Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Tis tijdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
Laat ze maar snel hun koffers pakken
Daarom zit je toch ook op FOKquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk leuk leuk leuk leuk.... álles is fokkin leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden geen keusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeahh.. ze hebben ook wel het beste nummer
[ afbeelding ]
Elche zit er elke keer naastquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
El Che denkt: "Gieren, Slangen, Haaien, Vossen.."
Kan ik begrijpen want ze deden het best leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Thijs en Syl een beetje zuur
Voor de uitslag
En terecht, die is nog zo opgefokt, die bijt straks heel die snavel van d'r gezicht!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor wil bekken met Senna, en ze draait haar hoofd af
Fill je zo weer opquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En terecht, die is nog zo opgefokt, die bijt straks heel die snavel van d'r gezicht!
Ja erg zeg.. moest Emma aan Floors broertje gesmeerd worden.. kan die volgende cyclus de nieuwe bewoner wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Boh, zelfs met bezoek moet een liefdeslijntje gemaakt worden
Ik denk niet dat er veel mensen opstappen deze maand, dus 2 nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:01 schreef wolffie het volgende:
De Gieren kunnen best nog de finale halen, maakt niet uit hoeveel pnt je hebt zelfs de haaien kunnen de finale nog halen.
Als Floris en Senna die finale halen samen hebben ze altijd iets als ze bij elkaar blijven buiten.
Mooiste zou zijn dat Emma en Charissa de finale halen.
Bij de Gieren mag van mij Brijan en Vincent wel de finale spelen.
Ik vind het eigenlijk te lang duren maar snap dat het anders teveel geld kost. Ben nu wel weer toe aan nieuwe spelers. 🤪
Ow nee broer heeft wat met tweeling zus Emmaquote:
Het toeval.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee broer heeft wat met tweeling zus Emma
Die kunnen nog eens wisselenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee broer heeft wat met tweeling zus Emma
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een deurtje verder
Hopen er wel meer denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Demi: "Ik hoop dat ie gelijk meegaat, met z'n ouders"
Is al bekend El Jankmuil doet het geweldigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zullen ze zeggen?
We wisten het eigenlijk al?
Ik denk dat het niet zo'n vaart loopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert .. Syl & Teis houden iets geheim.. oehhh spannend,( blijf er niet voor thuis
)
[ afbeelding ]
Denk ik ook, de rollen zijn allang verdeeld, rest nog wat fake tv spanning in scene zettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo'n vaart loopt.
Denk eerder iets leuks ofzo voor hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk ik ook, de rollen zijn allang verdeeld, rest nog wat fake tv spanning in scene zetten
Veel meer dan wat phone home kopen voor Boy kan het niet zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk eerder iets leuks ofzo voor hem.
Of een leuk schilderijtjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel meer dan wat phone home kopen voor Boy kan het niet zijn daar
Kijk jij wel het zelfde programma? Je slaat bijna alles met wat je schrijft de plank mis. Maar eigenlijk ben ik dat ondertussen wel gewend.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat aan afgang die lipsync battle. Jury was erg politiek correct alles was leuk en geweldig. Snap niet waarom ze tot de de keuze zijn gekomen om de Slangen te laten winnen, terwijl de Gieren maar ook de Vossen er bovenuit staken in performance en lipsync kwaliteiten. Bovendien waren de Slangen uit de maat aan het dansen met hun dansje. Het is dus wel weer duidelijk dat dit een 1/2tje met de FEBO is geweest wie er moest winnen.
Vreselijk die familie van Fleuris, totaal kritiekloos. Nee, mindere aflevering vanavond.
Ik schrijf zoals ik het constateer. En voor de rest ga je natuurlijk niet op de persoon spelen, *****quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk jij wel het zelfde programma? Je slaat bijna alles met wat je schrijft de plank mis. Maar eigenlijk ben ik dat ondertussen wel gewend.
Sws 3, er is er al één weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen opstappen deze maand, dus 2 nieuwe bewoners.
Vermoed dat Boy jarig is en ze met een verrassing bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo'n vaart loopt.
Ja zoiets , iedergeval geen Haaien taferelen…quote:Op zondag 19 januari 2025 01:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Vermoed dat Boy jarig is en ze met een verrassing bezig zijn.
Ja zoals al die debiele stukjes die nergens op slaan en alleen voor clickbait dienen.. en ik heb ook maar effe ge-clicktquote:Op zondag 19 januari 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Hier wordt je ook simpel van, al zou het wel leuk zijn.
https://lovereality.nl/ni(...)-verandering-zorgen/
We hebben altijd nog elchequote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
En daar hebben we weer relatiegezeik.
Elsje is ook 'n Elsa...... Let It Go, Let it Gooooooquote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Boehoehoeeoeooe slijmbrief... nou nog in praktijk brengen El Droplul![]()
[ afbeelding ]
Ja gaat je radar af ?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Papa Che wil ook wel 'n weekje blijven, ff op ontdekkingstocht
Ik vind hem ook niet symphatiekquote:
Geen idee, die zien we nu pas voor de 2e keerquote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet symphatiek
Maar Boy ook niet
El Papa heeft wel een prima wijf.. ehh mens , van die heeft El Gay het nietquote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet, hij heeft wel het zelfde stemmetje als Elsje
Met “het grote valsspelen” deed hij ook zo tegen Senna ( nu is dat ook een draak ) maar het sloeg nergens opquote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die zien we nu pas voor de 2e keer
Daar reageerde hij inderdaad wel overdreven. Alsof het Senna's schuld was dat ie niet naar huis kon bellenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met “het grote valsspelen” deed hij ook zo tegen Senna ( nu is dat ook een draak ) maar het sloeg nergens op
50 punten, nou nouquote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Senna gaat geschiedenis doen? Ben benieuwd
Wel voor Kelly ,kan ze niet naar haar moeder bellen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die 50 punten maakt ook geen moer uit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door KinKiJan op 20-01-2025 20:32:59 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Let iT gooooquote:Op maandag 20 januari 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij keek ze gewoon naar Jan, maar goed
Senna is wel heeeeel snel aangevallenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Kelly is echt een kutwijf zegt Senna, nou volgens mij ben jij dat!!!!
dat en zo jaloers als de neten, ik zou zeggen succes Flo het is je gegundquote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Senna is wel heeeeel snel aangevallen
Ze kan toch bellen? wat zit ze nou te janken?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Kelly zit er toch een maand?
Wat janken ze allemaal snel als ze njet kunnen bellen of wat dan ook
Eigenlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kan toch bellen? wat zit ze nou te janken?
Ze moeten vanaf nu ook koud douchen ?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Vitamientjes.. gratis ... jaa want de slangen kunnen écht nix meer betalen ( Ī1200..)![]()
[ afbeelding ]
Die pluisjes generatie? neuhh de hele dag warme waterquote:Op maandag 20 januari 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten vanaf nu ook koud douchen ?
Brittquote:Op maandag 20 januari 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... weer een Diedrik en Kutwijf hoe heette ze ookalweer
Verschrikkelijk irritant jaloers wicht.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphngert... Een Exit-suggestie van de Voiceover...Of een van deze twee de finale haalt .. geloof er maar nix van![]()
Voor Senna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op! 😄quote:Op maandag 20 januari 2025 21:22 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik zag dat Demi s gezicht een beetje op mama Elche lijkt
Mij ook.quote:
Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat dit vragen waren die bij de slangen op de kaartjes staan. Dus geoefend zijn. Daarom wist Senna precies dat jaartal. Kan geen toeval zijn. Des te knapper dat Kelly 4 punten haalde.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Nee senna heeft niet gewonnen, nu moeten ze ook ingrijpen net als bij sil.
10075 volgens voedingscentrum. Denk dat de haaien dit winnen. Jammer dat het niet voor 250 punten is.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, het is "gratis" maar met een spelletje
[ afbeelding ]
Stel, de relatie loopt nog net voor de finale op de klippen en Floris begint wat met Emma, gaan ze dan nog Senna naar voren schuiven vanuit het bondje?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
De finale is weer in zicht
En Senna krijgt het weer op de heupen![]()
Dat is haar enige kans nog, vanuit de rest van de Loods als 2e keus kan ze het schudden na het de klap-gate de Vossen publiekelijk genaaid te hebben gaan die Senna niet kiezen , maar Charis of Emmaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel, de relatie loopt nog net voor de finale op de klippen en Floris begint wat met Emma, gaan ze dan nog Senna naar voren schuiven vanuit het bondje?
Dan zal ze toch moeten dimmen met haar gezeur, want ik geloof echt dat Floris wel heeft nagedacht hoe het zou zijn om samen met zijn broer de tweeling te dubbeldaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is haar enige kans nog, vanuit de rest van de Loods als 2e keus kan ze het schudden na het de klap-gate de Vossen publiekelijk genaaid te hebben gaan die Senna niet kiezen , maar Charis of Emma
Floor is alleen maar gefixeerd op de kluis voor de 2e keer, en ziet alleen nog een zeikwijf vriendin in de weg staan, Charis en Emma heeft wel in de pocketquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan zal ze toch moeten dimmen met haar gezeur, want ik geloof echt dat Floris wel heeft nagedacht hoe het zou zijn om samen met zijn broer de tweeling te dubbeldaten.
Maar, hij heeft toch beloofd om Senna naar de finale te brengen! Die moet dan uit het bondje gekozen worden. Denk dat Senna Charissa wel mee heeft, maar Emma niet. En Floris wordt niet door de loods gekozen. Dus die 2de finale kan hij wel vergeten. Dan moet hij nog een maandje blijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floor is alleen maar gefixeerd op de kluis voor de 2e keer, en ziet alleen nog een zeikwijf vriendin in de weg staan, Charis en Emma heeft wel in de pocket
Dat zit er wel in, ik denk niet dat Charis en Emma blij zijn als Floor zijn vrindinnetje naar de finale duwtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, hij heeft toch beloofd om Senna naar de finale te brengen! Die moet dan uit het bondje gekozen worden. Denk dat Senna Charissa wel mee heeft, maar Emma niet. En Floris wordt niet door de loods gekozen. Dus die 2de finale kan hij wel vergeten. Dan moet hij nog een maandje blijven.
Lach me dood als Charissa door de loods wordt gekozen. Gewoon omdat ze dan 'ook een keer een proef mag spelen.'
Senna is ook wel overdreven aardig naar die twee meiden, ze is niet achterlijk anders is ze haar stemmen kwijt. Als dat niet het geval was had ze denk ik Emma al verrot gescholden en Charissa compleet genegeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, ik denk niet dat Charis en Emma blij zijn als Floor zijn vrindinnetje naar de finale duwt
Eerst maar kijken hoe straks die Ī1200 van de slangen van het bord verwijnt als ze er niet gauw wat mee gaan doen, en dan moeten ze de knock-outs winnen en dán moeten ze hun interne oorlogje nog platslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna is ook wel overdreven aardig naar die twee meiden, ze is niet achterlijk anders is ze haar stemmen kwijt. Als dat niet het geval was had ze denk ik Emma al verrot gescholden en Charissa compleet genegeerd.
Ja precies, maar ik hoop er wel een beetje op dat ze winnen omdat nog wel eens interessant kan wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar kijken hoe straks die Ī1200 van de slangen van het bord verwijnt als ze er niet gauw wat mee gaan doen, en dan moeten ze de knock-outs winnen en dán moeten ze hun interne oorlogje nog platslaan
En per “toeval” de juiste code pakken XDquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, hij heeft toch beloofd om Senna naar de finale te brengen! Die moet dan uit het bondje gekozen worden. Denk dat Senna Charissa wel mee heeft, maar Emma niet. En Floris wordt niet door de loods gekozen. Dus die 2de finale kan hij wel vergeten. Dan moet hij nog een maandje blijven.
Lach me dood als Charissa door de loods wordt gekozen. Gewoon omdat ze dan 'ook een keer een proef mag spelen.'
Blijf maar kijken naar de 1ste code die ze altijd door Jan uitgereikt krijgen als startquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En per “toeval” de juiste code pakken XD
Het ging mij om de laatste vraag die wist ze echt niet, toen keek ze naar kelly wat zij aanklikte. Maar goed het is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat dit vragen waren die bij de slangen op de kaartjes staan. Dus geoefend zijn. Daarom wist Senna precies dat jaartal. Kan geen toeval zijn. Des te knapper dat Kelly 4 punten haalde.
Enn hij weet precies hoeveel calorie er in 1 stuk isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Loopt die zenuwenpukkel weer, bang dat hij het aantal colierieen niet goed heeft.
Ik hoop het eerstequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Die Emma met dat aanraken van Flo, of ze doet het expres of ze heeft een bord voor haar kop.
Nee, het hele "Verhaalijntje" gaat aan me voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo goed in articuleren
Wie nav het calorieën raden de geheime opdracht heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, het hele "Verhaalijntje" gaat aan me voorbij
Prachtig, ze heeft haar zo door....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
"Niet zo vissen Senna..." hij is leuk
En heel toevallig wordt er iemand wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
En de uitslag... midden in de nacht![]()
[ afbeelding ]
Zo’n vrouw lijkt mij echt vermoeiend. Nu al gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Ben benieuwd hoe lang hun het buiten volhouden samen. Als ik dan Emma hoor die is al veel verder dan Senna zij ziet alles als een aanval. Wordt tijd dat die 2 het huis uit gaan.
Precies.. die hoogmoed dondert meestal inelkaar vlak voor de finischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wees blij dat je eerste bent geworden?????? ze moeten nog een behoorlijke weg gaan dus een beetje voorbarig deze uitspraak.
Ze doen exact ala Diederetje en Britt, denken dat ze geweldige TV makenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Senna denkt alles naar haar hand te zetten door zo te doen???
Ze duwt de mensen alleen maar verder weg.
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ik vind die regels wel erg precies hoor.
Precies, ze spelen nu voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch niet
Dat dacht ik dus ook......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:33 schreef wolffie het volgende:
Was dat nou charissa met Michali?
Demi zoende niet goed genoeg 😁😁
Ze zaten anders aardig intiem op de bank, dit gaat Demi niet leuk vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Het was ineens sowieso wat minder klef tussen michaeli en Demi.
Zo'n dooie vind ik haar niet. Die kan nog voor verassingen zorgen. En haar waarzegster heeft gezegd dat ze met een ton naar huis gaat...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Blijkbaar is ½Dooie Charis bij de Febo geweest voor peptalk.. en gaat ineens legge zoene met Miegiel .. beetje te laat in de Show![]()
[ afbeelding ]
Deem zat alweer bij de Teis, maar die is homo.. veilge haven?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zaten anders aardig intiem op de bank, dit gaat Demi niet leuk vinden
Ja die "waarzegster" zit Achter bij Febo .. da's ook al niets nieuwsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n dooie vind ik haar niet. Die kan nog voor verassingen zorgen. En haar waarzegster heeft gezegd dat ze met een ton naar huis gaat...
Oh kut ik dacht dat het die Micheli was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deem zat alweer bij de Teis, maar die is homo.. veilge haven?![]()
[ afbeelding ]
De enige veilge "man" naast Brie die daar rondloopt.. arme Deem wil kostte wat het kost de boel "beneden" nog op slot houden blijkbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat het die Micheli was.
Dat begint er steeds meer op te lijken, maar ook dan is er niets voor Deem daar om aan te plakken, Emma is een té groot beest en gefixeerd op Floor en de rest is te oud/dik/dom/niet interessant genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:53 schreef wolffie het volgende:
Misschien is Demi wel lesbisch, heb ik al een keer eerder gezegt. EL Gay en De-potje
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat begint er steeds meer op te lijken, maar ook dan is er niets voor Deem daar om aan te plakken, Emma is een té groot beest en gefixeerd op Floor en de rest is te oud/dik/dom/niet interessant genoeg
Zou wat zijn als ze de deksel op hun neus krijgen en het winnaarsbondje uit een totaal onverwachte hoek komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wees blij dat je eerste bent geworden?????? ze moeten nog een behoorlijke weg gaan dus een beetje voorbarig deze uitspraak.
Nee hoor, ze mag ook gewoon Monosexueel zijn, en dat haar hele leven blijvenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbisch
Nou ja.. Miegiel is wel de redder van de Jonkvrouwen. eerst de pooier spelen voor Deem, die wanhopig haar tong in hem duwde om van El Stalker af te komen.. tweede ronde morgen mag Charis haar tong in hem steken om iedereen duidelijk te maken dat ze óók wel een geil wijf kan zijn... Michiel doet uitstekend scociaal werkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, weer een Senna-Calimero aflevering. En de Gieren die falen bij hun geheime opdracht. Het was ook weer te opzichtig hoe Brijan zat te spinzen op een hapje, gelukkig had Sylvia dit door. Weet niet wat er nu met de punten gebeurd, worden die onderverdeeld onder de andere bondjes?
De Michalie is het sletje van loods, eerst Demi nu Charissa, daar komt heibel van.
Ze winnen ook niet en zakken daardoor naar de derde plek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch niet
Nee dat niet, zelfde geldt voor precouis maar die is wel bi.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbisch
ik denk dat Demi door wat ze op jongere leeftijd heeft meegemaakt heel anders in het leven staatquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nee dat niet, zelfde geldt voor precouis maar die is wel bi.
Misschien ook wel gek dat ik dat dacht je hebt wel gelijk, dat het raar is dat ik denk dat ze lesbisch is. Ik vind het juist wel slim van Demi om niet gelijk met iemand het bed in te duiken, alleen maar respect voor haar.
Ik weet niet wat ze heeft meegemaakt jij wel? Maar dat zou goed een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Demi door wat ze op jongere leeftijd heeft meegemaakt heel anders in het leven staat
en daardoor ook hele andere keuzes zal maken dan de gemiddelde 20-tigger
ze is heel ziek geweestquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze heeft meegemaakt jij wel? Maar dat zou goed een reden kunnen zijn.
Dat is k.t jah ik gun Demi veel vind het ook een leuke meid.quote:
in haar tiener jaren 5thquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze is nu in therapie in de J.de Mol Kliniek voor gevallen kwetsbare meisjes [ afbeelding ]
Wat kan mij dat boeie? Ik zie haar binnen een week haar tong in een wildvreemde kerel steken, in een TV Show vol camera's .. ga niet beginnen over "Is heel ziek geweest" als het ineens over Deem's wel/niet lesbisch/neuke/nietneuke gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |