Dit vind ik een overdreven teek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden zo'n geflatteerde voorsprong gezien
Ik heb 2-4 voorspeldquote:
Bosvruchten, dus zal vast ook mango inzitten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier heb ik mijn sterke twijfels bij, maar geniet er lekker van
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Cherni het volgende:
Zo zie maar. De bus parkeren en zeer effectief zijn en kunt een op papier een veel betere tegenstander.
81% balbezit voor Bayern en Feyenoord heeft een passnauwkeurigheid van 61%. 2-0 is waanzinquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een overdreven teek.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Nee klopt, op een mobiel is het waardeloos. Had snel een aanpassing gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soms moet je niet te lang stilstaan bij het waarom maar gewoon genieten.
Beetje zuur?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden zo'n geflatteerde voorsprong gezien
Oh nee ik vind het wel leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje zuur?
Al had er wel denk ik eentje ingekund van Bayern
Balbezit vind ik nooit zo'n boeiende statistiek. Behalve aan het einde deden ze er amper wat mee en de uitbraken van Feyenoord hadden steeds wel een glimp van gevaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
81% balbezit voor Bayern en Feyenoord heeft een passnauwkeurigheid van 61%. 2-0 is waanzin
Mag ook wel voor 3 miljoenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Bijlow staat als een beest te keepen trouwens
Met Giel Beelen en Bert Nieuwkoop spelen en dan 2-0 voorstaan tegen Bayern.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |