Of Senna verliestquote:
Tactisch stemmen ze floris omdat ze hem er gewoon uit willen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch zullen ze Char stemmen, omdat ze niet zoveel weet.
Lach me rot als ze met 1 nummertje wint.
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maandquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze allemaal van Floor af willen moeten ze Charis stemmen natuurlijk
Zou denken dat floris ook weggaat als senna een ton rijker is, daarnaast is de kans ook niet groot dat hij een derde finale gaat spelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maand
Ik dacht dat hij gezegd heeft dat hij dan blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:12 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Zou denken dat floris ook weggaat als senna een ton rijker is, daarnaast is de kans ook niet groot dat hij een derde finale gaat spelen
Jah ik vergiste me.. maar Floor staat toch in de finale.. ze willen hem duidelijk kwijt.. het is nu aan die gluiperig Febo om dit keer geen bibberspelletjes te kiezen zodat hun Golden Boy eindelijkkan oprottenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op Floris juist... dan is de kans 50/50 dat ie weggaat anders blijft ie nog een maand
Ze hebben samen al ¤100.000 de rest boeit niet meer denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
En wat als Senna wint .. gaat ze die ton dan delen met Flo? Als Flow wint zei ie dat ie met zn broertje en Senna een wereldreis zou maken ... dan is het gauw op ..
Mooie beloftes, en dan maar zien of hij die nakomt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
En wat als Senna wint .. gaat ze die ton dan delen met Flo? Als Flow wint zei ie dat ie met zn broertje en Senna een wereldreis zou maken ... dan is het gauw op ..
Die 60.000 is zo op en dat red je met zijn drieën niet op een wereldreisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een verschrikklijke doorgestoken finale.. ze móesten winnen kostte wat het kost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |