Parijs vergeet ik ook niet meer, wat een smerige overrated stad zeg (ik moet er alleen helaas af en toe voor het werk heen).quote:Op maandag 24 mei 2010 03:49 schreef Karzai het volgende:
Ben zelf in Parijs, Barcelona, Berlijn en Brussel geweest
Brussel viel mij het meeste tegen, Barcelona was leuk, Berlijn was ik van onder de indruk, maar Parijs is toch een ervaring die je nooit meer zal vergeten.
Parijs smerig?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Parijs vergeet ik ook niet meer, wat een smerige overrated stad zeg (ik moet er alleen helaas af en toe voor het werk heen).
Stockholm en München zijn nog steeds favorieten van me.
Er hangen allemaal putluchten en urinedampenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Parijs smerig?De straten worden elke ochtend volledig schoongespoten! Hier kunnen de NEderlandse steden nog wat van leren hoor... Vind het juist één van de schonere steden van Europa.
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Parijs smerig?De straten worden elke ochtend volledig schoongespoten! Hier kunnen de NEderlandse steden nog wat van leren hoor... Vind het juist één van de schonere steden van Europa.
Dat wou ik al zeggen. Ik vond het daar ook heel smerig.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Parijs vergeet ik ook niet meer, wat een smerige overrated stad zeg (ik moet er alleen helaas af en toe voor het werk heen).
Kijk met jou valt te pratenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Ringo het volgende:Praag
en dan het liefst ergens op een terrasje in Vinohrady.
Uit de TT kan je afleiden dat de intentie het laatste lijkt te zijn. Maargoed, dan ben je vrij snel klaar, want zowat alle steden zijn mooierquote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef ETA het volgende:
wat is dit voor topic? een opsomtopic van (hoofd)steden waar je bent geweest? welke stad het mooist is? opsommen van alle steden die mooier zijn dan Parijs??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |