SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry, de goal van PSG tegen City is afgekeurd.
Ik pleit schuldig, mea culpa.![]()
![]()
Wat een slaapzakkenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Al bevraagd, die zit ergens vast in Berlijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
@:sabata graag analyse van de wedstrijd als Duitsland-kennerWhat can change the nature of a man?![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry, de goal van PSG tegen City is afgekeurd.
Ik pleit schuldig, mea culpa.![]()
Stengs....Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De Kuip schreeuwt....
Oh het is al zoverUn dann rettet kein Kavallerie,
ViezerdOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dom weggegeven pingel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Penalty!
Dit zou wel eens een hele bijzondere avond kunnen worden.
Erg mooi voor het onrecht wat Priske wordt aangedaan![]()
Dat had @Slobeend al gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?What can change the nature of a man?![]()
Mokerdom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PingelGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Blijft een belachelijke situatie om een penaty te geven.
Maar ja, het is de regel, en hoe zou het anders moetenUn dann rettet kein Kavallerie,
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zelden zo'n geflatteerde voorsprong gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het bestuur van Feyenoord vraagt zich nu af hoe ze zo dom zijn geweest hier geen rekening mee te houden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit vind ik een overdreven teek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden zo'n geflatteerde voorsprong gezien![]()
Ik heb 2-4 voorspeldquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bosvruchten, dus zal vast ook mango inzitten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier heb ik mijn sterke twijfels bij, maar geniet er lekker vanYea, she's on crack.![]()
Zo zie maar. De bus parkeren en zeer effectief zijn en je kunt een op veel betere tegenstander verslaan![]()
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Cherni het volgende:
Zo zie maar. De bus parkeren en zeer effectief zijn en kunt een op papier een veel betere tegenstander.Un dann rettet kein Kavallerie,
81% balbezit voor Bayern en Feyenoord heeft een passnauwkeurigheid van 61%. 2-0 is waanzinquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een overdreven teek.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.![]()
![]()
Nee klopt, op een mobiel is het waardeloos. Had snel een aanpassing gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.![]()
Wijze woorden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soms moet je niet te lang stilstaan bij het waarom maar gewoon genieten.![]()
Beetje zuur?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden zo'n geflatteerde voorsprong gezien
Al had er wel denk ik eentje ingekund van Bayern![]()
Ook mooi dat Zagreb achter staat. Dan is PSV sowieso wel door.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh nee ik vind het wel leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje zuur?
Al had er wel denk ik eentje ingekund van BayernZou mooi zijn als Feyenoord de tussenronde haalt.
Balbezit vind ik nooit zo'n boeiende statistiek. Behalve aan het einde deden ze er amper wat mee en de uitbraken van Feyenoord hadden steeds wel een glimp van gevaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
81% balbezit voor Bayern en Feyenoord heeft een passnauwkeurigheid van 61%. 2-0 is waanzin![]()
Mag ook wel voor 3 miljoenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Bijlow staat als een beest te keepen trouwens![]()
Met Giel Beelen en Bert Nieuwkoop spelen en dan 2-0 voorstaan tegen Bayern.quote:
PlayStation kan weer uit.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Och, voor je het weet heeft Hancko zijn tweede geel dadelijk na 5 minuten en wordt het 2-5
Je weet het niet he.Un dann rettet kein Kavallerie,
Naja het is maar dat Bayern Musiala heeft dat ze nog kunnen terugkomen.
Ik verwacht een uitblinkende Musiala in de 2e helft @GGMM
graag op anoniem![]()
dubbele straf is gelukkig verdwenenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Zorro het volgende:
Blijft een belachelijke situatie om een penaty te geven.
Maar ja, het is de regel, en hoe zou het anders moetengraag op anoniem![]()
Ook als dat klote PSG verliest. Vreselijke club is dat gunstig voor PSVquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook mooi dat Zagreb achter staat. Dan is PSV sowieso wel door.
volgens mij.![]()
@Dannyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer krijgen Youtube filmpjes weer hun titel?![]()
@Dannyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer krijgen Youtube filmpjes weer hun titel?graag op anoniem![]()
Nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer krijgen Youtube filmpjes weer hun titel?![]()
Ik ga hem in de gaten houden!quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Naja het is maar dat Bayern Musiala heeft dat ze nog kunnen terugkomen.
Ik verwacht een uitblinkende Musiala in de 2e helft @:ggmm![]()
![]()
Kane goal grapje bij een redding was al gemaaktquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?![]()
Zodra @Zipportal een premium abo neemt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer krijgen Youtube filmpjes weer hun titel?What can change the nature of a man?![]()
Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zodra @:Zipportal een premium abo neemt.![]()
Nottingham Forest goden met hun belabberde balbezitpercentages.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Balbezit vind ik nooit zo'n boeiende statistiek. Behalve aan het einde deden ze er amper wat mee en de uitbraken van Feyenoord hadden steeds wel een glimp van gevaar.![]()
Ajax heeft ook al hunnie potjes gewonnen (6 geleuf ik) waar ze minder balbezit hadden. Heerenveen stond na de 1e helft ook over de 60 dacht ik, ik vond ze niet dominant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nottingham Forest goden met hun belabberde balbezitpercentages.![]()
Ik haat Ziggoquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo gaat liever in de stromende regen staan. Nul toegevoegde waarde.![]()
Man man man bizarre uitslag dit. Wat een geluk heeft feyenoord. Volledig overlopen worden en dan met 2-0 voorstaan. Ik verwacht wel dat Bayern dit nog recht trekt. Meer dan 70% balbezit tig hoekschoppen. Kom op Bayern!![]()
Maar je hebt minder balbezit en 20% balbezit, 20% moet je echt je best voor doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft ook al hunnie potjes gewonnen (6 geleuf ik) waar ze minder balbezit hadden. Heerenveen stond na de 1e helft ook over de 60 dacht ik, ik vond ze niet dominant.![]()
Uitslag? We zitten in de rustquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Man man man bizarre uitslag dit. Wat een geluk heeft feyenoord. Volledig overlopen worden en dan met 2-0 voorstaan. Ik verwacht wel dat Bayern dit nog recht trekt. Meer dan 70% balbezit tig penalties. Kom op Bayern!![]()
En ik maar denken dat er nog een helft zou komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Man man man bizarre uitslag dit.Un dann rettet kein Kavallerie,
Na het eindsignaal krijgt de aanvoerder van Bayern de Balbezitbokaal uitgereikt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je hebt minder balbezit en 20% balbezit, 20% moet je echt je best voor doen![]()
Onder de douche weer andersom! (Volgens van der Vaart...)quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:07 schreef KingRoland het volgende:
lengteverschil tussen pi-air en royston lol![]()
Grappig dat de beste scheidsrechter uit Frankrijk komt. Naja niet het land waar de slechtste scheidsrechters te vinden zijn, die eer heeft Spanje.graag op anoniem![]()
PSG
Un dann rettet kein Kavallerie,
De eerste helft heeft ook een uitslag toch? Maar ik zal het het goed zeggen nu. Tussenstand. Bizarre tussenstand.quote:![]()
Dat maakt me niks uit tis gewoon goor. enige wat ik kan bedenken wat erger is is pure kamille thee.quote:![]()
Hele mooie tussenstand, gun het met name Priske wel. Feyenoord zou echt vrij dom zijn om 'm te lozen ten gunste van die proleet Pusic.
Levert een top 16-plek in de ranking eigenlijk bonuspunten op?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ajax is morgen. Feyenoord verdient onze aandacht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had wel een poll verwacht over Brobbey eigenlijk.![]()
Geplaatst bij de loting voor de tussenronde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Hele mooie tussenstand, gun het met name Priske wel. Feyenoord zou echt vrij dom zijn om 'm te lozen ten gunste van die proleet Pusic.
Levert een top 16-plek in de ranking eigenlijk bonuspunten op?![]()
Ik accepteer het.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is de Mexicanobakkerbokaal voor jou Scrummie!![]()
PSG heeft het niet makkelijkUn dann rettet kein Kavallerie,
Bankovervaller Sané.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het fenomeen Musiala moet aan de bakYea, she's on crack.![]()
Stengs blessa.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je moet Priske ongeacht het resultaat lozenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Levert een top 16-plek in de ranking eigenlijk bonuspunten op?
Maar niet voor Pusic.Makkelijk eerste![]()
Gelukkig zit Feyenoord ruim in de middenvelders
Laat Priske met rustquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet Priske ongeacht het resultaat lozen
Maar niet voor Pusic.![]()
Je eerste zin loopt niet lekker en je interpunctie is gebrekkig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze gewoon geblesseerd
Serieus je bent toch geen debiel?![]()
@onlogisch vindt dit ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze gewoon geblesseerd
Serieus je bent toch geen debiel?![]()
Ja ik bedoelde 'zeg'quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je eerste zin loopt niet lekker en je interpunctie is gebrekkig.
Ja, jammer![]()
Nad(kut)jeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed, maar daarvoor had bayern de wedstrijd nu al beslist moeten hebben
Kut Duitsers![]()
doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
Met Nadje in het veld hoop ik dat Bijlow zijn doel droogje kan houden.![]()
City geeft het net zo makkelijk weer weg.
2-2Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan kan Moder wel mee doen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nadje en Milambo tegen Ajax?![]()
Al bloed bij Pep?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
2-2![]()
knotsgek?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
2-2What can change the nature of a man?![]()
KNOTSGEKquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
2-2![]()
Die slaat geheid een moderfiguurquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kan Moder wel mee doen denk ik.![]()
Benieuwd wie van die 2 prutsers uiteindelijk buiten het potje gaat pissen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
2-2
Zou wel lachen zijn als ze gelijkspelen en dat Zagreb dan nog wint van Milan, dat ze er gewoon allebei uit gaan
Dees mokergoedquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
Met Nadje in het veld hoop ik dat Bijlow zijn doel droogje kan houden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:![]()
![]()
Tijd om de Eiffeltoren te sluiten voor vanavond.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hier moest ik heel hard om lachen!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gohquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier moest ik heel hard om lachen!What can change the nature of a man?![]()
Jij bent ook zo'n type die dat LOL van Prime leuk vindt zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier moest ik heel hard om lachen!![]()
Dat kan niet, dat is te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wie van die 2 prutsers uiteindelijk buiten het potje gaat pissen.
Zou wel lachen zijn als ze gelijkspelen en dat Zagreb dan nog wint van Milan, dat ze er gewoon allebei uit gaan
Maar ja, dat is deze stand bij Feyenoord ook.Un dann rettet kein Kavallerie,
En Promenade.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die dat LOL van Prime leuk vindt zeker.What can change the nature of a man?![]()
Dit valt me tegen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat soort mensen moeten we iets meequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die dat LOL van Prime leuk vindt zeker.
Het zijn ook altijd linkse mensen die dat leuk vinden. Die hebben namelijk altijd dat soort "humor".![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die dat LOL van Prime leuk vindt zeker.![]()
![]()
Natuurlijk niet joh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die dat LOL van Prime leuk vindt zeker.
Ik lach alleen om Promenade
In een ideale wereld zouden we ze ruimen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten we iets mee
Het zijn ook altijd linkse mensen die dat leuk vinden. Die hebben namelijk altijd dat soort "humor".![]()
De kans dat Zagreb wint is alweer een stukje kleiner gewordenUn dann rettet kein Kavallerie,
Geen spoilersquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Bayern gaat zo rood pakken ergens en dan speelt feyenoord het matigjes uit.![]()
Kan volgende week nog.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
De kans dat Zagreb wint is alweer een stukje kleiner geworden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sane Kane Mane genot.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft jammer dat Bayern niet Mané heeft gekocht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het plan van Musk ligt al klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een ideale wereld zouden we ze ruimen.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een ideale wereld zouden we ze ruimen.![]()
![]()
Noem één leuke rechtse "humorist".quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten we iets mee
Sjerry Baudetquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één leuke rechtse "humorist".![]()
Ik vind alle "humoristen" maar kut eigenlijk en ik hou ook niet bij wie links of rechts is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één leuke rechtse "humorist".
Maar deze troep is sówieso linkse humor![]()
Eddie Murphyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één leuke rechtse "humorist".What can change the nature of a man?![]()
Ricky Gervaisquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem één leuke rechtse "humorist".![]()
Goh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend laat zich doodeenvoudig uit de tent lokken.What can change the nature of a man?![]()
Zijn goede voornemen voor 2025 kan doorstreept wordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend laat zich doodeenvoudig uit de tent lokken.![]()
Ik vond dit geen happen, ik was oprecht benieuwdquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn goede voornemen voor 2025 kan doorstreept worden.
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond dit geen happen, ik was oprecht benieuwd.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond dit geen happen, ik was oprecht benieuwd.
What can change the nature of a man?![]()
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen idee, ik kijk al sinds een tijdje niet meer naar Bayernquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:KingRoland doet Gnabry nog zijn idiote goal celebration?graag op anoniem![]()
Maar ze zijn al een tijd op TV hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk al sinds een tijdje niet meer naar Bayern![]()
Bijlow speelt top, dus die zal zo wel weer geblesseerd raken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Luuk had hem onbereikbaar in de hoek gekoptUn dann rettet kein Kavallerie,
De keeper van Feyenoord weigert het Bijltje erbij neer te gooien!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit is pure uitlokking.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keeper van Feyenoord weigert het Bijltje erbij neer te gooien!![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Oh Bijlow
Als je dit nou gewoon altijd doet heb ik geen issues![]()
![]()
Ach Chevyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keeper van Feyenoord weigert het Bijltje erbij neer te gooien!What can change the nature of a man?![]()
Sane kan er niets meer van sinds 2020.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat hij van glas isquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Die keepert van Feyenoord ken der best wat van.U MAD?![]()
Aladdin Sane?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sane kan er niets meer van sinds 2020.Un dann rettet kein Kavallerie,
]Osman moet dan geen domme kaart pakken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt mij tijd voor Osman, Brian.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: