Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Niet te doen deze cyclusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan heeft het wel opgegeven
Nou nee dan moet één van die meiden naar huis. Het is toch al bekeken.quote:
Ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dan moet één van die meiden naar huis. Het is toch al bekeken.
Zal 'm wel geld kosten, weg gestuurd worden aan het eind is gratisquote:
Maar kan mij niet voorstellen dat de andere het goed vonden dat hij het zou doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hij weet toch allang datie naar huis geschopt wordt hierna
[ afbeelding ]
Ik zie steeds een laatste stukje LLDL.. en helaas is het casten van debielen ook bij DB terecht gekomen.. leuker gaat het niet meer wordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Elsje zijn vork vast houd, alsof die gaat hooien op het land
Oja dat is niet de bedoeling😉quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dan moet één van die meiden naar huis. Het is toch al bekeken.
Steek je tong niet overal inquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Of Boy.... "effe op wil passe... jeweet wel..."
Denk dat ze die uitzending nog niet had gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Vriendin van boy is gezel aan het bellen met boy
Terwijl ze half gedumpt is op tv
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze die uitzending nog niet had gezien.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze die uitzending nog niet had gezien.
Er was toch geen alcohol? Dry Januariquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Kel Kel Kel... Boy is bezope.. en thuis een vrouw kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ohhw... dat heeft Boy vast een spraakgebrekje opgelopen in dat hete waterquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch geen alcohol? Dry Januari
Dat dus maar Boy klonk toch alsof er wel wat in zat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch geen alcohol? Dry Januari
Ja dat leek mij ook, misschien hadden ze nog wat bier en wijn ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus maar Boy klonk toch alsof er wel wat in zat.
Toch enorm romantischquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Boy houdt van stevig en spek
Zal je gezegd worden..
Ook al zo romantischquote:
Haha, inderdaad, ook totaal niet met El Che te vergelijkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook al zo romantisch
Zou brie nog weten wie Maurice is ?
Prima als je dat doet maar hou iig je smoel hier, ik loer niet op sm.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar waren de finale data toch zoals ik in eerste instantie dacht, 20-21-22.
Finale is al gespeeld en de winnaar is alweer bekend, pas op dus als je op socials van bondgenoten kijkt.
Jezus calm your tits. Ik waarschuw je alleen maar, je weet onderhand dat ik hier niet spoiler... FFSquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima als je dat doet maar hou iig je smoel hier, ik loer niet op sm.
Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jezus calm your tits. Ik waarschuw je alleen maar, je weet onderhand dat ik hier niet spoiler... FFS
Die twee meiden gaan daar gewoon in mee. Duidelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. De knock-outs morgen, en als ik Floortjes hoofd goed inschat hebben die vraag één al fout![]()
[ afbeelding ]
All good, ik snap je ook wel, het verpest gewoon kijkplezier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor.Ik gaf je ook een duimpje.
Maar sommige mensen vinden het blijkbaar leuk dat ze iets ontdekt of gevonden hebben in de krochten van SM.
Precies dat ja. Is al zo vaak gebeurt en meestal door lui die hier nooit of zelden postten. Een bannetje zou van mij wel mogenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
All good, ik snap je ook wel, het verpest gewoon kijkplezier.
Zulke muppets lijken op SM enkel accounts aan te maken om het voor andere te verpesten. Je ziet ze nooit posten, behalve om dingen te spoileren
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. het is alweer klaar... opdracht mislukt
[ afbeelding ]
Viel me ook op idd. Tevens in de quote een woordje aangepastquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef -0- het volgende:
[..]
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet wel lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.
De gieren hebben een hapje gekregen van de haaien en die opdracht is dus gelukt. (Ook bevestigd in de mail)
[ afbeelding ]
Volgens de spelregels hadden de haaien dus wel 10% van hun punten aan de gieren moeten geven.
Lastige berekening.. De Gieren krijgen dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef -0- het volgende:
[..]
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.
De gieren hebben een hapje gekregen van de haaien en die opdracht is dus gelukt. (Ook bevestigd in de mail)
[ afbeelding ]
Volgens de spelregels hadden de haaien dus wel 10% van hun punten aan de gieren moeten geven.
Je zit alleen in het verkeerde topic voor die goede potquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef StephanLVEVO het volgende:
Mannen. Zit er weer klaar voor met een biertje. Hoop op een goeie pot
Misselijk kutje.. ze wil al weken van die klootzak afquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nou sorry hoor, ik ben zo blij dat we dit niet hoeven doen zegt Demi tegen Che.
Schiet mij maar lek.
Anders om toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nou sorry hoor, ik ben zo blij dat we dit niet hoeven doen zegt Demi tegen Che.
Schiet mij maar lek.
Zit toch wel in de goeie, top potquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zit alleen in het verkeerde topic voor die goede pot
Dat en nu hangt ze om zijn nekquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misselijk kutje.. ze wil al weken van die klootzak af
Precies, na de zoen met Demi is dat ook bedorven die liefde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Miegiel De AllesZoenert .. moet weg.. die heeft zijn taak volbracht
Ik dacht ook dat dat zijn bedoeling was met zijn sabotage, dom gespeeld ook van Demi en Kelly. Ze hadden het bordje moeten hebben en foute antwoorden opschrijven dan was het exit Elsjequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Als Che alsnog naar huis gaat is dit helemaal een naaistreek
"Brie, dichtbij wijn", zegt mijn steenkolen Frans.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Wat schrijft 'ie nou op? alle drie dâhmagnie![]()
[ afbeelding ]
Maar verder wilt niemand met el che, dus wordt nog leuk met het vormen van nieuwe bondjes!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:53 schreef wolffie het volgende:
Nou gaan zeker Bri en che in 1 bondje
Ohja? ik niet, ik zie Brian, Presious, Vincentquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Brie, dichtbij wijn", zegt mijn steenkolen Frans.
Snap ik wel
De laatste 3 hebben dan geen keuze meer, en dan moeten ze wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:59 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Maar verder wilt niemand met el che, dus wordt nog leuk met het vormen van nieuwe bondjes!
Nou, dan zullen er heel veel mensen aan belastingontduiking hebben gedaan zonder dat ze het wisten.quote:
Denk dat jij goed zitquote:
Ze kunnen een ton winnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijpen jullie het hoe Demi nu tegen Che doet?
Laatste waren ze toch al met z'n verraad-achtige manier van spelen.quote:
Ze zijn de beste vrindjes.. alles is toneelspel geweestquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Dat denk ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Bam eljay pakt gewoon dat tonnetje
Lekker naar huis
Die zit nu thuis mee te kijken en lacht zich een scheurquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Lekker naar huis
Het was per persoon per jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat jij goed zit
Wat een onduidelijk vraag
Denk niet dat el che op stemmen hoeft te rekenen vanuit zijn bondje of vanuit de loodsquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Lekker naar huis
Eitje voor de Slangen, die hebben Charissaquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat hij met veel spelelementen heel onsportief geweest is dus ik denk dat Che die kans toch niet gaat krijgen en anders valt me dat zwaar tegen. Maar oke ze moeten eerst nog tegen Flo & Co.
Nah laat ze in de loods allemaal maar op Charissa stemmen ((oh en Emma en Char geven elkaar 5 punten.. waardoor zij in de finale staan .. die kop van Floor en Senna dan onbetaalbaar..quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Stel je voor zeg, ze winnen.
En verheug mij nu al op die porem van Floris
dan komt alles goedquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eitje voor de Slangen, die hebben Charissa
Voor de febo is dit wel een droom scenario.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft natuurijk 24 uur per dag de mogelijheid om precies te monitoren hoe iedereen zijn kaartjes instudeert en daar de vragen op baseren .. niet al te moeilijk
200 IQ playsquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:25 schreef StephanLVEVO het volgende:
Iedereen stemt straks el che naar de filane omdat ze hem weg willen hebben lol
ja dat verbaasde me ook! dat ze dat op stream zegtquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer verbaasd dat ze dat zo noemt
Ken een oud-bewoonster die meerdere finales speelde, en niet won.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Floris die ton gewonnen, hij bedankt Jan al
Welkom bij Talpa, lekker rekkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
overmorgen.. zien we dit maandag pas????? wie er wint
echt rukquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom bij Talpa, lekker rekken
Hij gaat naar huis zonder die ton maar met een herpes aan zijn lipquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Floortje J. de Mol gepijpt ofzo
VBL / AFC AJAX #3838quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:37 schreef StephanLVEVO het volgende:
Heeft iemand een link voor ajax-riga topic?
Ze stonden bovenaan en hebben maar één knock-out moeten spelen. Door een domme rekenfout van de vossen hebben ze de finale gehaald, hoezo is dat nou weer doorgestoken kaart. Pfff....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer, en doorgestoken kaart tot en met. Dit kan gewoon niet dat die Slangen het weer winnen. Laat het Senna en Emma maar spelen, en Emma voor de WIN. Topshow!
El Che die uit zijn dak gaat, blijkbaar ook weer helemaal on speaking terms met Demi. We zien echt niets in die TV afleveringen wat er nog meer gebeurd. Streams aahaan, FEBO! Veel leuker dan BB! Dat heb ik bij EJVJL wel gemerkt.
Michalie lekker opbokken, last in, first out systeem it is. Was toch saai,
Het viel me eigenlijk nog mee dat ze alle knock-outs in één aflevering hadden vandaag en niet bij de laatste vraag het afkapten. Morgen dus stemmen en afscheid van Michali. Met een beetje mazzel dus de hele finale op maandag. Er was wel wat gedoe dat het finale spel over 2 dagen werd verspreidt dus misschien hebben ze er iets van geleerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ze moeten die tijd tussen 'live' en de afleveringen echt inkorten. Bij BB zitten ze er veel strakker op. Gisteren was alles tot in de detail al bekend; de aflevering van vandaag klopte precies, dus dan zal dat ook wel zo zijn voor de finale, die we pas na het weekend te zien krijgen. Waar-de-loos!
Die klote algoritmes van social media helpen ook niet mee, zodra je een keer iets bekeken heb over DBG bestaat de kans dat je bij random scrollen door je tijdlijn al spoilers ziet. Valt ook nauwelijks tegenop te blokkeren.
Als je zelf ook spoilers gezien hebt, zet ze niet hier neer. Verpest het niet voor anderen!
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Spoilers gezien en nee plaats ik zeker niet hierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ze moeten die tijd tussen 'live' en de afleveringen echt inkorten. Bij BB zitten ze er veel strakker op. Gisteren was alles tot in de detail al bekend; de aflevering van vandaag klopte precies, dus dan zal dat ook wel zo zijn voor de finale, die we pas na het weekend te zien krijgen. Waar-de-loos!
Die klote algoritmes van social media helpen ook niet mee, zodra je een keer iets bekeken heb over DBG bestaat de kans dat je bij random scrollen door je tijdlijn al spoilers ziet. Valt ook nauwelijks tegenop te blokkeren.
Als je zelf ook spoilers gezien hebt, zet ze niet hier neer. Verpest het niet voor anderen!
Hele domme dansies papapaaa Hele domme danssieesss papapaaaaa We zijn nog hieerrrrrquote:Op vrijdag 24 januari 2025 02:58 schreef Clemanyana het volgende:
Wat zong / schreeuwde El Che eigenlijk bovenaan de trap na de eerste knockouts ronde? Ik verstond er niks van en ondertiteling sloeg het gewoon over.
Ja haar moeder had gezegt probeer gewoon normaal te doen net zoals de ouders van che.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nee.
Een aantal afleveringen geleden had ik zo met haar te doen, het leek alsof ze telkens in huilen uit kon barsten als langdurig stalking slachtoffer. Of dacht ze laat ik maar weer mezelf op de tweede plek zetten en normaal doen, waardoor "wij" net als de dader weer verkeerde signalen kregen.
Zie Brijan stiekem lachenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hele domme dansies papapaaa Hele domme danssieesss papapaaaaa We zijn nog hieerrrrr![]()
[ afbeelding ]
Wel een prima steek voor iedereen die debiele dansjes doen na iets winnen..( niet alleen Floortje )quote:
Klopt, het is de 2e kijkcjferkanon na de Floor&Senna klefklef.. wel jammer dat ze Miegiel hebben getoneelhaakt.. die was lekker bezig er een Tempation Genoodschap van te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig zijn we nog niet van EL Che af denk ik.
De intimidatie slag van Senna en Floor op beide andere dames wordt verschchrikkelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef Marrije het volgende:
Wat zit Floris moeilijk te doen met Senna, alsof hij van haar af wil. Is dat nou omdat zijn moeder zei dat hij te lief is, of omdat hij het interessanter vindt om Senna in te ruilen voor de tweelingzus van de scharrel van zijn broertje. Of beide. Senna tot en met de finale aan het lijntje houden en daarna inruilen, zou me niks verbazen.
Ze moeten er echt onderling uitkomen, charis bezwijkt dan wel denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De intimidatie slag van Senna en Floor op beide andere dames wordt verschchrikkelijk
Floor stemt op Senna
Senna stemt op Floor
Emma stemt nooit op Floor en Senna hooguit op Charis
Charis stemt nooit op Floor en Senna hooguit op Emma
Floortje zal minimaal één van beide moeten vermoorden om de finale te kunnen spelen
Er was een andere regeling als ze er onderling niet uit zouden komen... iets met kokers trekken geloof ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze moeten er echt onderling uitkomen, charis bezwijkt dan wel denk ik.
Ik zou hem groot gelijk geven. Wat moet je met dat moeilijke mens?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef Marrije het volgende:
Wat zit Floris moeilijk te doen met Senna, alsof hij van haar af wil. Is dat nou omdat zijn moeder zei dat hij te lief is, of omdat hij het interessanter vindt om Senna in te ruilen voor de tweelingzus van de scharrel van zijn broertje. Of beide. Senna tot en met de finale aan het lijntje houden en daarna inruilen, zou me niks verbazen.
Denk het ook, die laten het echt niet zover komen dat heel die finale letterlijk en figuurlijk naar de haaien gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze moeten er echt onderling uitkomen, charis bezwijkt dan wel denk ik.
Die gaat ook de ton "krijgen" de vorige keer was mislukt dus in de herkansing gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het wel met El Che eens, Floris weg, das gewoon voor iedereen beter
Neeeeeeequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gaat ook de ton "krijgen" de vorige keer was mislukt dus in de herkansing gaat het wel lukken
Jammer genoeg niet neequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig zijn we nog niet van EL Che af denk ik.
Gewoon zoals Beau dusquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gaat ook de ton "krijgen" de vorige keer was mislukt dus in de herkansing gaat het wel lukken
Maar zonder zijn magneetjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Ha ha ha we moeten nog een maand met Floris
Tactisch zullen ze Char stemmen, omdat ze niet zoveel weet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
En de groep kiest Emma of Charissa
Of Senna verliestquote:
Tactisch stemmen ze floris omdat ze hem er gewoon uit willen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch zullen ze Char stemmen, omdat ze niet zoveel weet.
Lach me rot als ze met 1 nummertje wint.
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maandquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze allemaal van Floor af willen moeten ze Charis stemmen natuurlijk
Zou denken dat floris ook weggaat als senna een ton rijker is, daarnaast is de kans ook niet groot dat hij een derde finale gaat spelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maand
Ik dacht dat hij gezegd heeft dat hij dan blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:12 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Zou denken dat floris ook weggaat als senna een ton rijker is, daarnaast is de kans ook niet groot dat hij een derde finale gaat spelen
Jah ik vergiste me.. maar Floor staat toch in de finale.. ze willen hem duidelijk kwijt.. het is nu aan die gluiperig Febo om dit keer geen bibberspelletjes te kiezen zodat hun Golden Boy eindelijkkan oprottenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maand
Ze hebben samen al ¤100.000 de rest boeit niet meer denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
En wat als Senna wint .. gaat ze die ton dan delen met Flo? Als Flow wint zei ie dat ie met zn broertje en Senna een wereldreis zou maken ... dan is het gauw op ..
Mooie beloftes, en dan maar zien of hij die nakomt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
En wat als Senna wint .. gaat ze die ton dan delen met Flo? Als Flow wint zei ie dat ie met zn broertje en Senna een wereldreis zou maken ... dan is het gauw op ..
Die 60.000 is zo op en dat red je met zijn drieën niet op een wereldreisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een verschrikklijke doorgestoken finale.. ze móesten winnen kostte wat het kost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |