Kijk jij wel het zelfde programma? Je slaat bijna alles met wat je schrijft de plank mis. Maar eigenlijk ben ik dat ondertussen wel gewend.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat aan afgang die lipsync battle. Jury was erg politiek correct alles was leuk en geweldig. Snap niet waarom ze tot de de keuze zijn gekomen om de Slangen te laten winnen, terwijl de Gieren maar ook de Vossen er bovenuit staken in performance en lipsync kwaliteiten. Bovendien waren de Slangen uit de maat aan het dansen met hun dansje. Het is dus wel weer duidelijk dat dit een 1/2tje met de FEBO is geweest wie er moest winnen.
Vreselijk die familie van Fleuris, totaal kritiekloos. Nee, mindere aflevering vanavond.
Ik schrijf zoals ik het constateer. En voor de rest ga je natuurlijk niet op de persoon spelen, *****quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk jij wel het zelfde programma? Je slaat bijna alles met wat je schrijft de plank mis. Maar eigenlijk ben ik dat ondertussen wel gewend.
Sws 3, er is er al één weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen opstappen deze maand, dus 2 nieuwe bewoners.
Vermoed dat Boy jarig is en ze met een verrassing bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo'n vaart loopt.
Ja zoiets , iedergeval geen Haaien taferelen…quote:Op zondag 19 januari 2025 01:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Vermoed dat Boy jarig is en ze met een verrassing bezig zijn.
Ja zoals al die debiele stukjes die nergens op slaan en alleen voor clickbait dienen.. en ik heb ook maar effe ge-clicktquote:Op zondag 19 januari 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Hier wordt je ook simpel van, al zou het wel leuk zijn.
https://lovereality.nl/ni(...)-verandering-zorgen/
We hebben altijd nog elchequote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
En daar hebben we weer relatiegezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |