Maar je hebt minder balbezit en 20% balbezit, 20% moet je echt je best voor doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft ook al hunnie potjes gewonnen (6 geleuf ik) waar ze minder balbezit hadden. Heerenveen stond na de 1e helft ook over de 60 dacht ik, ik vond ze niet dominant.
Uitslag? We zitten in de rustquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Man man man bizarre uitslag dit. Wat een geluk heeft feyenoord. Volledig overlopen worden en dan met 2-0 voorstaan. Ik verwacht wel dat Bayern dit nog recht trekt. Meer dan 70% balbezit tig penalties. Kom op Bayern!
En ik maar denken dat er nog een helft zou komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Man man man bizarre uitslag dit.
Na het eindsignaal krijgt de aanvoerder van Bayern de Balbezitbokaal uitgereikt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je hebt minder balbezit en 20% balbezit, 20% moet je echt je best voor doen
Onder de douche weer andersom! (Volgens van der Vaart...)quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:07 schreef KingRoland het volgende:
lengteverschil tussen pi-air en royston lol
De eerste helft heeft ook een uitslag toch? Maar ik zal het het goed zeggen nu. Tussenstand. Bizarre tussenstand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |