Vaker zo dat het net niet kloptquote:
Misselijk kutje.. ze wil al weken van die klootzak afquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nou sorry hoor, ik ben zo blij dat we dit niet hoeven doen zegt Demi tegen Che.
Schiet mij maar lek.
Anders om toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nou sorry hoor, ik ben zo blij dat we dit niet hoeven doen zegt Demi tegen Che.
Schiet mij maar lek.
Zit toch wel in de goeie, top potquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zit alleen in het verkeerde topic voor die goede pot
Dat en nu hangt ze om zijn nekquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misselijk kutje.. ze wil al weken van die klootzak af
Precies, na de zoen met Demi is dat ook bedorven die liefde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Miegiel De AllesZoenert .. moet weg.. die heeft zijn taak volbracht
Ik dacht ook dat dat zijn bedoeling was met zijn sabotage, dom gespeeld ook van Demi en Kelly. Ze hadden het bordje moeten hebben en foute antwoorden opschrijven dan was het exit Elsjequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Als Che alsnog naar huis gaat is dit helemaal een naaistreek
"Brie, dichtbij wijn", zegt mijn steenkolen Frans.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Wat schrijft 'ie nou op? alle drie dâhmagnie![]()
[ afbeelding ]
Maar verder wilt niemand met el che, dus wordt nog leuk met het vormen van nieuwe bondjes!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:53 schreef wolffie het volgende:
Nou gaan zeker Bri en che in 1 bondje
Ohja? ik niet, ik zie Brian, Presious, Vincentquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Brie, dichtbij wijn", zegt mijn steenkolen Frans.
Snap ik wel
De laatste 3 hebben dan geen keuze meer, en dan moeten ze wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:59 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Maar verder wilt niemand met el che, dus wordt nog leuk met het vormen van nieuwe bondjes!
Nou, dan zullen er heel veel mensen aan belastingontduiking hebben gedaan zonder dat ze het wisten.quote:
Denk dat jij goed zitquote:
Ze kunnen een ton winnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijpen jullie het hoe Demi nu tegen Che doet?
Laatste waren ze toch al met z'n verraad-achtige manier van spelen.quote:
Ze zijn de beste vrindjes.. alles is toneelspel geweestquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijpen jullie het hoe Demi nu tegen Che doet?
Dat denk ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Bam eljay pakt gewoon dat tonnetje
Lekker naar huis
Die zit nu thuis mee te kijken en lacht zich een scheurquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Lekker naar huis
Het was per persoon per jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat jij goed zit
Wat een onduidelijk vraag
Denk niet dat el che op stemmen hoeft te rekenen vanuit zijn bondje of vanuit de loodsquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:14 schreef StephanLVEVO het volgende:
Lekker naar huis
Eitje voor de Slangen, die hebben Charissaquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat hij met veel spelelementen heel onsportief geweest is dus ik denk dat Che die kans toch niet gaat krijgen en anders valt me dat zwaar tegen. Maar oke ze moeten eerst nog tegen Flo & Co.
Nah laat ze in de loods allemaal maar op Charissa stemmen ((oh en Emma en Char geven elkaar 5 punten.. waardoor zij in de finale staan .. die kop van Floor en Senna dan onbetaalbaar..quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Stel je voor zeg, ze winnen.
En verheug mij nu al op die porem van Floris
dan komt alles goedquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eitje voor de Slangen, die hebben Charissa
Voor de febo is dit wel een droom scenario.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft natuurijk 24 uur per dag de mogelijheid om precies te monitoren hoe iedereen zijn kaartjes instudeert en daar de vragen op baseren .. niet al te moeilijk
200 IQ playsquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:25 schreef StephanLVEVO het volgende:
Iedereen stemt straks el che naar de filane omdat ze hem weg willen hebben lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |