Watquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer een film gezien over een opblaaspop die de biezen pakte en ergens anders liefde vond. Dus dat is ook geen waterdicht plan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer een film gezien over een opblaaspop die de biezen pakte en ergens anders liefde vond. Dus dat is ook geen waterdicht plan.
quote:
oh twee uur, valt meequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kûki ningyô(2009)6.9drama, fantasy, romance125Unratedn/aHirokazu KoreedaYoshiie Goda, Hirokazu KoreedaBae Doona, Arata Iura, Itsuji ItaoA life-size blow-up doll develops a soul and falls in love with a video store clerk
Dit is zo'n film waar het in de zaal vaak naar kastanjebloesem ruikt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kûki ningyô(2009)6.9drama, fantasy, romance125Unratedn/aHirokazu KoreedaYoshiie Goda, Hirokazu KoreedaBae Doona, Arata Iura, Itsuji ItaoA life-size blow-up doll develops a soul and falls in love with a video store clerk
Nee, dat was vier uur lang Franse monologen van drie ongelukkige zielen die een polyamoreuze relatie niet goed handelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
was dit de vier-uur durende film van laatst?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dan klinkt vier uur nog best kortquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dat was vier uur lang Franse monologen van drie ongelukkige zielen die een polyamoreuze relatie niet goed handelen.
In zwart wit.
Ik vond het boek toch wel beter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol hoezo laatste keer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik was weer in de buurt @:karzai
Was de laatste keer.
ow geen goede ervaring, waar was je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Was de laatste keer.
Neee nee nee nee neenee van dat dak af!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Was de laatste keer.
Voor sommigen in de zaal vloog de tijd voorbij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan klinkt vier uur nog best kort
Lab111quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow geen goede ervaring, waar was je?
Waarom zit je niet in de ondergoedcoupé?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Boek bijna uit. Broek nog niet want zit nog in de trein.
Je knippert en je wordt uitgerust wakker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor sommigen in de zaal vloog de tijd voorbij.
Hier is plek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in de ondergoedcoupé?
That would be Koolmeesquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Degene die de avondspits heeft ingevoerd bij voordeelurenkaarten bij de ns verdient klappen.
Botte lul dat ik er ben ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een heel romantisch aanzoek
ah okay dat in het wilhelmina complex, nooit geweest wel vlakbijquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lab111
Was prima maar hoef er niet meer te zijn.
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?quote:
Elektrische vacuümpomp?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?
Lekker.quote:
is die korting in de avondspits nu def weg?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Degene die de avondspits heeft ingevoerd bij voordeelurenkaarten bij de ns verdient klappen.
Fietspomp?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat geef je een opblaaspop cadeau bij zo'n gelegenheid? Bandenplaksetje? Spuitbusje perslucht?
Ja heel droogquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Carice van Houten zegt al jaren niet meer met Guy Pearce te zijn, "Sorry dat ik dat niet eerder heb gemeld"
Vorige keer heb ik drie kwartier gewacht tot half zeven maar wel voor bijna tien euro aan vreten gekocht dus dat schiet dan niet op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
is die korting in de avondspits nu def weg?
ow ik zie sinds 2021 al... belachelijk
ben sinds corona nog maar 3 keer met de trein geweest gelukkigquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik drie kwartier gewacht tot half zeven maar wel voor bijna tien euro aan vreten gekocht dus dat schiet dan niet op.
En toen reden er geen treinen en was ik om half 9 thuis ofzo.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
32 ounce porterhouse met champignonsaus en friet
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Carice van Houten zegt al jaren niet meer met Guy Pearce te zijn, "Sorry dat ik dat niet eerder heb gemeld"
Ja een half procent moet wel lukken idd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Als ze die verwarming in de trein wat lager zetten kan er een euro van m'n kaartje af.
Mooi op tijd wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast de elektrische deken aan zetten. Het wordt niet laat vandaag.
Poedersaus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Karzai het volgende:
de saus moet nog even goedindikken wil hem eigenlijk kneiterdroog hebbe als bij de indonees
Mwehquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Aaaah kak. Oordopjes op m'n werk laten liggen.
Morgen headphone maar mee dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen paniek. Thuis heb ik wel koptelefoons en zo.
Maar ik mis m'n bubbel in het ov.
Avondje met de vrienden op stap nu?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Kom je thuis, normaal staat het eten klaar. Alles donker, wtf.. ligt je chick al de hele dag ziek op bed.
Neuh,ben zelf ook aardig moe eigenlijk. Lekker op tijd het mandje in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje met de vrienden op stap nu?
ja is ook maar saai thuis als dat mokkel blijft liggen ronkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje met de vrienden op stap nu?
ja dat kan wel eensquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Kom je thuis, normaal staat het eten klaar. Alles donker, wtf.. ligt je chick al de hele dag ziek op bed.
Hoezo je kan lekker kijken wat je wil zonder gezeur.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is ook maar saai thuis als dat mokkel blijft liggen ronken
Dit is wel redelijk uniek. Ze is echt zelden ziek en als ze ziek is dan niet zoals nu op bed. Maarja hoort er ook weleens bij idd.quote:
Ja ik snap ook niet waarom ik net nog de wasmachine aan gezet heb eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuh,ben zelf ook aardig moe eigenlijk. Lekker op tijd het mandje in.
Op kort programma is nog wel te doen? Of gaat ie meteen 4 uur lang?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik net nog de wasmachine aan gezet heb eigenlijk.
NOu 2,5 wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Op kort programma is nog wel te doen? Of gaat ie meteen 4 uur lang?
Nu al?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan wel gewoon gaan slapen. Kan morgen wel in de drogert.
dat is wel erg vroeg flesquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan wel gewoon gaan slapen. Kan morgen wel in de drogert.
Die van mij is gelukkig na twee uurtjes wel klaar. Soms nog korter, ligt eraan wat erin zit.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
Lekker op tijd wel.quote:
of buiten staquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker op tijd wel.Als ik nu ga slapen ben ik bang dat ik om 5 uur klaar wakker in de woonkamer zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |