Dat begint er steeds meer op te lijken, maar ook dan is er niets voor Deem daar om aan te plakken, Emma is een té groot beest en gefixeerd op Floor en de rest is te oud/dik/dom/niet interessant genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:53 schreef wolffie het volgende:
Misschien is Demi wel lesbisch, heb ik al een keer eerder gezegt. EL Gay en De-potje
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat begint er steeds meer op te lijken, maar ook dan is er niets voor Deem daar om aan te plakken, Emma is een té groot beest en gefixeerd op Floor en de rest is te oud/dik/dom/niet interessant genoeg
Zou wat zijn als ze de deksel op hun neus krijgen en het winnaarsbondje uit een totaal onverwachte hoek komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wees blij dat je eerste bent geworden?????? ze moeten nog een behoorlijke weg gaan dus een beetje voorbarig deze uitspraak.
Nee hoor, ze mag ook gewoon Monosexueel zijn, en dat haar hele leven blijvenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbisch
Nou ja.. Miegiel is wel de redder van de Jonkvrouwen. eerst de pooier spelen voor Deem, die wanhopig haar tong in hem duwde om van El Stalker af te komen.. tweede ronde morgen mag Charis haar tong in hem steken om iedereen duidelijk te maken dat ze óók wel een geil wijf kan zijn... Michiel doet uitstekend scociaal werkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, weer een Senna-Calimero aflevering. En de Gieren die falen bij hun geheime opdracht. Het was ook weer te opzichtig hoe Brijan zat te spinzen op een hapje, gelukkig had Sylvia dit door. Weet niet wat er nu met de punten gebeurd, worden die onderverdeeld onder de andere bondjes?
De Michalie is het sletje van loods, eerst Demi nu Charissa, daar komt heibel van.
Ze winnen ook niet en zakken daardoor naar de derde plek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is helemaal de bedoeling niet dat ze dit gaan winnen, en als ze het halen helpt ze toch niet
Nee dat niet, zelfde geldt voor precouis maar die is wel bi.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als je niet met een vent in bed duikt ben je lesbisch
ik denk dat Demi door wat ze op jongere leeftijd heeft meegemaakt heel anders in het leven staatquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nee dat niet, zelfde geldt voor precouis maar die is wel bi.
Misschien ook wel gek dat ik dat dacht je hebt wel gelijk, dat het raar is dat ik denk dat ze lesbisch is. Ik vind het juist wel slim van Demi om niet gelijk met iemand het bed in te duiken, alleen maar respect voor haar.
Ik weet niet wat ze heeft meegemaakt jij wel? Maar dat zou goed een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Demi door wat ze op jongere leeftijd heeft meegemaakt heel anders in het leven staat
en daardoor ook hele andere keuzes zal maken dan de gemiddelde 20-tigger
ze is heel ziek geweestquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze heeft meegemaakt jij wel? Maar dat zou goed een reden kunnen zijn.
Dat is k.t jah ik gun Demi veel vind het ook een leuke meid.quote:
in haar tiener jaren 5thquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze is nu in therapie in de J.de Mol Kliniek voor gevallen kwetsbare meisjes [ afbeelding ]
Wat kan mij dat boeie? Ik zie haar binnen een week haar tong in een wildvreemde kerel steken, in een TV Show vol camera's .. ga niet beginnen over "Is heel ziek geweest" als het ineens over Deem's wel/niet lesbisch/neuke/nietneuke gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |