SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry, de goal van PSG tegen City is afgekeurd.
Ik pleit schuldig, mea culpa.![]()
![]()
Wat een slaapzakkenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Al bevraagd, die zit ergens vast in Berlijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
@:sabata graag analyse van de wedstrijd als Duitsland-kennerWhat can change the nature of a man?![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry, de goal van PSG tegen City is afgekeurd.
Ik pleit schuldig, mea culpa.![]()
Stengs....Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De Kuip schreeuwt....
Oh het is al zoverUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
ViezerdOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dom weggegeven pingel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Penalty!
Dit zou wel eens een hele bijzondere avond kunnen worden.
Erg mooi voor het onrecht wat Priske wordt aangedaan![]()
Dat had @Slobeend al gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?What can change the nature of a man?![]()
Mokerdom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: