Zo’n vrouw lijkt mij echt vermoeiend. Nu al gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Ben benieuwd hoe lang hun het buiten volhouden samen. Als ik dan Emma hoor die is al veel verder dan Senna zij ziet alles als een aanval. Wordt tijd dat die 2 het huis uit gaan.
Precies.. die hoogmoed dondert meestal inelkaar vlak voor de finischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wees blij dat je eerste bent geworden?????? ze moeten nog een behoorlijke weg gaan dus een beetje voorbarig deze uitspraak.
Ze doen exact ala Diederetje en Britt, denken dat ze geweldige TV makenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Senna denkt alles naar haar hand te zetten door zo te doen???
Ze duwt de mensen alleen maar verder weg.
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ik vind die regels wel erg precies hoor.
Precies, ze spelen nu voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch niet
Dat dacht ik dus ook......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:33 schreef wolffie het volgende:
Was dat nou charissa met Michali?
Demi zoende niet goed genoeg 😁😁
Ze zaten anders aardig intiem op de bank, dit gaat Demi niet leuk vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Het was ineens sowieso wat minder klef tussen michaeli en Demi.
Zo'n dooie vind ik haar niet. Die kan nog voor verassingen zorgen. En haar waarzegster heeft gezegd dat ze met een ton naar huis gaat...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Blijkbaar is ½Dooie Charis bij de Febo geweest voor peptalk.. en gaat ineens legge zoene met Miegiel .. beetje te laat in de Show![]()
[ afbeelding ]
Deem zat alweer bij de Teis, maar die is homo.. veilge haven?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zaten anders aardig intiem op de bank, dit gaat Demi niet leuk vinden
Ja die "waarzegster" zit Achter bij Febo .. da's ook al niets nieuwsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n dooie vind ik haar niet. Die kan nog voor verassingen zorgen. En haar waarzegster heeft gezegd dat ze met een ton naar huis gaat...
Oh kut ik dacht dat het die Micheli was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deem zat alweer bij de Teis, maar die is homo.. veilge haven?![]()
[ afbeelding ]
De enige veilge "man" naast Brie die daar rondloopt.. arme Deem wil kostte wat het kost de boel "beneden" nog op slot houden blijkbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat het die Micheli was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |