Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.quote:
Die zijn dus super fris!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.quote:
Ik kan me ook niet meer heugen dat ik er de afgelopen jaren gerust op ben geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.
Als we dan weer 20 miljoen krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef Adames het volgende:
[..]
En anders kan Brobbey nog altijd naar Leipzig als opvolger van Silva
Dan huurt Kroes het lokale bordeel af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we dan weer 20 miljoen krijgen
Joh ik kan er niets aan doen dat die knuppel met z'n broek op z'n enkels Feyenoord zat te kijken.quote:
Ik tegenwoordig uit van verlies.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 2
Vies rood pakken
Ex van Schulting snapt er geen fuck dan vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
Als we winnen is het nagenoeg zeker dat we in de top 8 eindigen aldus de verslaggever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |