Ik geloof er niets meer van , zeer teleurstellendquote:
Ik kom er gewoon niet echt in......quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het maar raar gedoe allemaal en mijn vertrouwen is steeds meer weg..
ik wacht morgen nog ff af en anders stop ik met volgen..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon niet echt in......
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wacht morgen nog ff af en anders stop ik met volgen..
Eens ik irriteer me ook veel te veel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit er juist echt helemaal inquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon niet echt in......
Aan de bewoners? Of hierquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens ik irriteer me ook veel te veel.
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
ik heb wel een beetje hetzelfde hoor
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zitquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk gaan. Dat wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige![]()
Ik ben toch wel teleurgesteld in het programma zoals het nu gaat
Ik vond hem vanaf het begin al leuk. Hoe hij binnen kwam. En het spel wilde spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Mensen stemmen op Axel uit medelijden pff hij ziek is geweest dus stemmen ze maar op hem. Ze moeten ook kijken naar wat daarvoor ging. Hij is niks aan.
Sluit niet uit dat er in de komende week nog bewoners bij gaan komen, maar wat later in het spel als niemand het meer verwacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zit
Ik kijk al veel minder en het is zooooow saaai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zaterdag.. als er dan niets op instagram staat zullen we het moeten doen met wat er dan nog in zit
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
Heb het gevoel dat ze weken noedels eten......het schiet niet op.....de kledingkasten gaan te langzaam. de meubels en zelfs de de nieuwe bewoners komen niet. Ook vraag ik me af of ze ook ooit binnen kunnen douchen of blijven ze buiten op het tijdstip van BB buiten douchen.
Broodbakken wil ik ook wel weer zien of desnoonds pizza;s
En bewoners die wat anders kunnen bedenken om iets leuks te doen.
Hij wilt graag het spel spelen en daar ben ik benieuwd naar. We hebben al genoeg bankhangers die weinig doen, daar kijk ik niet graag naar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Mensen stemmen op Axel uit medelijden pff hij ziek is geweest dus stemmen ze maar op hem. Ze moeten ook kijken naar wat daarvoor ging. Hij is niks aan.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Stand na 12 minuten
[ afbeelding ]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Op z'n foto. Links. Dan kom je in z'n verhalenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikken
[ link | afbeelding ]image share
Op zijn fotoquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij zijn pol kom, ik ben bevriend met hem , waar moet ik op klikken
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat deed axel. En die wordt uitgekotstquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salarquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)
Ik vond Axel vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.
Ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij wilt graag het spel spelen en daar ben ik benieuwd naar. We hebben al genoeg bankhangers die weinig doen, daar kijk ik niet graag naar.
Maar waar staat het op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn als er eens iemand inkomt die zegt waar het op staat.
kijken, maar niet stemmen denk ik ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salar
ahhhhh oke dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
werkt alleen via telefoon.. klikken op zijn profielfoto/rondje..(rood oranje rand eromheen als je hem nog niet eerder hebt geopend)
Vind ik niet, hij heeft in het begin al de trein gemist, toen werd hij nog eens ziek ook en nu is hij lopend wild.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vond Axel vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!
Op zijn profielfoto links bovenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie ze wel maar kan niet stemmenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan op mn laptop & tablet ook gewoon de polls kijken van Salar
Ja hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kijken, maar niet stemmen denk ik ?
Oh das gek..misschien kan ik dan wel 2x stemmenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zie ze wel maar kan niet stemmen
thank you, nooit bij stilgestaan ik doe alles op laptopquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was te verwachten nadat hij heel zielig in de aflevering werd gezet als één of ander zielig gepest jongetje. De Nederlandse tv kijker is zo simpel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon sympathie votes inderdaad. Beetje simpel wordt je daar van.
Ze moeten wat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
After dinner gezamenlijk liedjes zingen
Van dat kleine beetje wat hij heeft kunnen laten zien zie ik liever een Jeffrey of Keanu vertrekken. Dan scoort Axel alsnog meer punten dan die 2. Die 2 kunnen we missen als kiespijn. (Geld wat mij betreft ook voor Elsa, die mag daarna)quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Sssstttt..!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze moeten wat.
Beter dan weerwolven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |