SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
waarom heet het dan puntjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van die kleine puntjes gesneden biefstuk
pak diegene!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft het raam open gedaan?
Omdat het kleine puntjes gesneden biefstuk zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom heet het dan puntjes
[..]
pak diegene!!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het kleine puntjes gesneden biefstuk zijn?
Wat is hier zo raar aan? En waarom zit ik dit uit te leggen?
Waarom zijn het dan geen kipfiletpuntjes maar blokjes???quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan geen kipfiletpuntjes maar blokjes???
Maak het niet nog complexer dan het al is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb soms van die levensvragenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak het niet nog complexer dan het al is.
Ziet er hetzelfde uit hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, biefstukpuntjes zijn in puntjes gesneden en kipfilet niet in puntjes, maar in blokjes, dus dan heet het kipfiletblokjes.
Vind van niet.quote:
Levendekoestukjes nog minder goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Dodekoestukjes verkoopt minder goed.
Dat je ze zo met een gebaksvorkje (lekker schrapen over de bodem van de pan) nog moet vangen en dat ze eerst nog luid piepen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levendekoestukjes nog minder goed.
In dat geval denk ik nog een beetje laag loeienquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ze zo met een gebaksvorkje (lekker schrapen over de bodem van de pan) nog moet vangen en dat ze eerst nog luid piepen.
waar lees je dat ik dat raar vindquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
precies!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar lees je dat ik dat raar vindik vraag me gewoon af waarom het puntjes heet en niet gewoon 'gesneden biefstuk' oid?
als het je maar smaaktquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het verder ook niet bedacht
(nee echt niet)
Ga je vanavond sporten ?quote:
ik kocht ze soms bij de dirk van den broek daar liggen ze in de diepvries voor 2,50 voor 2 ons geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Biefstukpuntjes worden uit de punt van de ossenhaas gesneden.
#USweetKwekVeel
Ben tot nu toe 2x all inclusive op vakantie gegaan, wel allebei de keren 5 sterren hotel maar prima lokaal en ook gezond eten toen. In Cuba natuurlijk wel de verwachtingen ook wat aangepast i.v.m. lokale omstandigheden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is wat ik me voorstel bij zo'n resort. Elke dag zo'n lopen buffet met half warm eten en slappe friet.
in cuba kregen we een heel varken van het spit en onbeperkt eten, ik ben daar ook wel een beetje door de achterbuurten gelopen dan zie je echt pure armoedequote:Op woensdag 22 januari 2025 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben tot nu toe 2x all inclusive op vakantie gegaan, wel allebei de keren 5 sterren hotel maar prima lokaal en ook gezond eten toen. In Cuba natuurlijk wel de verwachtingen ook wat aangepast i.v.m. lokale omstandigheden.
wanneer nietquote:
Ik alleen in Havana door wat slechtere buurten gelopen, nou dan realiseer je je wel weer even hoeveel geluk je hebt dat je in europa geboren bent. Hoe vond je Cuba verder? Wanneer was je er? Ik zou er graag nog eens naar terug gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
in vuba kregen we een heel varken van het spit en onbeperkt eten, ik ben daar ook wel een beetje door de achterbuurten gelopen dan zie je echt pure armoede
tis alweer een tijdje geleden ik deed een groepsreis samen met met vader met sawadee, we zijn het ooslelijke deel van het eiland afgereisd met elke dag een andere stadquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen in Havana door wat slechtere buurten gelopen, nou dan realiseer je je wel weer even hoeveel geluk je hebt dat je in europa geboren bent. Hoe vond je Cuba verder? Wanneer was je er? Ik zou er graag nog eens naar terug gaan.
Ok, noteert.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Dansen in Santiago de Cuba hoort op ieders bucket list te staan, zeker van de mensen die niet kunnen of helemaal niet durven dansen.
ben ik geweestquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Dansen in Santiago de Cuba hoort op ieders bucket list te staan, zeker van de mensen die niet kunnen of helemaal niet durven dansen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef datismijnmening het volgende: [ afbeelding ] Ross Ulbricht vrij!!
![]()
alle dingen die ik echt wilde doen heb ik al gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er nog op jullie bucket lists eigenlijk? Of heb je er geen?
Zoveel....quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
En dat is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle dingen die ik echt wilde doen heb ik al gedaan
nog 1 ding maar dat kan ik niet zelf dus dat is bidden tot het spaghettimonster
mijn gheimpjequote:
je hebt in TRV 3 topics geopendquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
ik had er nog een topic over gemaakt in travel maar kan die niet vinden
ah thx deze is hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt in TRV 3 topics geopend
TRV / Cuba
TRV / Vakantie naar Vietnam
TRV / Mooier dan Parijs
leek me al sterk dat het een TT over Parijs of Vietnam zou hebbenquote:
er kom nog wel 1quote:
3x kiep kiep hoera?quote:
geen idee.... verzinnen we vast wel tegen die tijdquote:
Toch weer een overwinningquote:
Motorrijbewijs halen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:essnhills!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Morgen dan maar efficiënt thuiswerken zodat je in alle rust kunt studerenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben op m'n vrije dag naar m'n werk gegaan om in rust te kunnen studeren.
- er wordt enthousiast in beton geboord
- mensen die zouden moeten denken dat ik er niet ben vandaag omdat ik er nooit ben op woensdag, weten mij toch in m'n kantoor te vinden voor vragen.
- nog even snel iets anders afmaken
Dit was niet zo efficiënt als ik gehoopt had.
Hmm ja dat werkt nooit. Als mensen je zien komen ze vragen stellenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben op m'n vrije dag naar m'n werk gegaan om in rust te kunnen studeren.
- er wordt enthousiast in beton geboord
- mensen die zouden moeten denken dat ik er niet ben vandaag omdat ik er nooit ben op woensdag, weten mij toch in m'n kantoor te vinden voor vragen.
- nog even snel iets anders afmaken
Dit was niet zo efficiënt als ik gehoopt had.
Haaaiiiquote:
Nu?quote:
Motorrijbewijs is best realistisch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motorrijbewijs halen.
Naar Japan reizen.
Diploma halen.
Geluk in de liefde, blabla
Een stapel dingen die ik ooit eens zou willen maken.
Op mezelf wonen.
Realistische doelen leren stellen .
De rest niet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is best realistisch.
Volgens mij is alles realistischquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is best realistisch.
Nu Dansen in Santiage de Cuba.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
Jawel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu Dansen in Santiage de Cuba.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel hoor
Alleen de realistische doelen stellen nietAh, ik vloog te dicht bij de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hmm, ik had 34 jaar nodig om geluk in de liefde te vinden hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen regelen dit in een klein maandje.
Ik was als zuigeling al op zoek kan ik me herinneren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik had 34 jaar nodig om geluk in de liefde te vinden hoor
Kan me niet voorstellen dat je er langer over zou kunnen doen dan dat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grapjequote:
Ik ook zowatquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de fopspeen nog in de mondquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was als zuigeling al op zoek kan ik me herinneren.
Mijn moeder heeft er uiteindelijk ruim 40 jaar over gedaan om de liefde van haar leven tegen te komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je er langer over zou kunnen doen dan dat.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er uiteindelijk ruim 40 jaar over gedaan om de liefde van haar leven tegen te komen
Bedoel je dit met 'wil nog van alles maken'?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had begrepen van de autoriteiten dat je toch een rijke partner nodig hebt om een woning te kunnen betalen. Laat ik er dan maar meteen liefde van maken. Wel zo efficient.
Nou ben ik best handig maar dit is me nog niet gelukt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je dit met 'wil nog van alles maken'?
Hmm, valt me van je tegen. Had een robotvrouw met gelddrukautomaat erin verwachtquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ben ik best handig maar dit is me nog niet gelukt.
Nooit uitgeleerd, wat fijn zeg!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ben ik best handig maar dit is me nog niet gelukt.
Je hebt slechts 100.000 euro (vroeger 60.000) per jaar nodig voor het opperste geluk op financieel gebied, minder kan problematisch zijn en meer kost het de meeste mensen teveel zorgen/tijd/moeite.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had begrepen van de autoriteiten dat je toch een rijke partner nodig hebt om een woning te kunnen betalen. Laat ik er dan maar meteen liefde van maken. Wel zo efficient.
cbs.nlquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt slechts 100.000 euro (vroeger 60.000) per jaar nodig voor het opperste geluk op financieel gebied, minder kan problematisch zijn en meer kost het de meeste mensen teveel zorgen/tijd/moeite.
Is te doen voor iedereen toch?
Ik heb een keer een film gezien over een opblaaspop die de biezen pakte en ergens anders liefde vond. Dus dat is ook geen waterdicht plan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, valt me van je tegen. Had een robotvrouw met gelddrukautomaat erin verwacht
Watquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer een film gezien over een opblaaspop die de biezen pakte en ergens anders liefde vond. Dus dat is ook geen waterdicht plan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer een film gezien over een opblaaspop die de biezen pakte en ergens anders liefde vond. Dus dat is ook geen waterdicht plan.
quote:
oh twee uur, valt meequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kûki ningyô(2009)6.9drama, fantasy, romance125Unratedn/aHirokazu KoreedaYoshiie Goda, Hirokazu KoreedaBae Doona, Arata Iura, Itsuji ItaoA life-size blow-up doll develops a soul and falls in love with a video store clerk
Dit is zo'n film waar het in de zaal vaak naar kastanjebloesem ruikt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kûki ningyô(2009)6.9drama, fantasy, romance125Unratedn/aHirokazu KoreedaYoshiie Goda, Hirokazu KoreedaBae Doona, Arata Iura, Itsuji ItaoA life-size blow-up doll develops a soul and falls in love with a video store clerk
Nee, dat was vier uur lang Franse monologen van drie ongelukkige zielen die een polyamoreuze relatie niet goed handelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
was dit de vier-uur durende film van laatst?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dan klinkt vier uur nog best kortquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dat was vier uur lang Franse monologen van drie ongelukkige zielen die een polyamoreuze relatie niet goed handelen.
In zwart wit.
Ik vond het boek toch wel beter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol hoezo laatste keer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik was weer in de buurt @:karzai
Was de laatste keer.
ow geen goede ervaring, waar was je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Was de laatste keer.
Neee nee nee nee neenee van dat dak af!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Was de laatste keer.
Voor sommigen in de zaal vloog de tijd voorbij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan klinkt vier uur nog best kort
Lab111quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow geen goede ervaring, waar was je?
Waarom zit je niet in de ondergoedcoupé?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Boek bijna uit. Broek nog niet want zit nog in de trein.
Je knippert en je wordt uitgerust wakker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor sommigen in de zaal vloog de tijd voorbij.
Hier is plek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in de ondergoedcoupé?
That would be Koolmeesquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Degene die de avondspits heeft ingevoerd bij voordeelurenkaarten bij de ns verdient klappen.
Botte lul dat ik er ben ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een heel romantisch aanzoek
ah okay dat in het wilhelmina complex, nooit geweest wel vlakbijquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lab111
Was prima maar hoef er niet meer te zijn.
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?quote:
Elektrische vacuümpomp?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?
Lekker.quote:
is die korting in de avondspits nu def weg?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Degene die de avondspits heeft ingevoerd bij voordeelurenkaarten bij de ns verdient klappen.
Fietspomp?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?
Ja heel droogquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Carice van Houten zegt al jaren niet meer met Guy Pearce te zijn, "Sorry dat ik dat niet eerder heb gemeld"
Vorige keer heb ik drie kwartier gewacht tot half zeven maar wel voor bijna tien euro aan vreten gekocht dus dat schiet dan niet op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
is die korting in de avondspits nu def weg?
ow ik zie sinds 2021 al... belachelijk
ben sinds corona nog maar 3 keer met de trein geweest gelukkigquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik drie kwartier gewacht tot half zeven maar wel voor bijna tien euro aan vreten gekocht dus dat schiet dan niet op.
En toen reden er geen treinen en was ik om half 9 thuis ofzo.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
32 ounce porterhouse met champignonsaus en friet
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Carice van Houten zegt al jaren niet meer met Guy Pearce te zijn, "Sorry dat ik dat niet eerder heb gemeld"
Ja een half procent moet wel lukken idd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Als ze die verwarming in de trein wat lager zetten kan er een euro van m'n kaartje af.
Mooi op tijd wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast de elektrische deken aan zetten. Het wordt niet laat vandaag.
Poedersaus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Karzai het volgende:
de saus moet nog even goedindikken wil hem eigenlijk kneiterdroog hebbe als bij de indonees
Mwehquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Aaaah kak. Oordopjes op m'n werk laten liggen.
Morgen headphone maar mee dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen paniek. Thuis heb ik wel koptelefoons en zo.
Maar ik mis m'n bubbel in het ov.
Avondje met de vrienden op stap nu?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Kom je thuis, normaal staat het eten klaar. Alles donker, wtf.. ligt je chick al de hele dag ziek op bed.
Neuh,ben zelf ook aardig moe eigenlijk. Lekker op tijd het mandje in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje met de vrienden op stap nu?
ja is ook maar saai thuis als dat mokkel blijft liggen ronkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje met de vrienden op stap nu?
ja dat kan wel eensquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Kom je thuis, normaal staat het eten klaar. Alles donker, wtf.. ligt je chick al de hele dag ziek op bed.
Hoezo je kan lekker kijken wat je wil zonder gezeur.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is ook maar saai thuis als dat mokkel blijft liggen ronken
Dit is wel redelijk uniek. Ze is echt zelden ziek en als ze ziek is dan niet zoals nu op bed. Maarja hoort er ook weleens bij idd.quote:
Ja ik snap ook niet waarom ik net nog de wasmachine aan gezet heb eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuh,ben zelf ook aardig moe eigenlijk. Lekker op tijd het mandje in.
Op kort programma is nog wel te doen? Of gaat ie meteen 4 uur lang?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik net nog de wasmachine aan gezet heb eigenlijk.
NOu 2,5 wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Op kort programma is nog wel te doen? Of gaat ie meteen 4 uur lang?
Nu al?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan wel gewoon gaan slapen. Kan morgen wel in de drogert.
dat is wel erg vroeg flesquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan wel gewoon gaan slapen. Kan morgen wel in de drogert.
Die van mij is gelukkig na twee uurtjes wel klaar. Soms nog korter, ligt eraan wat erin zit.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Lekker op tijd wel.quote:
of buiten staquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker op tijd wel.Als ik nu ga slapen ben ik bang dat ik om 5 uur klaar wakker in de woonkamer zit.
LEGOquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, van broer en schoonzus
Veldbloemen lego omdat ik al die (veld)bloemen had gehaakt
leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik sowieso wel na acht a negen uur slapen hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker frips, word je wakker van
hm........quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben ik sowieso wel na acht a negen uur slapen hoor.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we Etto gewoon buiten vastbinden aan een lantaarnpaal?
Helemaal een trauma aan het maanden lang fabriceren van veldbloemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Yaaaaayquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet ons probleem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar het is hartstikke koud man
Laagjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helemaal een trauma aan het maanden lang fabriceren van veldbloemen.
"Hier, wat veldbloemen voor je om te maken."
Ga jij nou ook al aan de Legoquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:
Ja zit al maandenlang niks te doen, wordt weer tijd dat ze weer eens wat bloemetjes gaat maken voor het straks weer lente isquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helemaal een trauma aan het maanden lang fabriceren van veldbloemen.
"Hier, wat veldbloemen voor je om te maken."
Herkenbaar. Ik kreeg in 2023 met kerst van Solo ineens LEGO.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik word er gewoon in gegooid
Ligt eraan.. maar jou kennende zijn de dingen die jij tof vindt niet heel goedkoop denk ik.quote:
Wel goede bezigheidstherapie en fijne motoriek trainingquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik word er gewoon in gegooid
Uitstekende observatie Sherlockvanbelgiequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitstekende observatie Sherlockvanbelgie
Ja want die fijne motoriek is echt een probleem na al dat haken met een haaknaald van 1,5mm breedquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goede bezigheidstherapie en fijne motoriek training
Barad-dûr.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan.. maar jou kennende zijn de dingen die jij tof vindt niet heel goedkoop denk ik.
Ik wist het. Ik moest meteen aan die Lord Of The Rings sets denken lol.quote:
Een training voor de wat lompere techniek danquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want die fijne motoriek is echt een probleem na al dat haken met een haaknaald van 1,5mm breed
Ik zou nog wel de vetplantjes willen of zo. En eigenlijk ook de lunar lander. Maar dan moet ik wel wat meer plek vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist het. Ik moest meteen aan die Lord Of The Rings sets denken lol.
Was de taart ook lekker?quote:
Ik heb hier ook nog wel een hele rits sets liggen die jij denk ik wel leuk vindtquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog wel de vetplantjes willen of zo. En eigenlijk ook de lunar lander. Maar dan moet ik wel wat meer plek vinden.
Niet meer voertuigen enz?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog wel de vetplantjes willen of zo. En eigenlijk ook de lunar lander. Maar dan moet ik wel wat meer plek vinden.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel een hele rits sets liggen die jij denk ik wel leuk vindt
laters ouwe dibbesquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck it ook maar. Morgen weer een dag![]()
O.a.quote:
Jaaaquote:
En wijzerquote:
Ik had ook een stukjes worteltjestaartquote:
Ik denk dat de mijne lekkerder isquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook een stukjes worteltjestaartwel van de AH
Is dit een uitnodiging voor ons?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne lekkerder is
Ik heb de Saturn V hier aan de muur gemonteerd op een geprintte beugel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
O.a.
Er is ook een raket volgens mij. En nog meer leuke dingen.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nog meer uitgeven?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Zou maken maar wil nu even niet 250 euro aan lego uitgeven.
My carrotcake brings all the boys the the yard. And they're like, it's better than yours.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zodra ik het weer kan ga ik dat wel doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de Saturn V hier aan de muur gemonteerd op een geprintte beugel.
De Artemis is een kringloopraket wiens voornaamste prestatie is om een keertje op te stijgen zonder uit elkaar te vallen.
Zou maken maar wil nu even niet 250 euro aan lego uitgeven.
Nee. Ik heb net al een paar honderd euro verbrast aan het meest turbonerderige ding tot nu toe. Denk ik. Ik maak de ranglijst niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeZwabber op 22-01-2025 20:05:53 ]🐙
Neequote:
Ohja feliquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik heb net al een paar honderd euro verbrast aan het meest turbonerderige ding tot nu toe. Denk ik. Ik maak de ranglijst niet.Dat is wel echt autistischerig precisiewerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik daar niet het geduld voor zou hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Diagnose door hobbys.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel echt autistischerig precisiewerkDenk dat ik daar niet het geduld voor zou hebben
Waarom zo somberquote:
Zijn wel een heel stuk interessantere hobby's dan 'uitgaan en shoppen'quote:
Kasteel? Die had ik vroegerquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zodra ik het weer kan ga ik dat wel doen.Moet meer Harry Potter LEGO.
![]()
Omdat Modie altijd het zonnetje in huis isquote:
Ja wel vet maar neem zoveel ruimte in. Want ik wil dan wel die duurste.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kasteel? Die had ik vroeger
Truequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel een heel stuk interessantere hobby's dan 'uitgaan en shoppen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Gewoon een legoschuur bouwenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel vet maar neem zoveel ruimte in. Want ik wil dan wel die duurste.
Dat is ook wel meteen wat overdreven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een legoschuur bouwen
Ja dat is echt top als je volwassen bent. Niemand die gaat zeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mocht vroeger mijn bouwsels nooit laten staan![]()
Kwam mijn moeder na een paar weken zeuren dat het tijd werd om de boel weer op te ruimen![]()
AHAHAHAHAHAHAHAHA!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is echt top als je volwassen bent. Niemand die gaat zeuren.
nog niet genoeg slap gelul gehadquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
hebben we nu nog geen nieuw topic? tjong
Het volwassen stemmetje in m'n hoofdquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon goed neerzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het volwassen stemmetje in m'n hoofd
Gewoon mee in discussie gaan en tot een compromis komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het volwassen stemmetje in m'n hoofd
Nee hoor, valt heel erg mee. Maar ze wil wel graag dat dingen opgeruimd en aan kant zijnquote:
Samequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mocht vroeger mijn bouwsels nooit laten staan![]()
Kwam mijn moeder na een paar weken zeuren dat het tijd werd om de boel weer op te ruimen![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
96procent van de update is gedownload...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |