Slimmer dan charissaquote:
Wel voor Kelly ,kan ze niet naar haar moeder bellen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die 50 punten maakt ook geen moer uit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door KinKiJan op 20-01-2025 20:32:59 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Let iT gooooquote:Op maandag 20 januari 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij keek ze gewoon naar Jan, maar goed
Senna is wel heeeeel snel aangevallenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Kelly is echt een kutwijf zegt Senna, nou volgens mij ben jij dat!!!!
dat en zo jaloers als de neten, ik zou zeggen succes Flo het is je gegundquote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Senna is wel heeeeel snel aangevallen
Ze kan toch bellen? wat zit ze nou te janken?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Kelly zit er toch een maand?
Wat janken ze allemaal snel als ze njet kunnen bellen of wat dan ook
Eigenlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kan toch bellen? wat zit ze nou te janken?
Ze moeten vanaf nu ook koud douchen ?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Vitamientjes.. gratis ... jaa want de slangen kunnen écht nix meer betalen ( ¤1200..)![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |