem. Ze moeten ook kijken naar wat daarvoor ging. Hij is niks aan.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Stand na 12 minuten
[ afbeelding ]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Op z'n foto. Links. Dan kom je in z'n verhalenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikken
[ link | afbeelding ]image share
Op zijn fotoquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikken
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat deed axel. En die wordt uitgekotstquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salarquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)
Ik vond Axel vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.
Ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij wilt graag het spel spelen en daar ben ik benieuwd naar. We hebben al genoeg bankhangers die weinig doen, daar kijk ik niet graag naar.
Maar waar staat het op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.
kijken, maar niet stemmen denk ik ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salar
ahhhhh oke dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)
Vind ik niet, hij heeft in het begin al de trein gemist, toen werd hij nog eens ziek ook en nu is hij lopend wild.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vond Axel vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!
Op zijn profielfoto links bovenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie ze wel maar kan niet stemmenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salar
Ja hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kijken, maar niet stemmen denk ik ?
Oh das gek..misschien kan ik dan wel 2x stemmenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zie ze wel maar kan niet stemmen
thank you, nooit bij stilgestaan ik doe alles op laptopquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was te verwachten nadat hij heel zielig in de aflevering werd gezet als één of ander zielig gepest jongetje. De Nederlandse tv kijker is zo simpel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.
Ze moeten wat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
After dinner gezamenlijk liedjes zingen
Van dat kleine beetje wat hij heeft kunnen laten zien zie ik liever een Jeffrey of Keanu vertrekken. Dan scoort Axel alsnog meer punten dan die 2. Die 2 kunnen we missen als kiespijn. (Geld wat mij betreft ook voor Elsa, die mag daarna)quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Sssstttt..!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze moeten wat.
Beter dan weerwolven
Niet mee eens hihihi Jeffrey en Keanu maken beide TV. Dat wil Big Brother zien. En ik geef hem groot gelijk je wilt toch geen saaie Axel zien die maar een beetje heen en weer looptijd de tuin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van dat kleine beetje wat hij heeft kunnen laten zien zie ik liever een Jeffrey of Keanu vertrekken. Dan scoort Axel alsnog meer punten dan die 2. Die 2 kunnen we missen als kiespijn. (Geld wat mij betreft ook voor Elsa, die mag daarna)
Normaal is fokking saaaaiiiiquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:38 schreef Lrod01 het volgende:
Van mij mag Wicky wel ophoepelen trouwens. Erger me kapot aan dat overdreven wijverige gedoe van hem constant. Doe gewoon normaal.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:39 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Niet mee eens hihihi Jeffrey en Keanu maken beide TV. Dat wil Big Brother zien. En ik geef hem groot gelijk je wilt toch geen saaie Axel zien die maar een beetje heen en weer loopt in de tuin.
Luie keanu die tv maaktquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:39 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Niet mee eens hihihi Jeffrey en Keanu maken beide TV. Dat wil Big Brother zien. En ik geef hem groot gelijk je wilt toch geen saaie Axel zien die maar een beetje heen en weer looptijd de tuin.
Met zijn gezeur wel hahaha. Bij Axel komt bijna niks uit hij kijkt maar om zich heen en soms een praatje makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Luie keanu die tv maakt
Ik kijk hele dagen totaal andere streams geloof ik
Dat ziet Niels dan wel weer goed..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:45 schreef Verity het volgende:
Niels: Op spelvlak moet je Milena niet onderschatten, ze kan sluw zijn. Op persoonlijk vlak is ze ok, kan goed met haar praten
Jeffrey is voornamelijk bezig om de lippen van Jolien te masseren en keanu solliciteert naar de rol van calimero in de gelijknamige musical. En nu ben ik geen rolmodel voor de gehele kijkersgroep, maar nee dat wil ik niet continu zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:39 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Niet mee eens hihihi Jeffrey en Keanu maken beide TV. Dat wil Big Brother zien. En ik geef hem groot gelijk je wilt toch geen saaie Axel zien die maar een beetje heen en weer looptijd de tuin.
Hij is nog maar net de ziekenboeg uit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:43 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Met zijn gezeur wel hahaha. Bij Axel komt bijna niks uit hij kijkt maar om zich heen en soms een praatje maken
Echt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
Niels speelt ook op zijn eigen manier spelletjes, hij manipuleert iedereen daar.
En het ligt er dan ook nog maar net aan of BB hem op stream laat zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij is nog maar net de ziekenboeg uit.
Na al het negeren en ziekenboeg heeft hij niet veel kunnen praten he
Dat doen er wel meerdere, kijk maar eens wie er gisteren Keanu tegen Jordy en vandaag tegen Niels hebben opgezet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
Niels speelt ook op zijn eigen manier spelletjes, hij manipuleert iedereen daar.
Deed Ashley ook. En toen kon ze wieberenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
Er zit wel teveel jong grut daar..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Niels gokt op de kijkers thuis dat die genoeg hebben van "de twintigers" en gaan stemmen op de "oudjes.." ( om te blijven) nou ja Niels leeftijd dan. beetje zielige redenering
Uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deed Ashley ook. En toen kon ze wieberen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het ligt er dan ook nog maar net aan of BB hem op stream laat zien.
Wie weet heeft die gast wel ergens een hartstikke goed gesprek terwijl wij op stream 1 mogen genieten van Jeffrey en Jolien en op stream 2 van de wonderlijke avonturen van Elsa...
Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit wel teveel jong grut daar..
Jammer jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagen
Duurde wel veel te lang wat mij betreftquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deed Ashley ook. En toen kon ze wieberen
Hij zei nog iets van, willen de kijkers kijken naar 20-ers die de hele dag aan het feesten zijn...quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit wel teveel jong grut daar..
Maar ze zette de boel wel op zijn kop met haar dramaquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Duurde wel veel te lang wat mij betreft
-
Nog steeds duo streams
Dan lach je 24/7quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over niels
Ik moet sowieso lachen als hij scheetjes laat![]()
Zou top zijn en je gooit de hele boel ondersteboven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels zet het liefst Jeffrey, Matt en Elsa op de bank. De 3 sterkste spelers.
Jeffrey ontwikkelt meer de sterkte van zijn tongspier en Elsa haar sterke verhalen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky welquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:57 schreef odie22 het volgende:
goedeavond, lastig deze stemronde, ze zijn alle 3 niks
Je hebt wel gelijk, dat Temptation format, veel mooiboys&girls slaat in BB de plank misquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei nog iets van, willen de kijkers kijken naar 20-ers die de hele dag aan het feesten zijn...
Ik weet niet wat hij ziet, maar ik zie alleen maar hangende 20-ers.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagen
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit danquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou prima zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit dan
Ik hoop t. Maar Elsa is ook niet meer zo populair door haar rare gedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit dan
ja sorry , ik zei het verkeerd, ik vind ze alle drie helemaal niks, dus ik stem maar op axl , heb ik nog iets een band meequote:
Ze breken record op record met elke dag steeds vroeger gaan slapen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels is al wel klaar om te slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |