Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit wel teveel jong grut daar..
Jammer jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagen
Duurde wel veel te lang wat mij betreftquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deed Ashley ook. En toen kon ze wieberen
Hij zei nog iets van, willen de kijkers kijken naar 20-ers die de hele dag aan het feesten zijn...quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit wel teveel jong grut daar..
Maar ze zette de boel wel op zijn kop met haar dramaquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Duurde wel veel te lang wat mij betreft
-
Nog steeds duo streams
Dan lach je 24/7quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over niels
Ik moet sowieso lachen als hij scheetjes laat![]()
Zou top zijn en je gooit de hele boel ondersteboven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels zet het liefst Jeffrey, Matt en Elsa op de bank. De 3 sterkste spelers.
Jeffrey ontwikkelt meer de sterkte van zijn tongspier en Elsa haar sterke verhalen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky welquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:57 schreef odie22 het volgende:
goedeavond, lastig deze stemronde, ze zijn alle 3 niks
Je hebt wel gelijk, dat Temptation format, veel mooiboys&girls slaat in BB de plank misquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei nog iets van, willen de kijkers kijken naar 20-ers die de hele dag aan het feesten zijn...
Ik weet niet wat hij ziet, maar ik zie alleen maar hangende 20-ers.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat komt door alle Temptation-Shitshows die de afgelopen jaren zo goed scoren...helaas is BB ook daar in doorgeslagen
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit danquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou prima zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit dan
Ik hoop t. Maar Elsa is ook niet meer zo populair door haar rare gedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Goed plan. Jeffrey exit dan
ja sorry , ik zei het verkeerd, ik vind ze alle drie helemaal niks, dus ik stem maar op axl , heb ik nog iets een band meequote:
Ze breken record op record met elke dag steeds vroeger gaan slapen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels is al wel klaar om te slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |